Tudjuk. Ez 270.000 HUF/Bergbe került (=+1 év hitel). Viszont így felmotorozhattunk a Grossglocknerhez, ami felejthetetlen volt. Idén valaki velünktart?
Ez pont olyan mint autóban a nissan gtr....a japók kitalálták,hogy majd leveri a ferrari 430-ast....Volt gtr-em és egy 100 000 eurós szar..de nagybetűvel..Szerencsére csak üzletre lett véve....magamnak soha......Hasonlít rá,jól gyorsul...vehetsz hozzá kb ugyan ennyiért tuning kittet..és pont azt éred el mint a drz-vel...ugyan annyiba van mint egy normális gép és a felét tudja...Egy előnye van,az pedig az olajos,duplakuplungos váltója...de ez kevés vigasz....
Szerintem egy smr,sxv vagy egy Berg sokat bír és sokat tud..Ezt úgy értem,hogy minden úgy működik ahogy kell......és még ezeket is lehet húzni,finomítani bőven ha van pénz......és akkor érjük el,a sok motorfelújítást....de alapból jól motorozható...Persze a "szamár ranglétrában" is van valami...elismerem....de ha valamennyire tud motorozni én már nem ajánlom senkinek.....túl drága tanulópénz....
Csak azért nem tetszett, mert jó a DRZ, de mondjuk SM kategóriában-ha ismeretlen számára- nem biztos, hogy jó ha valaki egyből SXV-re, SMR-re, Bergre vagy Huskyra ül. Főleg ha a pályázás is ismeretlen a számára. Ezért irtam. A költségek azok ott vannak, elismerem...szval annyit nem érdemes rákölteni.
Youtube Grossglockner
Van róla gazdagon videó.
Te csúsztál el még régebben a FOX cross nadrágban?