Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Veled sem gurulnék olyan pályán ahol hosszabbak az egyenesek
na az enyém kicsivel könnyebb és kicsivel erősebb!
Szeva!

Tegnap elmentünk mi is gurulni, egy srác kihozott egy KTm 625-öst.Ecsém az a bringa kegyetlen.Most láttam pályán elöször...nem szenved lóeröhiányban
meg is érkeztem. hamarosan lesznek képek is. TheKing jóvoltából. Biker1000 kint volt a srác a SXV-vel, a nap végére már nagyon ügyesen ment.
Köszi az invitálást de a gépek át vannak már szerelve meg hát az időbe sem fért bele és gondolom már észre is vetted hogy nem megyünk pályázni, legközelebb jövőre találkozunk ha csak addig nem rendeztek valami terem SM GO-GO t.
Tudom más forumon már említettem a véleményem de még 1 gondolat, haveromnak (Borsatya) volt DRZ sm én azóta nagy tisztelője vagyok eme típusnak, mert mikor motorozgattunk Ő mindig ott lihegett mögöttem és nem nagyon tudtam otthagyni az YZ-vel, és mikor cseréltünk nagyon meglepődtem hogy milyen kezelhető is ez a motor. A teljesítményről pedig annyit hogy Ő szerzett pár kellemetlen pillanatot egyéb nagy nevű motorgyár motortulajdonosainak
Sziasztok!

Én igazából nem értem miért kezelik ilyen mostoha módon az sm vb-t. Ausztriában volt szerencsém testközelből látni milyen egy ilyen rendezvény. Szerintem színvonalas és látványos volt. Szóval nem értem. Ja és a csapat vb-ről nagyon hiányzott egy magyar csapat!

Aki megy ma motorozni annak jó motozást és vigyázzon magára!
i'm coooooming Visonta!
Jó motozást Nektek! Aztán csak ügyesen!
én már öltözködöm, és pakolok. hamarosan indulok visontára. Zééé remélem azért nem veszed fel a telefont, mert már úton vagytok!
pátyolgatom kicsit. meglátjuk, hogy mit megy a csodagéppel. de biztosan javulni fognak a köridők a részéről. csak nehogy szét szaladjon a ménes, mert nagyon utálom, amikor valaki esik. az esetek legtöbbjében jobban megijedek mint az illető.
Sziasztok!

Mizújs Veletek?
Jó mocizást mindenkinek a mai napra! szép időnk lesz!
Kakucs-ringre jön valaki?
Uhhh....
Hát ez nem hangzik jól....
Sajnos a Görögországi verseny sem hozott nagy induló számot.
S1: 20 versenyző, S2: 16, Euro S3: 2!, Euro Open: 13.
Nekem kicsit az az érzésem, hogy a Youtstream az aranybánya motocross világbajnokság mellett, a szupermoto vb-t mostohagyereknek tekinti.
Pedig, ha ez így folytatódik akkor médiaérdeklődés hiányában megszűnik a VB sorozat.
Az első helyet illetően nem született meglepetés a 3. szupermoto csapat vb-n, hiszen a favoritnak tartott olasz válogatott esélyeshez méltóan fölényesen nyert 2006 után. A bolgárok viszont annál inkább meglepetést okoztak, hiszen senki sem gondolta volna előzetesen, hogy képesek lesznek a 3. helyre.



Gondok gondok hátán

Sajnos ha a szupermotoról van szó, akkor mindig problémákkal találkozunk. A bulgáriai Plevenben megrendezett Nemzetek Szupermotoján – a pleveni pálya a világ egyetlen teljesen leaszfaltozott szupermoto pályája, hiányzik róla a szupermoto egyik legmeghatározóbb része, a terepszakasz, de ez egy másik történet – csak 14 nemzet indult, volt 11 felnőtt csapat és 3 junior alakulat, és rengeteg volt a nagynevű hiányzó. A tavalyi világbajnok csapatból, a francia válogatottból az összes nagy név hiányzott. Nem volt ott Thierry Van Den Bosch, Adrien és Thomas Chareyre sem. A belgáknál hiányzott Gerald Delepine és Eddy Seel. A németeknél nem láthattuk Bernd Hiemert és Jürgen Künzelt. Ahogyan a briteknél Christian Iddont sem. Míg az amerikaiak 2006 és 2007 után idén sem jöttek el! Jó hogy a szupermoto csapat vb még nagyon gyerek cipőben jár, ám még csak előjele sincs annak, hogy valamennyire közelítene a rangja a motokrossz, az enduro, a salakmotor és a triál csapat vb-hez!



Fölény

A szupermoto nagyhatalmai közül egyedül az olaszok képviseltették magukat a legjobb motorosaikkal. Hiszen az azzurrik triójában ott volt Ivan Lazzarini (Aprilia), Davide Gozzini (TM) és Attilio Pignotti (KTM). Olyanok voltak ők, mint a Nemzetek Krosszán az amerikaiak. Akik azonban sokkal könnyedebben nyertek az amcsikhoz képest. Pedig voltak gondjaik az olaszoknak. Lazzarininek motort kellett cserélni az edzésen, mert tönkrement a blokkja. Gozzini a warm-upon és az 1. futamban végig váltógondokkal küszködött. Míg Lazzarini a 3. futamban az élről bukott. A szabadedzéseken még nem mutatkozott meg az olaszok fölénye. De utána már az olaszok átvették a főszerepet. A három kategória, az S1, az S2 és az Open időmérőjén, a három kategória kvalifikációs versenyén, valamint a warm-upon is az olaszok voltak a legjobbak. Aztán következett a 3 futamos döntő, minden futam 13 körös volt. Az 1. futamban Lazzarini több mint 6.5 másodperccel nyert, Gozzini a 15. helyről feljött a 2. helyig, de a váltója miatt visszacsúszott a 7. helyig. A 2. futamban már javított Gozzini, a 15. helyről rajtolva is győzött. Pignotti a futamban a 3. helyen zárt. A 3. futamban Lazzarini el akart húzni, de a 2. körben az élről bukott. Lazzarini a 6. helyről felzárkózott a 3. helyig, míg Pignotti a 4. helyen végzett. Azaz fölényesen diadalmaskodtak az olaszok. Az olaszoknak, az összes szakágat, a triált, az endurót és a motokrosszt is beleszámítva, ez volt a 21. csapat vb-címűk.

Bolgárok

A franciák sem okoztak csalódást, hiszen a sztárjaik nélkül is hozták a dobogós helyezést. A franciák 2006 után újra másodikok lettek. Sylvain Bidart már benne volt a 2006-os válogatottban is, míg Adrien Goguet és Stephane Blot újonc volt a szupermoto csapat vb-n. A vendéglátó bolgárok viszont a Nemzetek Szupermotoján óriási meglepetést okoztak. Sok nagynevű válogatott nagyon foghíjas volt, de azt senki sem gondolta volna, hogy a bolgárok fognak a dobogó harmadik fokán végezni. A bolgároknak csak egy vb-menőjük van a szlovén állampolgárságot bolgárra felcserélő Ales Hlad révén. A válogatott két másik tagja, Rosen Toncsev és Alekszander Georgijev a különböző szupermoto Európa-kupákban indul – Georgijev az S1 Ek-ban, Toncsev az Open Ek-ban - , míg Toncsev újonc volt a csapat vb-n. És azt sem szabad elfelejteni, hogy Bulgária tavaly a csapat vb-n csak az utolsó, 16. helyet tudta megszerezni. Idén azonban a bolgárok kihasználták a pályaismeretüket, nagyon kiegyensúlyozottak voltak – Georgijev egy-egy 2. és 7., Toncsev egy-egy 6. és 8., Hlad egy-egy 6. és 10. helyet gyűjtött be - , aminek köszönhetően meg tudták előzni a briteket, akik sokkal esélyesebbek voltak az éremre. A britek 2006-ban és 2007-ben is harmadikok voltak, de idén csak a 4. hely jutott nekik.

Forrás: motorevu.online
Jó érzés vasárnap egy MAGYAR rajt-cél győzelemre ébredni!
Szép volt Talma!
Basszus ezt a motort jo régen árulod már. Még akkor néztem a neten amikor venni akartam. Azota megvan a motorom vagy 5 honapja kb
Mindennek megvannak az előnyei és hátrányai. DRZ gyenge, nehéz, könnyen fenttartható. Husqvarna erős, drágább, többet kell rákölteni. Ha a DRZ mellett voksolsz, akkor idővel erősebbre fogsz vágyni. Szerintem
Jó lenne a DRZ csak ne lenne 40ló
Hát igen azért kacérkodok a drz-vel mert hogy állitolag azt csak nyuzni kő,csak gondoltam hátha
Vegyél csak Drz, szinte fillérekből fönt tartható,ha meg nem számít a pínz nézhetsz más márkákat is.
Sziasztok hallot már valaki jót vagy rosszat,Husgvarna supermotorol,csak utcán köne meg néha gengszterkedni pályán,megszületett drága kislányom és lecserélném az FJR-t valami kereplőre DRZ,ktm,vagy valami ilyesmi
Hi,
Ott lesz az emberem az SXV-vel. Pátyolgasd légyszi egy kicsit!
Jó gurulást mindnkinek holnapra!
Lakiteleken DRZ kupa lesz, ha érdekel valakit, és persze hajrá Talma!
Hello Lukács! én is szeretnék boldog névnapot kívánni! Lehet hogy megint elnézek visontára én is, remélem hogy jó idő lesz holnap