Nem biztos hogy így van,ez csak az én elméletem,másra nem nagyon tudok gondolni. Ha a licenszet befizette akkor szerintem úgy gondolják, hogy ne induljon "amatőr" kupában. A mams végülis nem veszít, még akkor sem ha csak licenszet fizetnek,de a versenyző csak bukni tudni. Valljuk be őszintén, mit kapnak itthon? SEMMIT! a kurva focisták többet kapnak.
A versenyző befizeti a licence díjat egy évre. Ha verseny van + fizeti még a nevezési díjat is. A mams-nak bevételt visz 2xeresen.
Akkor mi az ,hogy tiltja a versenytől. Szponzor talán?
pontosan. tegyük fel befizette az illető a licenszét és el is bukja. pedig egy jó társasággal,normálisabb körülmények között,ráadásul olcsón tudna körözgetni és nem feltétlenül vérremenően.
Köszi,
Tudtuk, hogy a Motomax abbahagyja ha nem lesz támogatottság!
Sajnos te sem lehetsz biztos abban, hogy a Go Go rendezvények indulói nem szavaznak-e bizalmat a jelenlegi vezetésnek.
Jó dolgot hívtál életre, kiszolgálsz egy eddig mellőzött réteget, tiltott versenyekkel.
Legalábbis a MAMS részéről ez az álláspont!
Arra figyelj nagyon, hogy nehogy kivegyék alólad ezt az egészet. Szerintem ez egyfajta cél lehet valakinek...
Baráti találkozókra mi is elmegyünk a későbbiekben is, de az OB futamaira nem vagyunk kíváncsiak!
Remélem nem fogy el az optimizmusod, és megmaradsz olyannak amilyennek megismertünk, mert ugyan nincs világvége, de új alapokra helyeződnek egyes kapcsolatok...
Összefoglaló, a tegnapi MotoMax SuperMoto 2009 megbeszélésről. (dióhéjban)
Minden helyszínre érkező észrevehette, hogy ez az esemény, nem hétköznapi lesz. A helyszín a Hotel Ramada konferencia terme volt. Minden úgy volt megszervezve, ahogy a nagy könyvben meg van írva. Szendvicsek, üdítők, kávé, kiszolgáló személyzet, hostess lányok a Go-Fast-től. Viszont volt egy olyan érzésem, hogy nagyon kevesen érkeztek meg a meghívottak közül. A konferencia teremben egy gyönyörű szép KTM SMR nemzeti színűre matricázva, segítette az éppen felszólalókat, mint pulpitus.
Az egész eseményt 3 napirendi pontra bontották:
1. A supermoto helyzete Magyarországon
2. Nyílt vita fórum
3. Vita fórum a Motomax, a szakágvezetés, a MAMS, a versenyzők és motorsport egyesületek képviselői közt
Az úgymond ceremónia mester és egyben a fórum moderátora Hermann Henrik, Dakar versenyző volt. Rövidke bevezetője után, Kuncz Richárd, a MotoMax csapatfőnöke és egyben ezen esemény szülőatyja, szólalt fel. Ricsi arcán lehetett látni, hogy nagyon nehéz úgy beszélnie, hogy szélsőséges érzelmektől mentes legyen ezen felszólalása. Megoldotta a feladatot, még akkor is ha ez néhány izzadtság cseppbe került a homlokán. 5-6 perces beszédében már megfogalmazódtak olyan kérdések, feltevések, melyek rávezették a gondolatmenetet a 2dik napirendi pontra.
A felszólalások egymást követték, nem mondhatni, hogy érzelem mentesre sikerült mindenkinek ez, de az, hogy volt kinek elcsuklott a hangja, mikor jelen helyzetre reflektált, egyben minősíti a helyzet súlyosságát is. Az első bekeményítés az autósportból már jól ismert KOKO részéről érkezett. Keményen bírálta a szakág-vezetést, de szavaiban észrevehetetlen volt bárminemű túlzás. Sajnos nagyon rossz a névmemóriám ezért nem tudtam megjegyezni minden felszólaló nevét, de mindenki azt kérdezte, hogy „Miért tartunk itt? Miért nincsenek versenyzők? Miért nincsenek szponzorok?” A kérdések a szakág-vezetésnek szóltak, valamint a MAMS-nak. Volt aki még a tőle kérdezőre sem volt hajlandó ránézni, de nem mert félt! Ő akkora nagy menő, hogy megengedheti magának! Legalábbis ő ezt gondolja. Ezzel a mentalitással a helyszínen jelenlévő versenyzők, csapatfőnökök, üzletemberek, apukák, sm rajongók, a helyszínen voltak porig alázva, tudatosan. Sem a MAMS részéről, sem a szakág-vezetés részéről nem jött olyan válasz, indoklás a kialakult helyzetre, ami érdemileg értékelhető lett volna. Előre gyártott „plasztik-válaszok” voltak, melyeket a flexibilitásuk lévén szinte bármire rá lehetett húzni. Ismerős ez a helyzet a mai politikából, sajnálatos tény, hogy a sport is tudott erre a szintre süllyedni! A felszólalók közt volt Lányi Tamás az Oakley Magyarország tulajdonosa. Minden kertelés nélkül rávilágított a száraz tényekre. Summázva szavait ez a mondat jut szembe: NINCS áru, NINCS mit eladni! Gondolom senki számára nem kell ezek után ecsetelnem, hogy miért nincsenek szponzorok jelen pillanatban a hazai SM-ben!? Több értékes ötletet felvetett, több példát előhozott. Érdekes volt figyelni, hogy egyes kívülálló emberek elméjét, percek alatt, hogyan pörgeti fel egy téma. Mennyi érdekes, megvalósítható ötletet gyártottak, a spontanitás szülőméhében.
A 2dik napirendi pont után, nem maradtam a helyszínen, mivel nem volt jogosultságom erre. Ráadásul még előttem állt egy hosszú út hazáig. Még a hazaúton és a mai napon is több jelenlevővel telefonbeszélgetést folytattam. Elmondták, miután befejezték a 3dik részt, nem történt előrelépés az ügyben. Beigazolódott az, amit hetek óta szajkóztam: Megdönthetetlen hatalom van a szakág-vezetés kezében! Vagyis demokratikus úton, erőszak nélkül megdönthetetlen!
Ma reggel beszéltem telefonon Kuncz Ricsivel, aki bejelentette, hogy nem kíván továbbra semmilyen szinten részt venni a Magyar SuperMoto-ban, a MotoMax versenyzői, csakis külföldi versenyeken indulnak. Sajnálattal vettem tudomásul ezen döntését, viszont kaptam tőle egy ígéret szerűséget. A további Moto a GO-GO rendezvényeken, meghívásra, lehetőségükszerint megjelennek, természetesen akkor, ha tudjuk biztosítani számukra azt, hogy a versenyzők magukban között körözhessenek a pályán, ezáltal elkerülve a nagy sebességkülönbségből adódó veszélyt. Biztosítottam erről a lehetőségről, hiszen valljuk be. Csodálattal figyeljük azt, amikor az általunk ismert profik, az orrunk előtt „szinezik” a kanyarokat.
Tegnap a Supermoto fórum végén beszélgettünk az MX szabályokról és meggyözően, határozottan állítottad ( Fehér Géza, Firtosvári Gábor, Majosházi Péter, Te és én ), hogy az 55 km/h átlagsebességet eltörölték már három éve a FIM-ben és a mi szabályainkban csak véletlenül maradt benne. Ezt még logikus magyarázattal is alátámasztottad. Úgy gondolom megint, mint mindig hinni akartunk, hiszen Te vagy a szakma és Te vagy állandóan a FIM rendezvényeken.
Mondd meg, most mit olvasok rosszul? ( lehet, hogy rosszul fordítok valamit? )
The course shall not be approved if it crosses a section of deep water or if it is
too rocky or stony or contains straight sections permitting high speed. It must be
of a nature restricting the average speed to a maximum of 55 km per hour.
Ellentétben veled én keveset aludtam az éjjel és ennek az is oka, mert töprengtem és csak azért osztom meg ezeket veled, hogy legalább ne hozz még több embert kellemetlen helyzetbe.
Azt mondod csavaros az észjárásom, pedig csak a tényeket kellene számba venned ill. azokat az embereket, akik tényleg csak motorozni szeretnének, és nem kihasználni azokat. Itt nem az anyagi kihasználásról beszélek, hanem a fenti példáról.
Egy-két gondolat:
Te nagyon jól tudod, hogy mivel mindenhol képviseled magad ( elnökségi tag, szakágvezető, versenyigazgató, promoter, versenyző apuka, VEGA szakosztályvezető (bujtatva), zsürielnök, versenyigazgató, versenyrendező és ki tudja még ) senkinek esélye sincs arra, hogy bármin változtasson. Sok sikert hozzá! Én nem, de tudomásom szerint a Motomaxosok sem fognak egyesületeket verbuválni, hogy majd megmérettessen ki volt az ügyesebb a toborzásban és ki tud több szakosztályt kiállítani az országos szakosztályin ellened vagy melletted. Tehát a tartalék egyesületeidet nem kell riadóztatni, hagyd Őket, ha már úgysem akarnak supermotózni. Nem érted! Motorozni szeretnének korrekt körülmények között.
Gratulálok a meggyőző erődhőz és, hogy mindenkivel szemben egy-pár évet meg tudsz nyerni addig, amíg meg nem ismernek és mindig találsz új balekot, hogy legyen kiből táplálkoznod. Nézz magad köré és vedd számba csak elmúlt öt évet, hányan fordultak el töled és a motorsporttól. Ide értem az elnök urat is, akit ilyen hülye helyzetbe hoztál és már szinte nyiltan vállalja hogy nem kívánja jelölteni magát a következő tisztújítón. Természetesen a MAMS-ot is folyamatosan lehetetlen helyzetbe hozod hiszen tetszik, nem tetszik Te írányítod.
Csak tudd, hogy miért kaptál meg tegnap este engem. Az valóban igaz, a Koko is korábban és két-három hónapja a Motomax is megkeresett, hogy Ők már egy ideje nem indulnak - a Kökény dolgai miatt - a magyar bajnokságban és szeretnének tenni valamit, mert ez így nem állapot. Ők itt szeretnének versenyezni, Magyarországon. Abban segítettem nekik, amiben kértek, hogy segítsek és nem én szerveztem az egészet. Továbbra sem tervezek MAMS tisztséget, de így, hogy a Te általad terjesztett kizárólagosság mint promoter, a versenyrendezésre nem fedi a valóságot és lehet más rendező is, lehet hogy rendezünk egy MAMS versenyt budapesten még idén.
Sajnos sokan tartanak Tőled, és nem merik vállalni a véleményüket elötted, ezt a tegnapi példa is mutatta!
Természetesen a szabálytalanságokat, amelyeket elkövetsz az érintettek nyomonkövetik és azt is, hogy azt az arra illetékesek, hogyan kezelik.
Üdvözlettel
Hermann Henrik
Megjegyzés: Az átlag sebbességre csak akkor válaszolj ha nincs igazam! Ha nem válaszolsz, akkor tudom mi a helyzet, meg a többivel is!
Mindenkinek:
- HA NEM SZERETNÉL TOVÁBB TÖLEM ILYEN TÉMÁVAL KAPCSOLATOS EMAILT KAPNI, KÉRLEK JELEZD ÉS TÖRÖLLEK A LISTÁRÓL -
A tegnap este folyományaként, ma reggel érkezett....
Hopp főnök! Most jut eszembe! Látom felraktad a tulfolyó tartályt amit adtam, nem vettél észre a motorban változást? Mert nekem ugy volt hogy ugyanigy mint te beraktam a csöveket jó passzosan ugye hogy ne fojjon ki a maszlag, de mivel ezek tulfolyó csövek ezért levegő távozik rajtuk amikor a karbiba befojik a benya, tehát én nem hagytam kifelé menö lyukat és igy néha fulladt a motor nem tudtam miért kihuztam az egyik csőt és jólett, aztán hogy mégis csak ellássa a cucc a szerepét a lyukba betoltam egy csövet amit felvezettem a vázon hogy ne tudjon a maszlag kifolyni a felborulna a gép akkorsem, és ott odakötöttem a vázhoz . na de ha ezt alapból tudtad vagy megoldottad vagy mittomén akkor vedd semmisnek ezt a kis szösszenetet amit jó hosszura fogalmaztam. Ha ezt magamnak irtam volna elsem olvasnám ojan hosszu de ha mégis elolvasod és nincs rtelme akkor elnézésta kommunikációmért péntekvan hazajöttem a kolájégiumbol és kalinka na erre gombjál vart.
amit leirtál abban igazad van ,csak mondom hogy amit már sokan támadtak hogy szerintemmajdnem megy ugy mint egy hasonló korú/állapotú cr és a dugó meg a henger remek állapotban van! szerintem még jó sok kilcsi belefér
na köszcsi
Kár, mert rálicitáltam a neten egyre, igaz 2 eurónál tartunk, ha rajtam marad akkor legfeljebb a következő gogo-n szponzorként felajánlom a leglassabb SMR-esnek :-)
Akkor mi az ,hogy tiltja a versenytől. Szponzor talán?
Kivonul a rendezvényre. Befizeti a napi díjat és motorozhat Ő is.(mondjuk nekimenek a XT-s srác tudja miről beszélek)
Szia.
Mire gondolsz?
Zöldfülű vagyok kissé a témában ezért nem tudom milyen alapon tud rontani a gogo-n a mams?
Tudtuk, hogy a Motomax abbahagyja ha nem lesz támogatottság!
Sajnos te sem lehetsz biztos abban, hogy a Go Go rendezvények indulói nem szavaznak-e bizalmat a jelenlegi vezetésnek.
Jó dolgot hívtál életre, kiszolgálsz egy eddig mellőzött réteget, tiltott versenyekkel.
Legalábbis a MAMS részéről ez az álláspont!
Arra figyelj nagyon, hogy nehogy kivegyék alólad ezt az egészet. Szerintem ez egyfajta cél lehet valakinek...
Baráti találkozókra mi is elmegyünk a későbbiekben is, de az OB futamaira nem vagyunk kíváncsiak!
Remélem nem fogy el az optimizmusod, és megmaradsz olyannak amilyennek megismertünk, mert ugyan nincs világvége, de új alapokra helyeződnek egyes kapcsolatok...
Minden helyszínre érkező észrevehette, hogy ez az esemény, nem hétköznapi lesz. A helyszín a Hotel Ramada konferencia terme volt. Minden úgy volt megszervezve, ahogy a nagy könyvben meg van írva. Szendvicsek, üdítők, kávé, kiszolgáló személyzet, hostess lányok a Go-Fast-től. Viszont volt egy olyan érzésem, hogy nagyon kevesen érkeztek meg a meghívottak közül. A konferencia teremben egy gyönyörű szép KTM SMR nemzeti színűre matricázva, segítette az éppen felszólalókat, mint pulpitus.
Az egész eseményt 3 napirendi pontra bontották:
1. A supermoto helyzete Magyarországon
2. Nyílt vita fórum
3. Vita fórum a Motomax, a szakágvezetés, a MAMS, a versenyzők és motorsport egyesületek képviselői közt
Az úgymond ceremónia mester és egyben a fórum moderátora Hermann Henrik, Dakar versenyző volt. Rövidke bevezetője után, Kuncz Richárd, a MotoMax csapatfőnöke és egyben ezen esemény szülőatyja, szólalt fel. Ricsi arcán lehetett látni, hogy nagyon nehéz úgy beszélnie, hogy szélsőséges érzelmektől mentes legyen ezen felszólalása. Megoldotta a feladatot, még akkor is ha ez néhány izzadtság cseppbe került a homlokán. 5-6 perces beszédében már megfogalmazódtak olyan kérdések, feltevések, melyek rávezették a gondolatmenetet a 2dik napirendi pontra.
A felszólalások egymást követték, nem mondhatni, hogy érzelem mentesre sikerült mindenkinek ez, de az, hogy volt kinek elcsuklott a hangja, mikor jelen helyzetre reflektált, egyben minősíti a helyzet súlyosságát is. Az első bekeményítés az autósportból már jól ismert KOKO részéről érkezett. Keményen bírálta a szakág-vezetést, de szavaiban észrevehetetlen volt bárminemű túlzás. Sajnos nagyon rossz a névmemóriám ezért nem tudtam megjegyezni minden felszólaló nevét, de mindenki azt kérdezte, hogy „Miért tartunk itt? Miért nincsenek versenyzők? Miért nincsenek szponzorok?” A kérdések a szakág-vezetésnek szóltak, valamint a MAMS-nak. Volt aki még a tőle kérdezőre sem volt hajlandó ránézni, de nem mert félt! Ő akkora nagy menő, hogy megengedheti magának! Legalábbis ő ezt gondolja. Ezzel a mentalitással a helyszínen jelenlévő versenyzők, csapatfőnökök, üzletemberek, apukák, sm rajongók, a helyszínen voltak porig alázva, tudatosan. Sem a MAMS részéről, sem a szakág-vezetés részéről nem jött olyan válasz, indoklás a kialakult helyzetre, ami érdemileg értékelhető lett volna. Előre gyártott „plasztik-válaszok” voltak, melyeket a flexibilitásuk lévén szinte bármire rá lehetett húzni. Ismerős ez a helyzet a mai politikából, sajnálatos tény, hogy a sport is tudott erre a szintre süllyedni! A felszólalók közt volt Lányi Tamás az Oakley Magyarország tulajdonosa. Minden kertelés nélkül rávilágított a száraz tényekre. Summázva szavait ez a mondat jut szembe: NINCS áru, NINCS mit eladni! Gondolom senki számára nem kell ezek után ecsetelnem, hogy miért nincsenek szponzorok jelen pillanatban a hazai SM-ben!? Több értékes ötletet felvetett, több példát előhozott. Érdekes volt figyelni, hogy egyes kívülálló emberek elméjét, percek alatt, hogyan pörgeti fel egy téma. Mennyi érdekes, megvalósítható ötletet gyártottak, a spontanitás szülőméhében.
A 2dik napirendi pont után, nem maradtam a helyszínen, mivel nem volt jogosultságom erre. Ráadásul még előttem állt egy hosszú út hazáig. Még a hazaúton és a mai napon is több jelenlevővel telefonbeszélgetést folytattam. Elmondták, miután befejezték a 3dik részt, nem történt előrelépés az ügyben. Beigazolódott az, amit hetek óta szajkóztam: Megdönthetetlen hatalom van a szakág-vezetés kezében! Vagyis demokratikus úton, erőszak nélkül megdönthetetlen!
Ma reggel beszéltem telefonon Kuncz Ricsivel, aki bejelentette, hogy nem kíván továbbra semmilyen szinten részt venni a Magyar SuperMoto-ban, a MotoMax versenyzői, csakis külföldi versenyeken indulnak. Sajnálattal vettem tudomásul ezen döntését, viszont kaptam tőle egy ígéret szerűséget. A további Moto a GO-GO rendezvényeken, meghívásra, lehetőségükszerint megjelennek, természetesen akkor, ha tudjuk biztosítani számukra azt, hogy a versenyzők magukban között körözhessenek a pályán, ezáltal elkerülve a nagy sebességkülönbségből adódó veszélyt. Biztosítottam erről a lehetőségről, hiszen valljuk be. Csodálattal figyeljük azt, amikor az általunk ismert profik, az orrunk előtt „szinezik” a kanyarokat.
L
Tegnap a Supermoto fórum végén beszélgettünk az MX szabályokról és meggyözően, határozottan állítottad ( Fehér Géza, Firtosvári Gábor, Majosházi Péter, Te és én ), hogy az 55 km/h átlagsebességet eltörölték már három éve a FIM-ben és a mi szabályainkban csak véletlenül maradt benne. Ezt még logikus magyarázattal is alátámasztottad. Úgy gondolom megint, mint mindig hinni akartunk, hiszen Te vagy a szakma és Te vagy állandóan a FIM rendezvényeken.
Mondd meg, most mit olvasok rosszul? ( lehet, hogy rosszul fordítok valamit? )
The course shall not be approved if it crosses a section of deep water or if it is
too rocky or stony or contains straight sections permitting high speed. It must be
of a nature restricting the average speed to a maximum of 55 km per hour.
Innen van: http://www.fim.ch/EN/rules/Spo... ( lehet hogy nem friss? )
Ebböl van: ( mi az amit másképpen értek, mint az hogy már eltörölték? )
Ezt ott rögtön megnéztem a neten és nem értem, de neked biztos van egy jó gondolatod hozzá.
Más:
------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------
--------
Ellentétben veled én keveset aludtam az éjjel és ennek az is oka, mert töprengtem és csak azért osztom meg ezeket veled, hogy legalább ne hozz még több embert kellemetlen helyzetbe.
Azt mondod csavaros az észjárásom, pedig csak a tényeket kellene számba venned ill. azokat az embereket, akik tényleg csak motorozni szeretnének, és nem kihasználni azokat. Itt nem az anyagi kihasználásról beszélek, hanem a fenti példáról.
Egy-két gondolat:
Te nagyon jól tudod, hogy mivel mindenhol képviseled magad ( elnökségi tag, szakágvezető, versenyigazgató, promoter, versenyző apuka, VEGA szakosztályvezető (bujtatva), zsürielnök, versenyigazgató, versenyrendező és ki tudja még ) senkinek esélye sincs arra, hogy bármin változtasson. Sok sikert hozzá! Én nem, de tudomásom szerint a Motomaxosok sem fognak egyesületeket verbuválni, hogy majd megmérettessen ki volt az ügyesebb a toborzásban és ki tud több szakosztályt kiállítani az országos szakosztályin ellened vagy melletted. Tehát a tartalék egyesületeidet nem kell riadóztatni, hagyd Őket, ha már úgysem akarnak supermotózni. Nem érted! Motorozni szeretnének korrekt körülmények között.
Gratulálok a meggyőző erődhőz és, hogy mindenkivel szemben egy-pár évet meg tudsz nyerni addig, amíg meg nem ismernek és mindig találsz új balekot, hogy legyen kiből táplálkoznod. Nézz magad köré és vedd számba csak elmúlt öt évet, hányan fordultak el töled és a motorsporttól. Ide értem az elnök urat is, akit ilyen hülye helyzetbe hoztál és már szinte nyiltan vállalja hogy nem kívánja jelölteni magát a következő tisztújítón. Természetesen a MAMS-ot is folyamatosan lehetetlen helyzetbe hozod hiszen tetszik, nem tetszik Te írányítod.
Csak tudd, hogy miért kaptál meg tegnap este engem. Az valóban igaz, a Koko is korábban és két-három hónapja a Motomax is megkeresett, hogy Ők már egy ideje nem indulnak - a Kökény dolgai miatt - a magyar bajnokságban és szeretnének tenni valamit, mert ez így nem állapot. Ők itt szeretnének versenyezni, Magyarországon. Abban segítettem nekik, amiben kértek, hogy segítsek és nem én szerveztem az egészet. Továbbra sem tervezek MAMS tisztséget, de így, hogy a Te általad terjesztett kizárólagosság mint promoter, a versenyrendezésre nem fedi a valóságot és lehet más rendező is, lehet hogy rendezünk egy MAMS versenyt budapesten még idén.
Sajnos sokan tartanak Tőled, és nem merik vállalni a véleményüket elötted, ezt a tegnapi példa is mutatta!
Természetesen a szabálytalanságokat, amelyeket elkövetsz az érintettek nyomonkövetik és azt is, hogy azt az arra illetékesek, hogyan kezelik.
Üdvözlettel
Hermann Henrik
Megjegyzés: Az átlag sebbességre csak akkor válaszolj ha nincs igazam! Ha nem válaszolsz, akkor tudom mi a helyzet, meg a többivel is!
Mindenkinek:
- HA NEM SZERETNÉL TOVÁBB TÖLEM ILYEN TÉMÁVAL KAPCSOLATOS EMAILT KAPNI, KÉRLEK JELEZD ÉS TÖRÖLLEK A LISTÁRÓL -
A tegnap este folyományaként, ma reggel érkezett....
/ /
na köszcsi
képek:/túrázáshoz/endúrózgatáshoz/superlotyó
záshoz/