Szega,
khmmm...sok normális tanács elhangzott már itt.
De, a tanács kérőkre sajnos pont azt a jellemző, hogy pontosan a fordítottját teszik mint amiről a tanács szólt.
Így egyenesen arányos, hogy szarok a tanácsok...
Neked is volt vitád a berg miatt. Pedig csak más nézőpontok véleményeit hallottad. Semmi sértegetés.
nehéz bármilyen joindulattal tanácsot, véleményt adni, mert mindenki rögtön a támadást látja benne, akármekkora joindulattal teszed azt, ugyse jössz ki belöle jol,,, szerintem
Addig vagy jó ezen fórumon, míg építgeted, nyalogatod, valkinek az egóját.
Ha egy baráti beszélgetést akarsz átültetni erre a topikra, akkor jön a sértődés.
Nekem is a 125-ös volt az utolsó motorom aminek úgy igazán mertem tépni a száját - aszfalton! Terepen azzal is csak óvatosan, negyed- meg félgázokon...
Mi folyik itt hölgyeim, uraim!?
Azzal kezdem, hogy magamból indulok ki!
Egy biztos a Supermotozásban, a motor tudásához képest a felét sem tudom kihozni belőle, mint amennyit ki lehetne ez nyilván rajtam, ill. tőlem is függ nagyban a tapasztalatlanságom és tudásomból kifolyólag.
Nem akarok senkit megbántani:
Ezt csak ugy...talán témához fűződik!
Peace
Hogy őszinte legyek, akkor már én is.....
Pont ezért nem szeretek már irogatni ebbe a topikba, mindig mindenki megpróbálja kioktatni a másikat, holott inkább normálisan tanácsot kellene adni és nem beszólogatni állandóan.
Jah és amióta "szólatatok" a motort nem moccnak, a supermotozást meg nem motonak hívom, ha nem esett volna le edig.
Őszinte leszek, de belefáradtam. Régen szerettem itt lenni, beszélgetni, néha beszólogatni, de beleuntam. Ez a 'akkorisénmondomtovább' stílus undorító...Minek magyarázzam el bárkinek is, ha pont nem is érdekli?
Mi lenne kezes egy 650-es Bergen? A Hayabusával is lehet lassan menni, max csapkodja a láncot, és akkor már kezes? Akkor lenne kezes, ha mindenféle erőkifejtés nélkül lehetne a leglehetetlenebb helyzetekben is motorozni rajta, mind futómű, mind az erőforrás terén. Az nem zavar, hogy szerelmes a MOCC-ba , de ne hirdese az igét, hogy ez a legjobb, a legszebb, stb. Főleg úgy, hogy 25%-nál nagyobb gázt nem is húzott neki...
Szia(sztok)Ésszelkell huzni mind2nek de igazábol nemtudnék dönteni mondjuk melyik kellene 1 KX500(ezzen sokat vacilálok mostanság) vagy 450/4T közül.. .650 bergel kb 5percet mentem de az nemmérvadó számomra.. felesleges lenne(nekem legalábbis)
tul misztifikált egy verdák az 500 2t-ék, mindent meg lehet szokni, még a tul sok erőt is a kérdés inkább az hogy hasznára válik-e az embernek, vagy több a hátránya mint az előnye,,
Mit kell veszekedni?
khmmm...sok normális tanács elhangzott már itt.
De, a tanács kérőkre sajnos pont azt a jellemző, hogy pontosan a fordítottját teszik mint amiről a tanács szólt.
Így egyenesen arányos, hogy szarok a tanácsok...
Neked is volt vitád a berg miatt. Pedig csak más nézőpontok véleményeit hallottad. Semmi sértegetés.
nehéz bármilyen joindulattal tanácsot, véleményt adni, mert mindenki rögtön a támadást látja benne, akármekkora joindulattal teszed azt, ugyse jössz ki belöle jol,,, szerintem
Ha egy baráti beszélgetést akarsz átültetni erre a topikra, akkor jön a sértődés.
És ha észrevetted volna, nem is támadott senki a MOCC-ozás miatt azóta.
Azzal kezdem, hogy magamból indulok ki!
Egy biztos a Supermotozásban, a motor tudásához képest a felét sem tudom kihozni belőle, mint amennyit ki lehetne ez nyilván rajtam, ill. tőlem is függ nagyban a tapasztalatlanságom és tudásomból kifolyólag.
Nem akarok senkit megbántani:
Ezt csak ugy...talán témához fűződik!
Peace
a hayabusás példával szerintem mellé nyúltál mert az pont egy igen kezes motor a mérete ellenére.
Pont ezért nem szeretek már irogatni ebbe a topikba, mindig mindenki megpróbálja kioktatni a másikat, holott inkább normálisan tanácsot kellene adni és nem beszólogatni állandóan.
Jah és amióta "szólatatok" a motort nem moccnak, a supermotozást meg nem motonak hívom, ha nem esett volna le edig.
nem véletlenűl tűntek el mint a dinok ,