Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a csúsztatás-téma már párszor ki lett vesézve itt a topikon...szóval maradjunk annyiban hogy nemcsak 2T-nél csúsztatnak hátsófékkel
várjatok, mi még a becsúszást boncolgatjuk itt - vagy csak én vagyok rossz vonalon
tudom, hogy meg tud az is torpanni, nekem is 2t van, csak szerintem kimondottan ártalmas egy ilyen konstrukciónak, hogy visszapöckölsz rajta kettőt, és ráengeded az összes nyomatékot a kenetlen cuccokra. mert ugye az világos, hogy motorféknél nincs kenés
faszé ilyen kicsi
elmélet: jön a kanyar becsúszol.
Kanyar közepe előtt tökig gáz kicsit bele kuplung aztán következő kanyar és így tovább.
szerintem.
Itt sem volt rossz
Áhoj Barát!
Ja vissza. Lesz valami fedett pályás téli móka nem?!
Te jövöl szombat sarazni? Be a bütyköst az smr-be aztán gyííí
Nincs már benne a folytás!
Van azért motorféke, durván torpan meg, sztem az a baj, hogy nincs elég ereje rögtön túlpörgetni a kereket (mégis 50-es )
Amúgy hátsófékkel viszonyt nagyon szuper, csak olyan kanyar kell, amihez ténylegesen lassitani kell, h legyen értelme nagyot fékezni
Am köszi minden választ!
Szeva Barát! Üdv mindenkinek!
de tavaszig még visszadobot a szuper-szettet remélem! (?)
oké mi ott leszünk.
Ha GD azt mondta ne csináld ,hát csak azért is próbálgasd tovább tovább…
A fojtás még benne van a gépedben? Ha igen szedd ki lehet javít a megtorpanáson.
és akkor hogy hívják amikor az ellentétes irányú erő hat a kerékre és azért csúszik meg?

egyébként most így második olvasatra - nem gizdaság hogy 2t-vel hátsóféket kell használni a csúsztatáshoz, szerintem kevés utcai 2t van, amin nem kell...
hátja. de szombaton kimegyünk a pályára találkozhatnák.
Sajnos lassan mindenhol tábla lesz.
Értem is meg nem is.Na ez van…
Erőcsúsztatásnak (angolul powerslide) azt hívják amikor gázzal túlpörgeted a (hátsó)kereket, úgyhogy ha arra vágysz akkor javaslom más módszerrel próbálkozzál...mondjuk zsírozd be a hátsógumit jó vastagon vagy ilyesmi
szia. 3hete teték ki a táblát.hogy védet terület. amere szokot meni a verseny azon az ut vonalon ot még hálla nem szoltak.de mint lemész arol az utvonarol akor már igen ez is érdekes
Rám biztos nem mert én Pesten leszek...
sztem 2t-vel ezt ne erőltesd - legalábbis egy 50essel főleg ne.. sosem lesz olyan motorféke, mint egy 4t-nek, csak összebarmolod vele a vasad szerintem.
én 1x tankoltam egy hétig 100ast 95ös helyett, nem azt mondom, hogy ég és föld, de azért érezhetően jobban ment 100assal. nem tudom hogy 4tnél is ennyit számít-e, de ha igen akkor szerintem megéri kipróbálni néha. viszont sokáig nem szabad erőltetni vele, mert ki van azért számolva hogy milyent szeret...
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy miért fulladok le, mikor 2 sebbeséget viszsakapcsolok áés ráengedem (erőcsusztatást próbálok XD)... azért probálgatom, hogy ne csak hátsófékkel gizduljak... hátsófékkel már gyönyörűen csúszik, arra és amerre akarom
Szal megyek 5.ben, beteszem 3.-ba majd ráengedem, 1. fék behúzva, előre ülök, és döntöm, de nem tudom hogy miért, de néhány mp-re leffulad a gép, majd vhogy összeszedi magát 50ccm-es 2T...
Tippek? további jó motorozáűst és balesetmentes kilómétereket!
rád lövöldöznek?
A lőtéren sztem a hétvégén még háborúzni fognak...
A pályára megyünk eddig asszem négyen.
akarunk tilosban motorozni a környék védett terület vagy katonai nem?
szia. edig ugy van hogy ki megyünk de lehet a pályátol 10km re van a lötér vagy oda de még nincsen eldöntve.a lötére nincsen kedved kijöni sirato falakat mászni meg ijenek
Sziasztok Szupermotorosok!
OFF kissé bár,de rákérdezek.Nem jön valaki szombaton a Tapolcai enduró pályára motorozni?
Mert ugye lassan kezdődik a bütykös szezon .