szelephézagot állítottak a motoron valamikor ? könnyen indul ? ha a durrogás nem rendszeres csak néhahanéha akkor szerintem az nem vészes 4000 km nem üzem ! titán vagy acél ?
Így már érthető miért cseréltettél dugót.
És a debreceni valamint a nyíregyházi szervíz is beadta a kulcsot.Szóval nekem is Pest a legközelebbi, ami elég messze van sajnos.
Én is fel ténnek egy kérdést:
Az enyém visszadurrog terhelés alatt.Ez a szelepek miatt van?
Járhatok vele addig míg szerelőhöz viszem?
Amúgy ha nem lenne nagy kérés leírnád nekem e-mailban, hogy miket csináltattál benne és kb mikor?Az enyémben még csak 4000km van azért érdekelne a dolog.
Ha Nyíregyről Mátészalka fele elindulsz ( márha tudod merre van) és beérsz Máriapócsra, a Máriapócs tábla után a 2. lehetőségnél elfordulsz balra, akkor az már a Rabócsiringhez vezető út. Ha lefordultál erre az útra, akkor kb 1300m és ott vagy a pályánál. Bal kézre fog esni a pálya.
ááááááááá az van hogy a helyzet szar vagy viszed pestre vagy következő : na szóval ismerős a jelenség igaz nálunk egy mocskos japán állat csinálta ezt (wr 426) amit mi csináltunk : kétségbeestünk és feltettük a mocit a netre de aztán gondolkodtunk és a hengerfej csavarokat újra nyomatékra húztuk 43 nm írt a könyv mi az összerakásnál is ezzel a nm nal dolgoztunk viszont a probléma után még 30 nm nél sem kattant el na fasza megoldottuk 0 ft ból csak újra meghúztuk és kész ! új vizet neki az hajrá azóta szól, amíg le nem szakadtak a szelepek
még nem próbáltam levett sapkával. De holnap rápróbálok. De mit kéne látnom? Holnap kiugrok vele, hátha valaki megszakérti nekem:) A 650es vérebet hozod?
12000 km van benne. Az egyik váltófogaskerekem adta meg magát amt garanciában cseréltek és ha már úgyis szétkapták a mocit (pesten) akkor cseréltettem a dugót is (még nem kellett volna) csak mivel pestre fel kellett vinnem (tőlem 350km)meg haza is kellett hoznom így ezt az utat megspóroltam. Meg mivel garanciába csinálták a fogaskereket így nem kellet fizetnem munkadíjat a dugócserénél :) ezért jobbnak láttam cseréltetni a dugót.
Nem nézted még, levett hűtősapkával, szinig vizzel, ha beinditod mit csinál?
Ha hengerfejes azonnal meglátod
Termosztát? Van olyan egyáltalán benne?
Hozd ki holnap, leszünk innen páran, valaki bittos megszakérti ,mi a baja .
Dugócsere után a mocim főzi a vizet.... Miért? Dugócsere óta majdnem 2500 km-t mentem úgyhogy már be van kopva szerintem.
Vagy a termosztátom lenne a hibás?
Feltöltöm a hűtőt normálisan hűtőfolyadékkal és egy idő után (húzogatom neki) kinyomja a vizeta túlfolyó tartályba és ezután a hűtőventillátor állandóan megy.... Mi lehet a probléma forrása?
És a debreceni valamint a nyíregyházi szervíz is beadta a kulcsot.Szóval nekem is Pest a legközelebbi, ami elég messze van sajnos.
Én is fel ténnek egy kérdést:
Az enyém visszadurrog terhelés alatt.Ez a szelepek miatt van?
Járhatok vele addig míg szerelőhöz viszem?
Amúgy ha nem lenne nagy kérés leírnád nekem e-mailban, hogy miket csináltattál benne és kb mikor?Az enyémben még csak 4000km van azért érdekelne a dolog.
Köszi szépen
ha belefúj a viztérbe, látod a gázbuborékokat feljönni.
Ha teli van a hűtő hidegen és gázadásra kinyom féldecit, az még valszeg nem baj.
Ha hengerfejes azonnal meglátod
Termosztát? Van olyan egyáltalán benne?
Hozd ki holnap, leszünk innen páran, valaki bittos megszakérti ,mi a baja .
Mennyi km van a motorodban, hogy már dugót kellett cserélni?
Dugócsere után a mocim főzi a vizet.... Miért? Dugócsere óta majdnem 2500 km-t mentem úgyhogy már be van kopva szerintem.
Vagy a termosztátom lenne a hibás?
Feltöltöm a hűtőt normálisan hűtőfolyadékkal és egy idő után (húzogatom neki) kinyomja a vizeta túlfolyó tartályba és ezután a hűtőventillátor állandóan megy.... Mi lehet a probléma forrása?
Előre is kössz a segítségeket!
na alszok má egyet igy 40 óra ébrenlét után
és ott hol? , meg megtennéd hogy ha véletlenül nem vagyok ott megcsörgetsz hogy mia helyzet aztán mennénk együtt
9-fél10 között leszünk Nagykállóban, ott összefuthatunk, ha addig odaérsz.