igen tőlem kaptad. nekem is ilyen volt az SMC-n, majd az SMR-re is ilyet raktam. az SMCre már úgy került fel, hogy meg volt nyitva a dob. az SMR-re még gyáriállapotban....meg is olvadt.
én már láttam ilyet is, olyat is. az EXC-SMR gyári kipöffenő olyan, mint amit giraffe mond. a DRZ kipufogó az meg a sok kamrás gáz keringetős hóka-móka. és ezen 2 keveréke volt az SMCn. 2/3-ad teljesen nyitott rész, 1/3ad össze vissza gázvezetős. ez még meg is van valahol a kamrában, vagyis a belseje, mert ugye, nekem át lett alakítva. az SMR is!
Aminek a metszetét láttam az olyasmi volt mint egy fegyverre való hangtompító, kisebb kamrák szigetelés nélkül...de biztos van ilyenből is többféle megoldás...
A gyári dobokban is van szigetelő anyag. Csak általában a dob fel van osztva 2/3 - 1/3 arányban, amiből a nagyobb rész a szigetelő, és a kisebb az úgynevezett lángfogó rész, ami egy üres kamra gyakorlatilag...
+ az átmenő ("sport") dobokban a kipufogógyapot (míg van benne) elég komolyan szigetel nemcsak hang hanem hő tekintetében a belsőcső és a dob héja között, míg a gyári utcai hangtompítókban ilyen szigetelő réteg nincsen.
én sem tudok menni ügyelek ma is meg holnap is,de idén még elmegyek kakucsra valamikor az tuti