Tömör? ilyet még nem is tam, akkor bele kell abba is fúrni vmi menetet és simán hosszucsavar+alátét, aszt kész
Persze, az asszony vette át és be is húzta magának
Ja, ja, fesztiválozni, meg babgulyást elmenni enni rockertalálkozóra. Amúgy tényleg megszerettem . De a Dr.Zé megmaradt, csak most amikor terveztük,h elmegyünk Mpócsra, szakadt az eső hétvégén
Kipróbáltam 1X egy ezeregyes dragsztárt, hát nem vót ott se fék se futómű, percenként leért az alja. Asszem ha szarosbottal fenyegetnének, h vegyem meg ingyen, tán még akkor se biztos, de persze kinek mi adja. Fesztiválozni biztos jó.
Meg aztmondják , h tartja az árát
Ez csak hatul mukodik, de az elso tengely tomor. Amugy jo otlet, bar ezt sohasem csinalnam, mert ettol nehezebb lesz a motor. Viszont esztergaltathatok ket uj tengelyt, ami speci, gombabefogatos vegu...
Háj Leg1Xübb ,h veszel egy 10es menetesszálat, a gombába, meg 10es menetesfuratot vágsz, átdugod a tengelyen, meghuzod, a fölösleget meg levágod. Vágod?
Amit hasznaltok bukogombat a kerektengelyek vegeire (pl. az anyara), az hogy van megoldva? Hogy van felfogatva? Az valojaban egy kupak az anyara? Vagy belemegy a tengelybe egy kis puca? Es ahol imbusz a tengely vege es ki sem log? Kene valamit butykolnom a mopedre, mert meg egy ilyen perec es a hatsokereket mar csak flexszel tudom kilazitani...
Ne a karcokat akarjátok kihónolni, hanem az a lényeg, hogy körkörös legyen, és ne legyen se ovális, se hordós. Legyen meg az illesztési hézag és kész. Ha nem adja ki a nicasil, akkor meg új henger, vagy hüvelyezés.
Ha a legnagyobb méretet is akarná beletenni az is csak századokkal nagyobb az alapos dugónál, amit kézzel lehet érezni azt nem fogja tudni lehónolni semilyen szaki, arról meg nem is beszélve, hogy a henger jóval hamarabb dobható, mivel nem a dugó(k) koptatták a legynagyobb méretre.
Kb az a munkamódszer, hogy megnézed mekkora a hengerhez kapható legnagyobb dugó mérete(A-b-c) elviszed egy hónoló szakihoz, aki megpróbálja kihónolni a disznóságot.
Vesz egy fogást, mér, megnéz kijött e megint ugyan ez, amíg a karc kijön, illetve, amíg lehet hozzá dugót kapni.
Igazad van, nehéz ezeket a hibákat Nicasilos hengernél nyomtalanul javítani. De az egészben az a szörnyű, ki mer ilyet lelkiismeretesen összerakni? Aki nem ért hozzá, és aki ..rik rá. Egyik sem jobb a másiknál, ráadásul 1 milkás versenymotorról van szó nem egy Jawa Mustangról.... Nem beszélve arról hogy mi lett volna ha mondjuk egy hosszú kocsisor előzésénél beáll a motor, beblokkol a kerék, elcsúszik és frontálisan ütközik a srác? Belegondolni is rossz.
Arra értettem, h nem fog kijönni a marás/karc (mindegy minek nevezzük) a hengerből hónolással, ha kézzel érezhető. Az előzményét nézve a történetnek nem a tulaj rakta bele a dugót és ez lehet a bosszantó a dologban. Amúgy egyetértek veled!
Nem olyan nagy gond. Teljesítményben nem érezhető, füstölni sem fog, olajat mindegyik versenymotor eszi egy kicsit. Hidd el, a motorostársadalom 80 %-ának fogalma sincs hogy mivel járkál, ha tudná, rosszul is lenne. Jó ez így. Ezt úgy kell felfogni, hogy pl. ez a mostani dugócsere egy jó alkalom mondjuk egy hengerfej finomításra. (tömítésre illesztés, apró öntési hibák korrigálása, csatornák finomítása stb) Nem akarom magam fényezni, de amit szétszedek blokkot azon megcsinálom. Igaz, hogy az égvilágon a kutya nem fizeti meg azt az időt nekem, de vhogy olyan jó érzés, és egy jól összerakott versenymotor az adrenalinban is visszaadja.
Persze, az asszony vette át és be is húzta magának