tudom, hogy meg tud az is torpanni, nekem is 2t van, csak szerintem kimondottan ártalmas egy ilyen konstrukciónak, hogy visszapöckölsz rajta kettőt, és ráengeded az összes nyomatékot a kenetlen cuccokra. mert ugye az világos, hogy motorféknél nincs kenés
Nincs már benne a folytás!
Van azért motorféke, durván torpan meg, sztem az a baj, hogy nincs elég ereje rögtön túlpörgetni a kereket (mégis 50-es )
Amúgy hátsófékkel viszonyt nagyon szuper, csak olyan kanyar kell, amihez ténylegesen lassitani kell, h legyen értelme nagyot fékezni
Am köszi minden választ!
Ha GD azt mondta ne csináld ,hát csak azért is próbálgasd tovább tovább…
A fojtás még benne van a gépedben? Ha igen szedd ki lehet javít a megtorpanáson.
és akkor hogy hívják amikor az ellentétes irányú erő hat a kerékre és azért csúszik meg?
egyébként most így második olvasatra - nem gizdaság hogy 2t-vel hátsóféket kell használni a csúsztatáshoz, szerintem kevés utcai 2t van, amin nem kell...
Erőcsúsztatásnak (angolul powerslide) azt hívják amikor gázzal túlpörgeted a (hátsó)kereket, úgyhogy ha arra vágysz akkor javaslom más módszerrel próbálkozzál...mondjuk zsírozd be a hátsógumit jó vastagon vagy ilyesmi
szia. 3hete teték ki a táblát.hogy védet terület. amere szokot meni a verseny azon az ut vonalon ot még hálla nem szoltak.de mint lemész arol az utvonarol akor már igen ez is érdekes
sztem 2t-vel ezt ne erőltesd - legalábbis egy 50essel főleg ne.. sosem lesz olyan motorféke, mint egy 4t-nek, csak összebarmolod vele a vasad szerintem.
én 1x tankoltam egy hétig 100ast 95ös helyett, nem azt mondom, hogy ég és föld, de azért érezhetően jobban ment 100assal. nem tudom hogy 4tnél is ennyit számít-e, de ha igen akkor szerintem megéri kipróbálni néha. viszont sokáig nem szabad erőltetni vele, mert ki van azért számolva hogy milyent szeret...
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy miért fulladok le, mikor 2 sebbeséget viszsakapcsolok áés ráengedem (erőcsusztatást próbálok XD)... azért probálgatom, hogy ne csak hátsófékkel gizduljak... hátsófékkel már gyönyörűen csúszik, arra és amerre akarom
Szal megyek 5.ben, beteszem 3.-ba majd ráengedem, 1. fék behúzva, előre ülök, és döntöm, de nem tudom hogy miért, de néhány mp-re leffulad a gép, majd vhogy összeszedi magát 50ccm-es 2T...
Tippek? további jó motorozáűst és balesetmentes kilómétereket!
szia. edig ugy van hogy ki megyünk de lehet a pályátol 10km re van a lötér vagy oda de még nincsen eldöntve.a lötére nincsen kedved kijöni sirato falakat mászni meg ijenek
Sziasztok Szupermotorosok!
OFF kissé bár,de rákérdezek.Nem jön valaki szombaton a Tapolcai enduró pályára motorozni?
Mert ugye lassan kezdődik a bütykös szezon .
Kanyar közepe előtt tökig gáz kicsit bele kuplung aztán következő kanyar és így tovább.
szerintem.
Ja vissza. Lesz valami fedett pályás téli móka nem?!
Te jövöl szombat sarazni? Be a bütyköst az smr-be aztán gyííí
Van azért motorféke, durván torpan meg, sztem az a baj, hogy nincs elég ereje rögtön túlpörgetni a kereket (mégis 50-es )
Amúgy hátsófékkel viszonyt nagyon szuper, csak olyan kanyar kell, amihez ténylegesen lassitani kell, h legyen értelme nagyot fékezni
Am köszi minden választ!
de tavaszig még visszadobot a szuper-szettet remélem! (?)
A fojtás még benne van a gépedben? Ha igen szedd ki lehet javít a megtorpanáson.
egyébként most így második olvasatra - nem gizdaság hogy 2t-vel hátsóféket kell használni a csúsztatáshoz, szerintem kevés utcai 2t van, amin nem kell...
Értem is meg nem is.Na ez van…
Szal megyek 5.ben, beteszem 3.-ba majd ráengedem, 1. fék behúzva, előre ülök, és döntöm, de nem tudom hogy miért, de néhány mp-re leffulad a gép, majd vhogy összeszedi magát 50ccm-es 2T...
Tippek? további jó motorozáűst és balesetmentes kilómétereket!
akarunk tilosban motorozni a környék védett terület vagy katonai nem?
OFF kissé bár,de rákérdezek.Nem jön valaki szombaton a Tapolcai enduró pályára motorozni?
Mert ugye lassan kezdődik a bütykös szezon .