Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jo de amikor egy másfél millás motornál 100nál akkorát üt a kerék mint egy ház akkor lehet mégse kéne crm modra beleütni kalapáccsal. De az MZ-m be én is igy csinálnám
Ennél még az is jobb, ha veszel Loctite tengely-agy rögzítőt. Azt hiszem 603-as névre hallgat. 2-3 tizedet ki tud tölteni száradás után...
itthon is jó lenne a dirt track! de kiint sem mindenhol olyan. staffordban elég mély homok van!
Devil : Igen alut
girafe : igazad van

3. : én fogtam a CRM et televertem pontozóval belebasztam kalapácsal a csapágyat és teljesen hibátlan.
Ehhez szét kell fűzni a kereket, gépműhelyben központozni, és kiesztergálni. Átfedéssel kell méretezni a perselyt, és miután behelyezted a helyére, vissza a központozásra, és akkor kell a végleges csapágyméretet kiesztergálni...
alut?
Ha ismernéd a kerékagy pontos összetételét, akkor mondanám, hogy jó lehet, de a heggesztés közben fellépő hőhatások károsak is lehetnek...
Ők teljesen másképpen értelmezik az sm-et. Sx ugratók, és annyira döngölt és fényesre koptatott (dirt track) föld van, hogy full slick-el mennek. A motorok építése is különbözik az európában használtaktól. NEm ültetik agyonra a futóművet, csak 17 "-os kerék, nagy fék, és átszelepelt futómű van, a sok ugrató miatt.
És a felheggesztős leesztergálós módszer nemjó?
Pedig már azt hittem hogy ismerek olyat aki látott már olyat aki hallot olyarol aki tud motorozni
Tévedtem
itt a pont így kell csinálni.
javíts ki ha rosszúl látom, de videók alapján az amcsi pályák sokkal gyorsabbak az aszfalton. az ugratók meg SX ugratók.
Nekem is ö füzte be a két kerekemet festés után.
akkor majd építek én pályát!
Ha az amerikaiak építik a pályát, akkor simán levereik az s1-et. Ha az európaiak, akkor meg nem jön el az AMA mezőny...
de megnéznék egy S1 , AMA közös meccset!
Szerintem elég ha a szokásos dolgokat megnézed, esetleg a légszűrőt tanácsos megkukkolni még, mert az önindítós LC4-eknek az akksi miatt marha kicsi a szűrőjük, jó sűrűn kell(ene) tisztítani, ha nagyon dzsuvás, akkor érdemes mindent nagyon alaposan megnézni, kipróbálni, mert ha ilyen alapvető dologra nem figyelt oda a tulaj, akkor valszeg másra sem...
Sziasztok!

Hiemer lett az S1 világbajnoka! Laca és Hooligan felértékelődött a vele özös képetek
Az SC-mnek az egyik váltótengely csapágyfészke lett így megcsinálva...szerintem az a persely még akkor is működni fog mikor az egész blokk már rég lemállott róla
Tudnál pár tanácsot adni mire kell odafigyelni vásárláskor? Hangok, vagy lógás-kopogás bármiféle odafigyelnivaló.
Csináltam már többször ilyet. Ki kell esztergálni az agyat nagyobbra, és egy perselyt kell bele tenni. Így ugyanazt a csapágyméretet lehet használni továbbra is...
Az őszintét megmondva nem ismerek senkit se akinek ilyen lett volna...mondjuk ha Dellorto karbi-SEM gyújtás kombó van rajta, ott azért lehetnek meglepetések...
Köszi
jéé ezzel a sráccal üzleteltem már.
az agy elég szarul néz ki,úgyhogy holnap utánajárok a dolognak.Szerelő haver is ezt az eszterga témát mondta,holnap benézek esztergályos haverhoz is.
Az a pénz nem a kerékre,hanem a blokkra kellene fordítódjon
Hali! Tudok ajánlani valami weboldalt, vagy konkrtét boltot, ahol viszonylag jó áron tudok pl Acerbis kézdévőd venni, meg ilyesmi kiegészitőket? (És lehetőleg ki is hozzák..)
Ha van olyan bolt, ami ennek megfelel, akkor légyszi ird meg nekem itt!
Köszi