Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt hívják vismajor-nak...szerinted ezt lehet tervezni, hogy egy sportcélú motorral, te egy gerenda darabra fogsz ráesni? Ennyi erővel kéne egy kabin is, mint a BMW C1-en van, mert ránk eshet egy űrszonda is...
Most az van ha egy Honda Gold Winges elmegy pályázni és perecel a csóka akkor perelheti a gyárat,mert karcos lett a túradoboz?
akkor a p.ringes képeken azért nem az van rajtad?
kényelmes csak kurvára tapad a talpa
Pl. hogy pont így "nem" fog leérni az SXV-nek a hűtője - vagyis nem hülyeség valami védelmi berendezést (még ha kissé igényesebb kivitelűt is) gyártani ez ellen?
Miért, a kép nem pályán készült

Egyébként "szalagkorlát" rnie kolléga egészen meglepően jó időket ment a 950-essel Kakucson, szóval én egyáltalán nem becsülném le...persze, tudom, ez kizárólag a drájver érdeme
milyen az új csizma?
multkor estem nagyon kicsit! Tomi mi sérült meg? a hűtő , na és mibe kerül 112500 ba ,hozzá teszem kb 30 al de a motor ráá esett egy egyedül árválkodó gerenda darabra.
szomorú hogy ilyen van, de nem értem hogy jön ide...
nem mondtam hogy nem ér le a tankja a 950 "sm"nek...
szegény srác...

Egyébként az ilyen szakértők le is szophatnak, igazi geci banda. a kecskeméti az hét szentség. engem is szét szivattak tavaly, aztán még kifizettették a 60ezres eljárási díjat.

egyszer legyen lehetőségem visszaadni nekik , de jó lenne
aztbesztbazdmeg!
A végén még megmagyarázzátok,hogy a motorgyártókank olyan motorokat kell gyártaniuk,amelyek nem sérülnek eséskor....Mondjuk itt azt is megtudtam,hogy amire rávan írva,hogy supermoto,az tényleg supermoto..mint például egy ötvenes derbi...
Danika, ez mióta pályagép? Vagy pályára való?
Ja bocs az nem SM , azok biztos sérülékenyebbek! Tényleg nem akarok kötözködni, de Te vagy az internetről vagy soha nem látott okostóniktól( lésd B úr ) veszel tanácsot. Miért nem kérdezel meg esetleg olyanokat akik tényleg pályán mennek! Itt nem magamra gondoltam, de vanna itt elegen szerintem...
Ha pályára vetted, akkor meg minek pakolod tele plusz súlyokkal? Szerintem vedd le! Az én 500 kilós funbikem sem egyszer csúszott 50 métert kakucson vagy éppen az üllői úton 3 sávban és érdekes soha semmi ily en baja nem lett!
link1
link2

Hozzá kell tegyem hogy mindkét idézett hozzászólás íróját ismerem több éve személyesen is, tehát a sztorik nem légből kapottak...
Én a mocit pályázni vettem (minimális közúti rajkodásra, tehát nem páváskodni). Mivel 0 (nulla) SM rutinom van, így gondoltam jobb félni....

A lenti idézetet itt az 'Aprilia SXV/RXV' fórumon olvastam.
"Elsőként az elefántok számára is irigylésre méltó méretű elefántfül nagyságú hűtő ékeskedik mind a két oldalon a motoron,ami garantáltan sérülésnek van kitéve,hát így is lett.Ha leér a kormány a földre egy esés miatt,akkor addigra a hűtő már szana-szét van hajolva.Lett rá véve egy gyári hűtő merevítő,hátha ez majd segít a dolgon,potom 25.000 Ft-ért.Egy fillért sem ért mint kiderült.Iszonyatosan gagyi ótvar egy cucc."
azért a 950 nem is pályára készült hogy esetleg minden hétvégén eldobd 1szer... ha ott esés van az már gond...
szerintem kivan az gondolva okosba.
a ktm nek,legalábbis az olyan fajtának mint az enyém tuti kivan. gondolom máshol is figyelnek erre.
nem elég hogy le se ér, de ráadásul a felfogatás is olyan, hogy ha nagyot kap, leugrik azt kész. nagy tere van a mozgásra.
egyszer jártam így,szóval ez tuti
Szerintem kurvára nem "tesztelték ki" a gyárban...a KTM-nek sem sikerült "kitesztelni" hogy a 950 SM-nek esésnél leér és az aszfalton csúszva kilyukad-e a tankja...az aprilijából meg pláne nem nézem ki...főleg hogy nekik üzlet ha veszel a tönkrement helyett egy új hűtőt aranyáron...
ez jó
gondoltam..
Bocs, ez nem Neked ment!
Naja... Éppen most véleményeztem a gépedet! KIRÁLY! Bár... oda írtam! Jöhetnél gurulni Velünk 1x! A szomabati citadellán is egyedül kellett keróznom
ha hosszabra hagyta volna jó lett volna csopper lábtartónak