Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vkitol hallottam, hogy az alapokat el lehet sajatitani dongolt terepen, mert konnyeben megindul, csak lassab tempoban ahogy te is emlitetted
Lehet/érdemes ezt kisebb tempóval gyakrolni pl. döngölt földön?
Szoval: antihopping, es motort bocs a gepelesi hibakert
Szia!

Túl sok volt a motorfék, Ha nincs csuszokuplungod( antihooping) akkor elmeletileg ha csusztatni akarod a motrot kanyarba befele, akkor a kuplungot is csusztatnod kell, nem vaghatod csak ki, mert akkor a hatulja pattoghat
Azt elfelejtettem mondani hogy nekem a hátulja csinálta. Csak mivel nem látom magam kivülröl igy nem tudom hogy kevés volt a fék vagy a motorfék fogta meg nagyon a hátso kereket és nem csuszott hanem pattogott ahogy rángatta a lánc.
semmi ilyesmi.a kanyar közepén ,amikor legmélyebben van a motor,és elvettema gázt akkor pattogott.amikor ráhuztam meg is szünt.de ilyesztő módon.azota vettem szelepet,de még nem próbáltam.esett az eső amikor ráértem volna.és mindezt ugy,hogy kakucson még semmi probléma,itt kecson rá 3napra ez lett.
Van benne valami, én mint kezdö csusztato, (na meg kezdö motoros ) most kakucson a hosszu egyenesek végén proszáltam csusztatni mint a nagyok több kevesebb sikerrel, de amikor tempo volt tényleg hamarabb elcsuszott a szekér.
De ha már ugy itt vagyok... Az mér vót hogy elpattogott vagy rángatott inkább a gép? Nem kellett volna annyi motorfék neki? Vagy kevés volt a hátso fék?
bárki válaszolhat ha van kedve
egyébként ez a csusztatás tök gáz.amikor direkt azt akorm tuti nem sikerül,vagy sokkal lassabb.de van amikor meg nagyon rövidet fékezek,mondjuk elözésnél,akkkor meg nagyon királyul csuszik és gyors.elgonolkodtató.mindig ugy kéne kanyarodnom mintha előznék
szia
18 üzemóra van a motorban.mennyinként kel elvileg a telókban cserélni az olajat?
ja és elvileg van minden motorhoz ilyen táblázat,amiben benne vannak az alapbeállítások.na most.olyan táblázatnincs ami belekalkulálja az ember súlyát is?az nem lenne nagy hülyeség
ja azt meg még nem is mondtam hogy az okmányirodában természetesen csak időpontot kaptam azt is csak jövő csütörtökre
Jön vki Tatára vasárnap,motocross versenyek lesznek jó pálya nagyon
én is ilyen pofát vágtam legutoljára, amikor nem jöttél el supermot

nem bííírtam kihagyni, sorry!
má vártam mikor ugrik rá vki... majd ha egy cellában leszünk imádkozni is fox, hogy alapon maradjon
Nekem a Mol 100-as valamivel jobban hajtja a kismotort.
"faszé ilyen kicsi "
addig jó, amig ezt a kérdés nem egy bige teszi fel Neked!
úgy néz ki hogy kimaradok a szombati bokor-ugrásból!
inkább pihenek kicsit. a zasszony is már csak fényképről ismer meg...
nomeg ugye nincs már bütykös szettem, kölcsönkérni meg nem akarok, me hátha bütyöknélküli szettet csinálok belőle...
helló!
Nálunk is kint van barátin a tábla de csak az egyik irányból és ott is csak egy, a másik irányból nincs semmi ott megyek be és ott ahol kint van a tábla ott szoktam kijönni közben meg kevergek egy jót a hegyen
Ezt a csúsztatás témát mindenki nagyon nyomatja de, nem ez a lényeg ,ha már van tempó, és kanyar sebesség addigra már úgy is rá jön a pilóta, hogy miként köll.... amíg ez nincsen meg egy példa: az éppen motorozni tanuló srác odamegy egy streetharcoshoz és kérdi hogyan kell egykerózni és stopizni ...tartsuk be a fokozatokat és akkor nem lehet nagy baj
szerintem pl. a visontai pálya elég jó ilyen kis gépeknek is - technikás, nem a ccm számít. én csak egyszer voltam ott, de rá kellett jönnöm, hogy talán még jobb is lenne egy gyengébb de kezelhetőbb gép
KÖszi mindenkinek! Akkor ezentúl vigan fogok csuszkálni hétsófékkel, nyugodt lelkiismerettel
Am aprilia-ások is mondták, hogy nem nagyon használ a kismocinak a motorfék
Am nem tudjátok, merre van vmi go-kart, vagy más pálya, ahol akár 50-es géppel is lehet menni? (anlkül, hogy előzgetnek a 690-es KTM-ek meg a többiek )
Na igen, az biztosan nem használ neki...
há' érCSük mi azt viszont motorfékkel szerintem 2tvel nem szerencsés
me így azt képzelsz oda akit akarsz