Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Még nincs időpont, csak nosztalgiáztunk egy picit!
én úgy emlékszem a a téma azzal lett lezárva hogy mindenki kenje be zsírral
de nekem a zsírtól foltos lett a nadrágom ezért szilikon sprét használok
nem gond, ha valaki valamit megkérdez! szó sincs itt vitáról, félre ne érts! csak azt nem szeretem, ha egy témát többször áttárgyaltunk, az adott illető be is kapcsolódott a diskurzusba, kielemeztünk mindent, és utánna ismét indul zéróról az illető.
Ki ne tépd már azt a kevés hajadat is egy ilyen baromság miatt!
Nem kell!
Ennélfogva tökmindegy mennyi ütemű motort lesel csúszni...
Ja...meg még sokminden más sincs...

Aki esetleg nosztalgiázni szeretne azokról az időkről, néhány régi képem (mic kolléga által szkennelve és elérhetővé téve):
http://kep.tar.hu/mic71
Sufnituning, ami helyenként kurvajól sikerült (kerekek, fék), helyenként kevésbé (blokk) helyenként meg elmaradt/nem forrta ki magát eléggé (futómű). Menni lehet hogy jobban ment a tied, sőt, valószínű...viszont a DT minimális összegekből meg egy akkor 19 éves srác minden tudásából volt megépítve...és ehhez képest kurvajól sikerült! És persze azt se felejtsük el hogy akkoriban 2003-2004-2005-öt írtunk, rengeteg dolog ami ma elérhető akkoriban csak álom volt, meg az egész supermoto dolog sehol nem tartott a mai szinthez képest!
Igazad van Luki ...Nálam is antihoppá van és nagyon komoly a cucc tényleg....bár Én csusztatni nem tudok, de majd eccer csak eljön az én időm is bár lehet a srác nem olvasta a sztorit, szóljon az mellette...
ne haragudj ha felbujtok itt egy vitát én csak annyit szeretnék tudni hogy mi az a legtöbb amit ki lehet hozni a gépből és mi az amit meg se probáljak mert LEHETETLEN...antihopping kuplungom nincs uh abbol akarok gazdálkodni ami van ezért kértem a segítséget..
Szassz vazze
Nem jutott idő ma vendégeskedni nállad, me' pont menekültem az eső elől
zoli cimborám! ne haragudj meg ha kicsit most morcosan írkálok. az utóbbi 1 évben b@szottúl kiveséztük ezt a csúsztatást sztorit. nem is csodálom, hogy például sanya72 már nem is szól hozzá a dologhoz. ha jól emlékszem, elmondta többször is, hogy hogyan kéne a dolog. nekem elmondta élőben is és működik, igaz balfasz módon csak jobbra tudok, balra nagyon nem megy, de ez legyen az én problémám. esetleg érdemes azon is elgondolkodni, hogy miért is használnak a versenyzők antihoppin kuplungot és hogy az valójában hogy is működik. éppen a hatalmas motorféket "veszi le" a hátsókerékről. ha majd valamikor lesz alkalmad menni egy ilyen géppel, akkor 4ből rúgd vissza 1be nyugodtan, és észre fogod venni, hogy siklik mint a jetski, motorfék szinte semmi!
elnézést, ha kicsit indulatosan fogalmaztam, de néha kezd idegesíteni, hogy ugyan azon témát kezdjük előről, amit már kiveséztünk eddig. és esetleg egy authentikus ember elmondta, hogy mit és hogyan, aztán ismét jön a baromság....
és hol találok videót sm125ösökről csusztatva vagy versenyen...hátha elleshetnék valamit..csak hogy merre induljak el..kelle a buzi motorfék vagy sem...
Az mikor is van, lesz? SZabadnapot kell intéznem akkorra! :)
Kár, hogy már évek óta nincs Junior kupa...
most akkor nem értelek, azt mondod sufni tuning, azthittem ott arra gondolsz hogy gagyi, egyébként az sem volt ócskavas a 160as polini hengerrel, arrow kipufogórendszerrel könnyíttet főtengellyel, polini membránnal meg még a tökömtudja mivel. de attól még simán mehetett jobban csak én dt-k ről nem sok jót hallottam,
futómű az biztos nem volt jobb mert a képen látom hogy gyári van benne az viszont elég romhalmaz, vannak itt inasok mindenféle vagy 3-4 dt vel és ott ahol én csak lengedeztem amazoknak már koppantak a telók elöl hátul.
kiis ez a srác amugy?
A CRM-ed az lófasz és esti fény a Z ex-DT-jéhez képest!
Az első fék az besza-behu olyan volt...32-es karbi felmekkelve a gyári hengerre...mondjuk nem volt egy nagy szám még így se (a fullgyári EXC-m durván erősebbnek tűnt hozzá képest) viszont 100-on evett vagy 15 l-t...na meg Z elég komolyan tudott vele menni...parkolóban nem nagyon volt ellenfél neki...
Okés...rendben...!
Van minden mint a búcsúban, megyek minden délelőtt, kb 1ig ott vagyok, hívjál és 1eztetünk
jah hogy sufni..

Emlékszel-e még erre?
csak a fűzött kerék hiányzott alóla .
Vasárnap majdnem mentem vele egy kört.
Mert full sufnituning volt az egész.
ez mitől olyan betyáros?
Önnek is
szia mizu veled már nagyon vártalak!
Estét
Szombaton Kakucs?
Figyu pillanatnyilag milyen gumáid vannak? mármint keméynsére és állapotra?
Nem jársz pestre valamelyik nap?
estetet