Tulajdonképpen egy perselyt csinálsz a sörösdobozból, és a ócsó huszonötös" endúrónak a crosskerekébe 3 pontot ütni sem gányolás, csak hogy keményebben álljon benne a csapágy
mi bmxben úgy csináljuk, ha esetleg megkopik a persely valami miatt és megforog a csapágy, hogy sörös dobozból kivágsz egy szélesebb csíkot mint a persely, körbe bele helyezed, beütöd a csapágyat, ami meg kint maradt azt levágod. azért kell szélesebb mert amugy maga alá gyűri. (motor szinten ez gányolás, de bmxben jól működik!)
ja! és nekem nem lett baja a csapágyháznak mert amint a képen is látszik a külseje megmaradt csak kicsit könyyen ment bele ezért ütöttem rá néhány pontot. szóval nem olyan parasztosan oldottam meg a helyzetet ahogy először irtam
Na ezzel most ugylátom jól leirtam magam, amugy precíz vagyok meg olyat megcsinálok amit nem nézne ki belőlem sokmindenki de tényleg nem használom a cross kereket na de ezt már nem magyarázom ki sehogy..
1. az, hogy gányolás
2. mivel a pontozó hegye úgynevezett krátereket csinál, így nem körkörös felület keletkezik, és előbb-utóbb újra megforog a csapágy külső, és még nagyobb kárt csinál...
2. mivel a pontozó hegye úgynevezett krátereket csinál, így nem körkörös felület keletkezik, és előbb-utóbb újra megforog a csapágy külső, és még nagyobb kárt csinál...
ja ez csak 300 ezres motor