Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

totálbájkon még kevesebb volt na mind1 majd holnap kiderül, bár szerintem holnap még csak időpontot fogok kapni nem rendszámot
Gyorsító fúvóka el lehet dugúlva ......de, csak azért mondom mert márka társ vagy
építőjellegű hozzászólást vártam
Ha elszakad a húzó a toló még megmentheti az életedet ...a simónál nem kellett arra a két lúúra
Mert ez nem Simson
Szerintem ennek köszönhetően finomabban kezelhető a gáz, azáltal, hogy az egyik bovden mindig húz/feszül.
Általában le van "törve" a féknyereg belső fele hogy ne érjen bele a küllő, nézd meg hogy ilyen-e ha nem akkor adjál neki reszelővel
gázpedált cseréld ki gázkarra
már csak forgalmi(17e),rendszámért(5.5e+matrica) kell fizetni....örülnék ha már én is itt tartanék
sziasztok!

a Bergemnek lenne egy olyan "tulajdonsága", hogy ha lepadlózza az ember, hidegen-melegen megfull...

mit lehet illetve kell állítani rajta, hogy necsinálja, mert van, hogy nemolyan hasznos tulajdonsága
még a szemét is behunyta...úgy megalázkodott!
Egyébként miért kell ebbe két sodrony? A Simsonban csak egy volt...
Ha összejön a porlasztó, beszéljünk.
csak a poén kedvéért
itt mondta Vermes Sanyi " Börni egy 5 lepedő csak hadd menjek elől ! "

5000. A ház használt, a sodronyok vadiújak benne. Az új 12e körül volt mikor nekem kellett cserélnem...
Irányár? :-)
KTM-kereskedések. Nem olcsóak (párezer/db) de túl gyakran nem kell ilyesmit venni, szal kibírható...
Gázbowdenje van GD-nek :-) A gumit hol lehet beszerezni hozzá?
Igen, ez az! Az ára nagyon jó! Hiányoznak róla a benzin levezető csövecskék, szükséged lesz még a légszűrőház és a szívótorok közötti gumikra bilincsekkel és a gázbowdenre. Ehhez még szívató bowdent is kapsz még nyúlkálnod sem kell
Ez.
És van hozzá gázbowdenem ha kell
Amúgy ez az a Keihin, ami jó lenne lc4-re?
Keihin az ebay-en
Ha jól emlékszem Börni írta. Félreértettél. A motorom kerekezik, olyannyira, hogy kis ügyességgel a mostani 16-42-es áttéttel még 3.-ban is emeli az elejét. Egy ismerősöm a 660-val pedig 15-38-as áttéttel 4.-ben is kerózik. A nyomatékleadás helye változott meg rugalmasabbnak érzem. A Mikunival az volt az érzésem, hogy tekerek egy tövig gázt, jön az erő-nyomaték aztán mintha a motor menne még de elfogy a nafta. Az FCR-rel pl 2.-ban nem merek már tövig gázt csavarni, mert agresszívabb lett a motor. Ezért is nehezebb vele egykerekezni, mert sokkal érzékenyebb a gázadásra! Kisebb lett a motorfék. Az, hogy lehörög a motor azért van, mert még a karburátor nincs belőve. Nagy gázrántásnál (amit eddig csak álló helyzetben mertem csavarni) a gyorsító pumpa közvetlenül a hengerbe benzint fecskendez, ami már egyszerűen túl sok és fullasztja a motort. Kb. olyan, mintha hideg motornak húznál nagy gázt.
Ha akarod próbáld ki a különbséget
Amihez hozzáköt az epoxi azt elvileg igen...más kérdés hogy gyakorlatban érdemes-e meg hogy ki tudod-e fizetni
még minimum 17000 Ft.? és még lehet hogy holnap el se tudom intézni?
hát miből lesz kesztyűm meg vami játszós nadrág?
kösszi