Erről jut eszembe, mikor Kakucson egy "neves berges" odajött, és lekismotorozta az SXV-m
Kb ilyen stílusban: "és ti milyen időket tudtok ezekkel a kismotorokkal ezen a pályán?"
Aztán mikor 4körönként utolértem...többet nem jött oda.
bekapcsolódok egy kicsit ebbe a Bergedni dologba. mint tudjátok én is egy olyan motorra pályáztam, mint a Foxy-é. könnyű, piszok erős és piszok nyomatékos.... nagyon szerettem volna! a sors úgy hozta, hogy egy 450SMR lett belőle. eleinte voltak fenntartásaim, hogy a 660SMc után, "kevés" lesz a gép. szerencsére kellemesen csalódtam! most hogy kezdek kicsit összeszokni vele, az az érzésem van, hogy néha nem hogy "kevés", hanem SOK a gépezet. ennek ellenére nem mondom, hogy a Berg rossz! távol álljon tőlem bármi efféle kijelentés. viszont így utólag, sokkal használhatóbbnak érzem a 450est.
na igen, sosem felejtem el , anno az Ajkarendeki nagypályán a legmeredekebb sirato falon lefelébe ahol mindenki telibe fékezve ment le, ök leugrottak az aljába, és az aljába lévő mandinerbe befordultak,
Persze, egy szóval sem mondtam, hogy egy gagyi női motor. Épp ezért szeretem, mert van benne erő.
"Jó" vétel volt a Berg.
Próbáltam én DR-Z-t is, de nem jött az az érzés, hogy hűdebesz@rok tőle! Elnézést a trágár beszédért és a DR-Z tulajoktól!
Én még mindig azt mondom, hogy jól választottam és minél többet motorozom, egyre jobban érzem, hogy IGEN, ez kellett nekem.
Az égvilágon semmi. Csak ha egy versenymotorról beszélünk, főleg egy olyannal aki versenyzett is. Akkor már más is előtérbe kerül.
Azért azt te is elismered, hogy nem egy tipikus női motor.
Annak meg, őszintén örült mindenki, hogy a sajnálatos lopás után, egyáltalán tudtál venni motort. Más, hogy az én véleményem is az, hogy nem ezt a típust vettem volna a helyedben. De, ez csak egy vélemény, és nem sértés. Érted, ettől még nem vagy kisebb a szememben.
Az tény, hogy nagyon erős motor a Husaberg, de szerintem egyben nagyon kezelhető is.
Az üzenőfalon azt írta a srác, hogy biztos nagyon vad motor..... Én erre írtam azt, hogy kezelhető.
Kb ilyen stílusban: "és ti milyen időket tudtok ezekkel a kismotorokkal ezen a pályán?"
Aztán mikor 4körönként utolértem...többet nem jött oda.
ott má nyikorgott meg talán meg is indult
te még motortalan vagy?
az de komoly volt,
"Jó" vétel volt a Berg.
Próbáltam én DR-Z-t is, de nem jött az az érzés, hogy hűdebesz@rok tőle! Elnézést a trágár beszédért és a DR-Z tulajoktól!
Én még mindig azt mondom, hogy jól választottam és minél többet motorozom, egyre jobban érzem, hogy IGEN, ez kellett nekem.
Azért azt te is elismered, hogy nem egy tipikus női motor.
Annak meg, őszintén örült mindenki, hogy a sajnálatos lopás után, egyáltalán tudtál venni motort. Más, hogy az én véleményem is az, hogy nem ezt a típust vettem volna a helyedben. De, ez csak egy vélemény, és nem sértés. Érted, ettől még nem vagy kisebb a szememben.
Az tény, hogy nagyon erős motor a Husaberg, de szerintem egyben nagyon kezelhető is.
Az üzenőfalon azt írta a srác, hogy biztos nagyon vad motor..... Én erre írtam azt, hogy kezelhető.
Csak azt nem értem ezzel mi a baj.