Eddig is csinált az ilyet, csak az enduro dobokban van lángfogó, a nyitott dobban meg nincs, és ezért látványosabb. Valószínűleg összefügg az időjárás változással, és a karburálással is.
nekem annyi kérdésem lenne h van egy drz-sm és eddig nem csinált iet de mostanába azt vettem észre h kis gázfröccs durranás és kis láng jön belőlle ez lehet baj? vagy csak azért mert nyiott dob van rajta? ha esetleg megtudnád mondani!
Mivel a KTM-nek kétkarú himbás vezérlése van, vagy mind a 2 kipu szelepet nyitja, vagy egyiket sem. Erre értette. XL, XR, XT, NX és egyéb mocskoknál valóban az egyiket nyitja csak. Olajnaj meg nem kéne ott lenni normál esetben. Az is elképzelhető hogy egy szelepszárszimmering lecsusszant a szelepvezetőről. Ha nem ez a baj, akkor pénzesebb téma lesz.
Azóta amióta egy szelep benyitásával is elmegy a kompresszió, de, ha annyira tudod akkor segíts a srácnak Te ahelyett ,hogy sétáltatni vinnéd a másik szelepet.
Mert akkor soha nem motorozott volna én meg abbahagytam volna a supermoto-t és csak a Hondát kínoznám!
Így annyira nem nagy a kísértés viszont érdekesség képen kipróbálom néha
Az az mxc kipufogó( amit a supermotoshop.hu-n hirdetsz) dobna az én motorom teljesítményére ( 94, 620 lc4), kellene fúvókázni?
nekem annyi kérdésem lenne h van egy drz-sm és eddig nem csinált iet de mostanába azt vettem észre h kis gázfröccs durranás és kis láng jön belőlle ez lehet baj? vagy csak azért mert nyiott dob van rajta? ha esetleg megtudnád mondani!
Köszi előre is a segítséget
Üdv: Mátéé
Szívesen segítek, de azt utálom, amikor fantomok osztják az észt, a hülyeséget, és még be is szólnak...
Így annyira nem nagy a kísértés viszont érdekesség képen kipróbálom néha