Egyre jobban megerősítetek benne hogy nekem nem kell ezt a kakucs-témát forszíroznom...jó hogy nem már én legyek hálás hogy fizethetek a telibekúrt pályájukért...
Most nevetni fogsz, de a depóba már nem állhat be az aki esetleg csak az ismerősét látogatja meg, azoknak a parkolóban kell letámasztani a motort. Tavaly volt olyan, hogy a salakos parkolóban volt hely és az egyik srác oda támasztotta a motorját, esett az eső előtte, puha volt a talaj, és a motor fel is borult. Erre csak az volt a válasz, hogy vannak szabályok, vagy betartod vagy mehetsz. Ennyi.
dede, kérdeztem hogy kié, nemtudták azért nem vittem el mert nem tudtam nincsen e még ott a tulajdonosa, ezért átakasztottam Zriderék futójára, mondtam is neki, kézd őt !
Ne aggódj, mi se , bár Visontán nem így volt, ott a motorra fizettünk, és ezt tartanám logikusnak. Kecskeméten még nem jártunk, ott nem tudom mi a rendszer.
De Bár a Zoli annyira nem élvezi már, nekem meg még sokat kell tanulnom, hogy egyáltalán merjem húzni neki, meg szerintem sokat nem fogunk pályázni(kicsit költséges sport főleg hogy ketten vagyunk 1 motorra, és hát Kakucson 2x annyit kell fizetnünk, és ha nincsenek megbontva a motorosok, akkor így meg főleg az)
Visontára, Kecskemétre és Kakucsra azért szeretnék elmenni párszor, ha az idő engedi.Max. csak én motorozok
Persze publikus:kicsit sok pénz állt a motorokban.Amúgy is el akartuk adni, csak szeptember környékén, de mindent akkor kell eladni, ha megjön rá a vevő. Erre most jött. Vérzik a szívem érte nagyon, de sajnos luxus a két motor.Meg a Zoli amúgy is jobban szeret crossozni, mint az utcán kavarni, a terep meg már nem olyan mint régen, sajnos.
Tehát ez az ok, amiért megválunk a drágaságtól, de nem megy messzire, ugyhogy látom még
A gördülési hossz nem a kerület?
Azt meg könnyen le lehet mérni,szelepnél teszel a betonon egy jelet,egy egész kerékfordulatot tolod a motort,még egy jelet teszel,és "colostok"-kal leméred a távolságot.
Ha nem jó,bocsi,de én így mértem a "biciglista"-órához a kerületet
Már nagyon várom
Nagyon sajnálom a 450-est nagyon szerettem, kijavította a hibáimat ha valamit elrontottam. A 250-től félek picit, vele más lesz minden, sokat kell tanulnom,viszont könnyebb és jobban nekem való, de igyekszem megoldani vele a mindent.
Nekünk az szívás, ha hétvégén se leszünk megbontva, mert fele annyit tudunk menni 2x annyiért .
Pár haragost szereztetek,de miért? Olyan jó fejek vagytok Zsoltival sajnálom hogy nem találkoztam
naná hogy bándázunk! én nem felejtettem el, hogy Ti kakucsra készültök a hétvégén, és úgy terveztem hogy motorozunk egy jót! Kíváncsi vagyok én is hogy Zoli mit hoz ki a 250-esből! szerintem Neked is nagyon be fog jönni, ügyes leszel vele!
tegnap jó volt, és tényleg nem lettünk megbontva, szerintem szereztünk is pár haragost...
A képek alapján nagyon lehet jó ez a Máriapócsi pálya! csak nagyon messze van ,de asszem egyszer meglátogatom mindenképpen!
Visontára, Kecskemétre és Kakucsra azért szeretnék elmenni párszor, ha az idő engedi.Max. csak én motorozok
gördülési hossz = kerület ( ?)
kerület = 2r * 3.14 = d * 3.14
egy mérőszalaggal leméred a földtöl a gumi tetejét és kész
Tehát ez az ok, amiért megválunk a drágaságtól, de nem megy messzire, ugyhogy látom még
Azt meg könnyen le lehet mérni,szelepnél teszel a betonon egy jelet,egy egész kerékfordulatot tolod a motort,még egy jelet teszel,és "colostok"-kal leméred a távolságot.
Ha nem jó,bocsi,de én így mértem a "biciglista"-órához a kerületet
Nagyon sajnálom a 450-est nagyon szerettem, kijavította a hibáimat ha valamit elrontottam. A 250-től félek picit, vele más lesz minden, sokat kell tanulnom,viszont könnyebb és jobban nekem való, de igyekszem megoldani vele a mindent.
Nekünk az szívás, ha hétvégén se leszünk megbontva, mert fele annyit tudunk menni 2x annyiért .
Pár haragost szereztetek,de miért? Olyan jó fejek vagytok Zsoltival sajnálom hogy nem találkoztam
tegnap jó volt, és tényleg nem lettünk megbontva, szerintem szereztünk is pár haragost...
Lehet megpròbàlom majd mèg egyszer.