Nos igen, néha jobb nem bele gondolni, hogy mi is történhetett volna... Ez sem jó ami történt, de ennél sokkal rosszabb is lehetett volna a vége.
Lacika! Otthon gyorsabban gyógyul az ember, úgyhogy "húúúzd" neki!
Na hali
Hát az 5.1 igen keverhető minddel.
De kuplungba nemjó a fékolaj legalábbis Ktm is pont h nem azt használ hanem Mineral Oli-t,asszem azis motorexes cucc.
Viszont arra figyelni kell, hogy a DOT 3-4-5.1 kompatibilis egymással, az 5 viszont nem, mert az teljesen más összetételű, így a nem ahhoz tervezett rendszerekbe töltve károsíthatja a tömítéseket!
Amúgy a legújabb KTM-eken lévő asszem Brembo hidraulikus kuplung már fékolajjal működik, lehet hogy ez is valami ilyesmi...
A DOT jelölés az olaj forráspontját jelöli
- DOT 3- 4 (kb.266C): kisebb testű járművek, motorok fékolaja hagyományos 1-2 dugattyús fékrendszerekhez
- DOT 5 (kb. 271C): általános fékolaj a legtöbb motorkerékpár fékrendszeréhez ajánlott, ABS-es fékrendszerhez is.
- DOT 6-7 (300C feletti): verseny fékolaj speciális fékrendszerekhez, versenykörülményekre ajánlott.
Irigykedett is mindenki! 2 lány, egy srác felállásra!
Nekem is!
a sör már a kezemben
Lacika! Otthon gyorsabban gyógyul az ember, úgyhogy "húúúzd" neki!
Estét a fürcsis különítménynek is!
Nagyon jól éreztem magam!
Hát az 5.1 igen keverhető minddel.
De kuplungba nemjó a fékolaj legalábbis Ktm is pont h nem azt használ hanem Mineral Oli-t,asszem azis motorexes cucc.
Hidraulika olaj vagy dot 3 esetleg?
Majd vitázunk egy jót!
Amúgy a legújabb KTM-eken lévő asszem Brembo hidraulikus kuplung már fékolajjal működik, lehet hogy ez is valami ilyesmi...
/bocs, nem tudtam kihagyni /
- DOT 3- 4 (kb.266C): kisebb testű járművek, motorok fékolaja hagyományos 1-2 dugattyús fékrendszerekhez
- DOT 5 (kb. 271C): általános fékolaj a legtöbb motorkerékpár fékrendszeréhez ajánlott, ABS-es fékrendszerhez is.
- DOT 6-7 (300C feletti): verseny fékolaj speciális fékrendszerekhez, versenykörülményekre ajánlott.