Szegény kutyának ilyen nevet hogy mózes Szívott egy kis kipuff gázt lehet attól őrült meg Kérdés!Valakinek van tapasztalat a Michelin Pilot Race gumik pályán helyt állnak?Az van fent az SM kerekeken azt még kibírják ezt a szezont amennyit én használom majd.
Mondjuk a jelenlegi viszonyok nem annyira kedveznek egy ilyen beszerzésnek, de sztem érdemes lenne szétnézned a ktmtalk hirdetős topikjában, odakint egészen durva árakon adják a használt cuccokat (pl. komplett alsó-felső villahíd+kormánygátló 250$ - csak a villahíd több mint 400$ újonnan), ha találsz, a hazajuttatását már meg tudjuk szervezni
Az alap probléma az, hogy van egy dupla Akra dobom, és nincs utána hangolva semmi. Idegesít, és nem is jó a motor se, SMLaca motorja sokkal fájintosabb.
Mondjuk ő soványabb is, mint én.
Nem tudom, mi legyen ezzel az FCR39-cel, a szerelő, akihez hordani szoktam a motort, azt mondja, hogy a 41-es való rá, ne fizessek a 39-ért, akkor már inkább a Mikunyit tuningolgassam... 65-ért kínálnak egyet, igazából ennyit szánnék valahol egy 41-re. Nem tudom, mit csináljak, mert a bontókban leginkább nincs ilyen, nem is biztatnak vele, az E-Bay-en nagyon drága, a szállítás se olcsó, ráadásul nem is tudom megnézni, csak miután már kifizettem, és ideért. Szóval szívás...
Egy azonos torkú Mikuni és egy Keihin közt kb 10 LE eltérés is lehet. A Mikuni egy membrános rendszerű karbi, így a hirtelen gázreakcióktól tartózkodni kell. Tehát elvileg egy kisebb torokátmérőjű FCR is jobb lehet, mint a gyári karbi...
Keresnék 48-as villához mart villahidat kompletten. Akár a gyári villahidam beszámításával. "Husaberg" nick alatt aki árulja a motorját, a képek alapján mart villahídja van. Ha esetleg olvasod ezt, akkor kérdezném, hogy nem érdekel-e egy csere a fent említett módon? Természetesen ráfizetnék.
Én már több LC4-re tettem FCR39-et, minden további nélkül jó rá. Egy 41-es még jobb, de a 39-est olcsóbban megkapod és azzal is sokkal stabilabb és jobb lesz a motor mint a gyári karbival.
Bevasaltam a topánkámat: