Nekem mondjuk nem volt Mikunis LC4-em, az SC-vel viszont elég sokat enduroztam és nem úgy tűnt hogy bárhol is erőtlen volna Meg az FCR-rel annyival könnyebben felpörög, hogy sztem igazából mindegy is mekkora a nyomaték alul
A Keihinnel. Tudod, egyszer mondta valaki, hogy ha keihint teszek fel, akkor egykeróban nem jeleskedik annyira a kismotor. (Ez volt az, amire úgy emlékeztem, hogy te mondtad, de nem.)
Most Sasa is azt írja, hogy az alsó tartományban a nyomaték kisebb lett, ezért kérdem, hogy mi a helyzet ezzel. Meg az a köhögés vagy mi idegesítene.
Lehet, hogy először össze kéne karburálni a kipuffal a motort, egész évben nem csináltattam meg. :-(
Van még hasonló szintű referencia azért...de egy ekkora céggel mint a cedea, esélyünk nincs konkurrálni...akik először jönnek el személyesen mindig megnyúlik az arcuk mikor meglátják a műhelyt - a kész cucc alapján gondolom valami ipari méretű hangárra számítanak, ehelyett lesétálnak keresztfaterék pincéjébe az éppen nem használt sablonok, szerszámok meg kint hemperegnek a kert végében (még jó hogy az epoxi nem rozsdásodik ) mert már nem férünk el tőlük...
Regisztrációs adó befizetve
Még ránk akartak verni +160e áfát de nem jött össze nekik
Holnapi teendőm mi lesz az okmányirodában mennyi pénzzel készüljek lesz még utána valami?
(ennél a résznél kapcsoltam ki a rádiot)
Most Sasa is azt írja, hogy az alsó tartományban a nyomaték kisebb lett, ezért kérdem, hogy mi a helyzet ezzel. Meg az a köhögés vagy mi idegesítene.
Lehet, hogy először össze kéne karburálni a kipuffal a motort, egész évben nem csináltattam meg. :-(
Mondjuk most én is vagyok vagy 66 kg, pár nadrágomba már alig férek bele irodai munka ugye
www.cedea.cz