Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na majd hétvégén megnézem !
Biztos dob valamennyit...mond meg a karbi típusát, és megmondom hozzá a setupot...
Giraffe!


Az az mxc kipufogó( amit a supermotoshop.hu-n hirdetsz) dobna az én motorom teljesítményére ( 94, 620 lc4), kellene fúvókázni?
Eddig is csinált az ilyet, csak az enduro dobokban van lángfogó, a nyitott dobban meg nincs, és ezért látványosabb. Valószínűleg összefügg az időjárás változással, és a karburálással is.
Mondtam, hogy ELNÉZÉST én voltam a fasz, más márkára gondoltam (husqvarna). Elnéztem, de a két vez. tengelyes husqvarnákban 1 szelep nyit be.
Alap, hogy igy megy, hiszen Yamaha! Vegyetek meg az enyemet, az is tud ilyet! Adok autogrammot is hozza, ha ker valaki.
Konnyen lehet, hogy en voltam. Bizony nem fog ugy, mentem keresztbe kasul.
Vasárnap te nyomtad Pcsabán a kocsik között fekete bőr szerkóban? Már nem úgy fog a gumi mint nyáron.
Jujjjj gerekek
40 €
Üdv Giraffe!

nekem annyi kérdésem lenne h van egy drz-sm és eddig nem csinált iet de mostanába azt vettem észre h kis gázfröccs durranás és kis láng jön belőlle ez lehet baj? vagy csak azért mert nyiott dob van rajta? ha esetleg megtudnád mondani!

Köszi előre is a segítséget
Üdv: Mátéé
Kedves Massive!

Szívesen segítek, de azt utálom, amikor fantomok osztják az észt, a hülyeséget, és még be is szólnak...
na na ha ráérzel az izére ne agogy fogtok még vitatkozni rajta
Mármint az 1 veztengelyes Husky 350-410-510-570-610-630-ban.
A Husqvarnaban is 2 szelepet nyit a dekompresszor, ugyanolyan kiképzésű himbája van mint a KTM-nek. A Husyban már 20 évvel ezelőtt is ilyen volt.
Nem tudja valaki kb menyibe kerül LC4be kuplunglamella?
az legyártós dolog... idom leszed mintat vesz korberajzol, sablon legyart.
525 EXC-hez szeretnék dekorszetet csináltatni, ehhez kellene az idomok körvoalának rajza CorelDraw-ban. Van esetleg valakinek?
Elnézést ,én voltam a marha. Nekem husqvarna volt a fejembe, pedig KTM-ről volt szó.
Mivel a KTM-nek kétkarú himbás vezérlése van, vagy mind a 2 kipu szelepet nyitja, vagy egyiket sem. Erre értette. XL, XR, XT, NX és egyéb mocskoknál valóban az egyiket nyitja csak. Olajnaj meg nem kéne ott lenni normál esetben. Az is elképzelhető hogy egy szelepszárszimmering lecsusszant a szelepvezetőről. Ha nem ez a baj, akkor pénzesebb téma lesz.
Azóta amióta egy szelep benyitásával is elmegy a kompresszió, de, ha annyira tudod akkor segíts a srácnak Te ahelyett ,hogy sétáltatni vinnéd a másik szelepet.
Természetesen csak vicceltem, van egy haverom, aki CR 500 fanatikus, de még nem próbáltam ki
Mert akkor soha nem motorozott volna én meg abbahagytam volna a supermoto-t és csak a Hondát kínoznám!
Így annyira nem nagy a kísértés viszont érdekesség képen kipróbálom néha