enyém is csöpög, de én úgy láttam, mintha a váltókartól jönne, nem a berúgótengelytől. van amikor egész nap semmi, aztán másnap két csöpp, aztán megint semmi...
gondoltam én is rá, hogy O-gyűrű csere kellene, de ezek után lehet inkább az olajszintet nézem gyakrabban.
Csak mentem a srácokhoz mert látni kellet ha már itt vannak!
Nem mentem a pályán mert a szar dekli tömítés engedi az olajat ez nem tesz jót a tapadásnak meg másnapos voltam a tegnapi lagzi után! Az első pályázásomon szeretné hogy jó lenne a közérzrtem és a motorom is egészséges legyen!
Sógorodnak jobbulást kívánok!
Hali!
Semmi extra,max-ig van az olaj és 3500 km-ént olajcsere.10w60-as Motorex.Minden nap ellenőrizni kell a szintet,persze attól is függ hogy mennyire kínzod. Általában figyelek hogy meddig megyek el kerón,de valamikor nem érdekel.Olaj víz mindig legyen benne ez a lényege.Nekem bevált:)
egyetértek Tomekkk -el! én az smr elött egy 525EXC-vel pályáztam, faszán át volt alakítva supermotora, de miután kipróbáltam a haverom smr-jét, azt mondtam hogy asztakúrvaéletbeee.... Ez most nem azt jelenti, hogy az smr a világ legjobb motorja, de még az EXC és az SMR között is óriási a különbség...
Tomekkk jelenlegi motorjából még valszeg ki lehetne hozni többet pályán, csak nem sok értelme lenne, és az a motor valóban egy utcai motor. De itt megint jön a kérdés, hogy ki mennyire akar belebonyolódni a supermoto-ba. én egy évig DRZ-vel pályáztam slickek nélkül, és rohadt jó volt. aztán úgy gondoltam, hogy abbahagyom az endurózást, és keményen ráállok a supermoto-ra. Megvettem az EXC-t, amit kicsit átgyúrtam, viszont 3 hónap után (és az smr próbamotorozás után) rájöttem, hogy ez nem oda lett kitalálva...
biztos vannak más vélemények is, én csak a saját tapasztalatomat írtam le!
az EXC-m:
Úgy ahogy mondja a kedves koléga!Az enyémben most van 29000 km és még nem volt lebontva semmi a blokkról!Az előző tulaj elmondása szerint tényleg szinte csak pályán volt használva és semmi bajom nincs vele.Azt mondjuk hozzáteszem hogy nem tudott egykerekezni illetve nagyon precízen megadott mindent a gépnek amit kell.Jahh még annyit hogy volt rajta FCR is meg egy full akra rendszer amiről én nem hiszem hogy annyira kimélte volna és mégis megy még a gép!És én szinte 100%-ra biztos vagyok hogy 2003 után a szürke blokk minden 640-ben egyforma.
Úgyhogy ne alázzuk szerencsétlen paripát.Az is igaz hogy én a télen szétszedem belekukkantok és kicserélek minden csapágyat és szimeringet esetleg vezérműláncot meg amit úgy gondolom hogy kell aztán újra irány a pálya!
Én úgy hallottam hogy nem kell túltölteni csak a felső nívón tartani az olajszintet.
Én mondjuk kurvára nem tudok egykerekezni úgyhogy inkább az alsó nívó környékén tartottam hogy a berúgótengelynél ne csöpögjön állandóan...
Lehet megártott a reggel 9-től délután 5-ig napon ácsorgás