Jó, de a tiéd szürke blokkos, azok fél-1 l-el alapból többet fogyasztanak...
Amúgy nekem 1x volt 2,92-es átlagfogyasztásom is (egy 125-ös Varaderoval mentem együtt)
Az utolsó alkalommal mikor hosszabb távot mentem a motorral, egy 950 SuperEnduro, 1150 GS Adv., újTeneré, 2xF650GS társasággal voltunk túrázni Szlovákiában, 110-120 körüli utazóval, elég dinamikus előzésekkel stb. jött ki 4 l-re a fogyi, utána a kanyargósabb részeken, ahol többet kellett váltogatni, lett 4,5...mondjuk az F650-esek végig 4 l alatt ettek
Nekem városban is hasonlóan alakult a fogyasztásom, igaz én a kevésbé látványos - de szvsz sokkal gyorsabb - íven fordulást preferálom a drifteléssel szemben...amúgy a Csepel-Ferihegy távot (21 km) rendszeresen 20-22 perc körüli idővel jártam meg, reggeli csúcsban is
Nekem 50-es alapjárati és 180-as főfúvóka volt benne gyárilag, de a nyitott légszűrőházzal és kipufogóval így keveset kapott úgyhogy kapott egy 190-est, azzal egész jó lett és ugyanúgy 4-4,5 l-el eljárkáltam vele.
KTM endúró kerékbe keres az egyik barátom 2 dugattyús (Brembo) féknyerget. Nincs valakinek elfekvőben egy használt eladó darab? (A supermotoba való féknyereg beleér a küllőkbe.)
4.5lityi az elég kevésnek hangzik. nekem 6-8.5ig eszik, jobb csuklótól függően. bár szerintem az enyémen is hangolni kellene, de nem nagyon van rá időm.
Az elején nekem is adódtak kételyeim, hogy felszerelhető-e, több KTM kereskedésben megkérdeztem, de végül Laczka adott biztos választ A motor ugyan az, azaz a vezérműtengely bütyökmagassága és a nyitási- zárási fokok is megegyeznek. A köbcenti 625, a hajtókar, főtengely- főtengelycsapágy is egyforma. A karburátorral együtt ki kell cserélni a szívótorok illetve a légszűrőház- karburátor közötti gumi bilincseket és a gázbowdent. A szivató bowden nem ugyan az, azaz feleslegessé válik. A BST-n van egy csonk a szekunder gázvisszavezetőnek, amit már korábban betömtem. Mindkét karburátoron található egy jeladó, ami a gázbowden elfordításának mértékét hivatott figyelni és a gyújtáselektronikával van összeköttetésben. A csatlakozójuk természetesen más- más, de enélkül is tökéletesen megy a motor, illetve a vezetékek egyformák, összeilleszthetők. A finomhangolás nekem még hátra van úgyhogy most nem tudom megmondani melyik fúvóka a legideálisabb, 45-ös alapjárati és 172,5-ös főfúvóka van bennt, amivel, akármilyen meleg is a motor nagy gázadásnál dödög. A fogyasztásom 4,5l-re jött ki. A motor kevésbé nyomatékos alsó fordulatszámon, viszont onnantól sokkal jobban dolgozik, megváltozik a motor jellege. Nem feltétlenül kell ennyi pénzt kiadnotok a BST is morcosítható: itt olvashatsz erről és tényleg okosakat ír.
Azért érdeklődöm ennyire, mert FCR41-et már én is keresgettem, egyszer volt 60-ért, de eltanakodtam az időt, egyszer meg 100-ért egy 39-es. Az 50 szerintem jó ár. Kíváncsiak lennénk SMLacával, hogy mi lett az LC4-ből vele :-)
Nekem egy "netkártyám" van, ezzel semmit sem lehet csinálni, csak a neten fizetni. A meglevő kártya mellé adják (van, ahol ingyen), egy másik számlaszám tartozik hozzá, mindig csak annyit utalok rá, amennyit épp ki akarok fizetni.
OTP, CIB esetében biztosan tudom, hogy van ilyen.
A berg-ről megtudtál valamit? Árulkodnak valamiről a számok?
Apropó videó! Tegnap feltettem egyet a mocimról meg a kipufogóról meg a kurva hidegről!
Ja és láttam hogy a fotokat meg a vidit se hagytad hogy lehúzzák az értékelésnél!
Amúgy nekem 1x volt 2,92-es átlagfogyasztásom is (egy 125-ös Varaderoval mentem együtt)
Nekem városban is hasonlóan alakult a fogyasztásom, igaz én a kevésbé látványos - de szvsz sokkal gyorsabb - íven fordulást preferálom a drifteléssel szemben...amúgy a Csepel-Ferihegy távot (21 km) rendszeresen 20-22 perc körüli idővel jártam meg, reggeli csúcsban is
OTP, CIB esetében biztosan tudom, hogy van ilyen.