Sajnos 570-est nem próbáltam még, de kétlem hogy annyival jobb lenne egy SC/SMC-nél mint amennyivel szervizigényesebb (a 610-es sem tartósabb pedig az gyengébb)...nem tudom mennyi pénze van a kollégának a projektre, de én most ezt venném meg a helyében...
Üdv.!
Egy gyors kérdés: A kanyarba bemenetelkor történő "csúszás"-hoz is kell motorerő, vagy az kivitelezhető kizárólag fékkel is? Eddig úgy próbáltam, hogy a fékezés megkezdésekor közepes elsőfék, hirtelen nagy hátsófék, és ahogy lassulok engedem el először az elsőt, és a végén a hátsót, csak eddig nem igazán jött össze szépre..:) Valaki segítene? Köszönömmm!
igények vannak kéremszépen, 2nél több lábú szék, fenekes korsó és sok alufólia a maradéknak, ennyi nekünk elég jóvan, ha lesz időm benézek előtte és tájékoztatom a fogyasztóközösséget
Újként vettem Ebay-ről, úgy néz ki az is, viszont máshogy vannak a vezeték elvezetve a Berghez képest, és a felrakáskor kiderült, hogy kidörzsölheti hosszú távon a vezetéket a lendkerék, így nem kockáztattunk. 30 e pénz. 100 Euroért vettem, plusz posta plusz utalás költsége... Én is ráfuthatok a csecsre néha. Most úgy néz ki sikerült is...
Üdv Palcsee!
Mondtál nekem jómúltkor egy EXC gyujtás tekercset hogy van neked eladó!Nos lehet hogy érdekel csak bővebb infóra lenne szükségem.Használt e?Vagy csak be szeretted volna építeni stb....
Husqvarna TE /SM 570 R. 2002-s évjárat, szelepszakadás után teljesen felújítva, 2012-ig műszakival. A gyári szeleptányér 1 hónappal ezelőtt öntudatra ébredt, és kb. úgy végződött a történet, mint szegény Börni motorjával. Örökké semmi nem tart, de ez sztem jól bírta, és sohasem volt agyonkímélve a gép. Vadonat új hajtókar, 4 szelep, bontott 2004-es hengerfej, bontott Nicasilos henger-dugó, és komplett váltócsere után általam összerekva. Design uaz, mint Zé SM 630-a, jelenlegi állapotában kb. 57-58 Le saccolom, érzésre nem sokkal gyengébb a 650 Bergnél, tulajdonképpen féláron.
Fix 600 e Ft enduroként, 650 e Ft SM-ként, 700 e Ft Sm és enduro szettel. . Ha vki ennél jobbat tud, azt kell megvenni, de ha erre odafigyelsz, akkor nem sok bajod lesz vele, ez már az olajpumpás verzió, nem rossz az LC 4, de a 6-os váltó és a többlet súly miatt tohonya talicska ehhez képest, és ennyiért nincs jó állapotú LC 4 és semmi egyéb sem, amire nem kell költeni . Nincs agyonkérve, nem átbaszás, azért ennyi, mert az előző gazdi jó húsosan bukta be a felújítás összegét, de likviditási problémák miatt megvettem tőle a gépet. Valószínű Pócson ott lesz kipróbálható.
06-20-5-636-213
Egy gyors kérdés: A kanyarba bemenetelkor történő "csúszás"-hoz is kell motorerő, vagy az kivitelezhető kizárólag fékkel is? Eddig úgy próbáltam, hogy a fékezés megkezdésekor közepes elsőfék, hirtelen nagy hátsófék, és ahogy lassulok engedem el először az elsőt, és a végén a hátsót, csak eddig nem igazán jött össze szépre..:) Valaki segítene? Köszönömmm!
üdvözletem
Eladó a szöcske?
Csuklód hogy van?
üdv.
Kíváncsi vagyok, milyen változást tapasztalsz.
Mondtál nekem jómúltkor egy EXC gyujtás tekercset hogy van neked eladó!Nos lehet hogy érdekel csak bővebb infóra lenne szükségem.Használt e?Vagy csak be szeretted volna építeni stb....
na majd pócson bejáratjuk
ádám benne van az adás-vétel-csere bizniszbe, ha erre jársz nyélbe üthetjük a bizniszt
Fix 600 e Ft enduroként, 650 e Ft SM-ként, 700 e Ft Sm és enduro szettel. . Ha vki ennél jobbat tud, azt kell megvenni, de ha erre odafigyelsz, akkor nem sok bajod lesz vele, ez már az olajpumpás verzió, nem rossz az LC 4, de a 6-os váltó és a többlet súly miatt tohonya talicska ehhez képest, és ennyiért nincs jó állapotú LC 4 és semmi egyéb sem, amire nem kell költeni . Nincs agyonkérve, nem átbaszás, azért ennyi, mert az előző gazdi jó húsosan bukta be a felújítás összegét, de likviditási problémák miatt megvettem tőle a gépet. Valószínű Pócson ott lesz kipróbálható.