Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

CRM eszterga!
Nekem egyszer megszorult a semmi közepén a hátsó kerék csapágytörés miatt.
Szerintem a csapágy volt a hibás (nekem ugratás közben szabályosan kettétört a csapágyban a golyó, de haza tudtam menni vele kb.: 100km-ert, igaz nagyon izgultam nehogy beáljon a kerék) vagy kosz került bele berágódott ezért elkezdett lötyögni (régen a Trabi hátsó kerék csapágya csinálta hogy kiverődött ha időben nem volt kicserélve) ezt egyszerűen az agy felpontozásával lehetett javítani, de ezt a motornál nem javasolnám, hanem megnézni hogy nem lehet-e kicsit kimarni az agyból és nagyobb csapágyat beletenni (Yamaha szervizben már láttam ilyen megoldást igaz hátsó keréknél) ha nem akkor próba képen fémragasztót kenni az agyba majd újra esztergálni a gyári csapágy méretre (tudom ez busnyákolás) de egy próbát megér. Ha ez sem jön be akkor bontóba vagy az apróba kell keresni (nála láttam régebben minden féle használt kereket: http://www.kepesmotor.hu/felni...) mert a gyári új agy 167,30 euro
de csak azért vetted vissza a tempót, hogy nehogy megszégyenüljön!
jaja a pancsin 3 körönként kaptam 1 et
ez a resch gyerek ellég jól vereti!
jaja 98 körüli, de egyébként jóféle vasak?
Hali!
gorazs: Van egy olyan problémám,hogy az első kerékben kb egy hónapja,a vásárlás után kicseréltem a csapágyakat.tegnap estem egyet,utána nézegettem a motort és úgy lötyögött az elő kerék,hogy nem hittem a szememnek.Ma szétszedtem a kereket és a bal oldali csapágy darabokra volt törve.Ahogy nézem az agy is serült.meg a távtartó széle is meg van gyámbászva.
Ez vajon egyedi jelenség?hibás csapágy,vagy én csesztem el valamit?de csináltam már ilyet.nem sok mindent van mit elrontani.
Kerékagyat honnan és mennyiért lehet venni?
előre is köszi,ha válaszolsz!
az a középső csávót nagyjából ismerem, mondjuk azt mondják elég arcos, a két szélső, meg a csicska szerelői lehetnek!
Lukító ezt nézd kikkel fotózkodtam tegnap a Pancsin
a május 1.-ei bukfencemnél rajtam is rajtam volt. ha nincs, akkor lehet most nincs Lukító!
ez jo cucc ha a multkori zakómnál nincs rajtam akkor a sisak töri el a kulcscsontomat.Meg lehet szokni
Luki, ha már Iggy, akkor itt egy remekmű! http://www.youtube.com/watch?v... fergeteges videó szerintem. micsoda vágások!
A sima 620 az biztos 98 előtti, úgyhogy számítsál rá hogy ha valami olyan cucc kell hozzá ami nem kompatibilis az újabb modellekével, akkor az nem nagyon lesz raktáron (+ drágábbak is hozzá az alaktrészek)...
CRM megvan, csere plussz ráfizetek egy bizonyos összeget. Remélem ez a csörgősdi nem lessz gond, amugy csak attól félek hogyha mondjuk valami más csörög akkor rágogja arra szóval értitek, nehogy nagyobb baja legyen.
amugy nem SC sima 620
Teljesen jó a leírás, ezeknek új korukban is ilyen a hangjuk! Sűrűbb olajjal (15W-50, 20W-50) kevésbé hallatszik, vagy 10W-ssel míg be nem melegszik, szintén.
enyém azt csinálja, hogy amikor ráengedem a kuplungot, akkor ad valami mellékhangot, ami olyan mintha egy lábosban ráznál körbe körbe egy kalapácsfejet meg egy szorítófogót (persze ezt csak üresben), de egyébként meg nem csúszik, ki is emel rendesen, szóval nem tom mi adhatja, de ha erről van szó nálatok is, akkor megnyugodtam. amúgy meg hajrá újíccsá csak - jön a núdzsenörésön (azt még mindig nem mondtad mennyiért vesztegetik)
az enyém is csörög! de amerikaiul mondva: who cares?
Már nincs crm?mennyibe ment el?
Ettől nyugodtan megveheted, tizenezer forint a csapágy (ha KTM-kereskedésben veszed, ha csapágyboltban, akkor még ennyi se), de az összes KTM-nek zörög a kuplungja mint az állat, szal az is lehet hogy semmi baja...
De ha mégis magával a kuplunggal volna gond, nekem van hozzá egy komplett, ha kell, óccsóér' megszámítom neked

Amúgy sima 620-as vagy SC?
mit nagy titok teee
nem is tudtam milessz csak néztem mindenfélét most vált biztossá
azt ez volt az a nagy titok? mit kóstál, ha lehet tudni
meg kell venni, mert egy csapágy tényleg nem nagy tétel!
nem vagyok szaki,szoval lehet badarság,de ezek alapján én a kinyomo csapágyra tippelnék csapág lévén pedig nem lehet nagy tétel