akkor bocsi én voltam tájékozatlan vagy rosszulinformált. hát én a kettő közti átmenetet szeretnék. csak nem tom az ilyen 10 lovas váltós motorok mennyire tekerhetnek. de ezt az üzemórát jól tudom?
a cr aza cross a crm az enduró.(neki sm kerekek vannak benne!) ráadásul már most tisztázzunk valamit! vagy nagy teljesítményt akarsz, vagy nagy szervízintervallumot! a kettő együtt nem megy!
Én most a hűvösebb idő beálltával zárom vissza a légszűrőház fedelét. A kipufogóim nem teljesen üresek, igaz az előző tulaj csináltatta őket, de jók! 300ezrem most nincs egy Akra rendszerre A hard slick gumival ebben a hideg vizes időben olyanokat kapar a motor, le kéne cserélnem őket.
nem vagyok egy fotóművész, de lelkes és nyílt szívű és nekem mindegyik nagyon tetszik mert ti vagytok rajt meg a szép és SUPER MOTOrok és tökéletes nyárbúcsúztató volt.
UFF!
a 2T pörgősebb és erősebb, a 4T nyomatékosabb és gyengébb, viszont tartósabb. én ajánlanám neked a yamaha xt125x-et. az adatlapomon talász egy képet az én régebbi gépemről. az egy 2006os modell.
A protokról meg csak az a 2 van van amit vmelyik topikba (KTM talán) betettem múlt héten...
nem vagyok egy fotóművész, de lelkes és nyílt szívű és nekem mindegyik nagyon tetszik mert ti vagytok rajt meg a szép és SUPER MOTOrok és tökéletes nyárbúcsúztató volt.
UFF!