Igen, ez az! Az ára nagyon jó! Hiányoznak róla a benzin levezető csövecskék, szükséged lesz még a légszűrőház és a szívótorok közötti gumikra bilincsekkel és a gázbowdenre. Ehhez még szívató bowdent is kapsz még nyúlkálnod sem kell
Ha jól emlékszem Börni írta. Félreértettél. A motorom kerekezik, olyannyira, hogy kis ügyességgel a mostani 16-42-es áttéttel még 3.-ban is emeli az elejét. Egy ismerősöm a 660-val pedig 15-38-as áttéttel 4.-ben is kerózik. A nyomatékleadás helye változott meg rugalmasabbnak érzem. A Mikunival az volt az érzésem, hogy tekerek egy tövig gázt, jön az erő-nyomaték aztán mintha a motor menne még de elfogy a nafta. Az FCR-rel pl 2.-ban nem merek már tövig gázt csavarni, mert agresszívabb lett a motor. Ezért is nehezebb vele egykerekezni, mert sokkal érzékenyebb a gázadásra! Kisebb lett a motorfék. Az, hogy lehörög a motor azért van, mert még a karburátor nincs belőve. Nagy gázrántásnál (amit eddig csak álló helyzetben mertem csavarni) a gyorsító pumpa közvetlenül a hengerbe benzint fecskendez, ami már egyszerűen túl sok és fullasztja a motort. Kb. olyan, mintha hideg motornak húznál nagy gázt.
Ha akarod próbáld ki a különbséget
Szerintem ennek köszönhetően finomabban kezelhető a gáz, azáltal, hogy az egyik bovden mindig húz/feszül.
a Bergemnek lenne egy olyan "tulajdonsága", hogy ha lepadlózza az ember, hidegen-melegen megfull...
mit lehet illetve kell állítani rajta, hogy necsinálja, mert van, hogy nemolyan hasznos tulajdonsága
itt mondta Vermes Sanyi " Börni egy 5 lepedő csak hadd menjek elől ! "
És van hozzá gázbowdenem ha kell
Keihin az ebay-en
Ha akarod próbáld ki a különbséget
hát miből lesz kesztyűm meg vami játszós nadrág?