Amúgy a kokszra is van megoldás. Fullsynt olaj, 1:100-as keverékkel. És sosem lesz kokszos. Az illetékes Úr szokott írni ide, tőle lehet konkrétat kérdezni
Ez jó! Csak sztem elég energiaigényes! Lehet már a végére a nyelveden állnál mire elkészülnél! De lehet ötvözni kéne a 2őt! Mert nekünk az égetés után a nagyon sok lerakódott olaj kiégett, de azért koksz is maradt a dobban. Égetés után egy marák kavics, vagy csavar aztán a kokszot is lelehet szedni! Válalkozó kedvűek kipróbálhatják, én jelenleg nem állok kipuégetés előtt!
Én hallottam egy nem égetősd módszert. Szétszeded, teszel bele kavicsot, meg homokot. És rázod, mint állat. A kavics leszedi a ganajt, a homok meg felszívja. Amikor már jó retkes a szuszpenzió, kiöntöd, újra kavics, újra homok.
Azon a tekercsen alapvetően nincs teljesítmény, tehát csak külső hatásra melegszik túl, páldául akkor, ha maga a motor is valamiért jelentősen túlmelegszik, vagy ha a lendkerék picit is súrol valahol, ezt a tiris gyula nagyon nem szereti.
Segítséget szeretnék kérni. Az van, hogy a simsonom nem jó, mert amikor beindítom minden erős gázadásra fullad, és alapjáraton is nehézkesen jár, a szívató nincs felakadva és a főtengely szimeringet is most cseréltem.(a gyújtás oldalit). Már nagyon kétségbe vagyok esve hogy nem tudom hogy mi a baja. Ha valaki tud kérem segítsen. Minden segítséget várok.
Ha a lendkerék külseje felől nézed, akkor a jobb oldalit.
100 ból 100 szor csak kiforasztotta magát a tekercs vége a nyákból, már nemtom mennyit megjavítottam, egyet sem hoztak visza. persze az alap, hogy meg kell szüntetni az okot, amiért a jeladó túlmelegedett,mert ez okozza a hibát.
szedte már valaki szét az alaplapon lévő jeladót?
gondolom a tekercs nem tud meghibásodni esetleg ahol a nyákba van beforrasztva ott lehet a hiba
külső sérülés nincs rajta de nem ad jelet
melyik oldalt kell "megműteni hogy a nyákhoz jussak?
thx
ja, őőő igen.
Lehet, hogy pár hét múlva lesz egy ilyen eladó, de nagyon drágán, mivel ugye egyedi gyártásban készül.
A csőtengely, eddig 20 ezerben van, most jön a galván,meg az edzés...
Riszpekt amúgy
majd megvizsgálom a dolgot
de mitől tud annyira felmelegedni a tekercs?
Segítséget szeretnék kérni. Az van, hogy a simsonom nem jó, mert amikor beindítom minden erős gázadásra fullad, és alapjáraton is nehézkesen jár, a szívató nincs felakadva és a főtengely szimeringet is most cseréltem.(a gyújtás oldalit). Már nagyon kétségbe vagyok esve hogy nem tudom hogy mi a baja. Ha valaki tud kérem segítsen. Minden segítséget várok.
Előre is köszi!
4 sebességes, 65cm3 ,új gyújtás, ledndkerék, alaplap, tekercsek,12v-os,
új szimeringek!
info:
06209870958
msn & mail: csababoy0@t-online.hu
I.á:50e
100 ból 100 szor csak kiforasztotta magát a tekercs vége a nyákból, már nemtom mennyit megjavítottam, egyet sem hoztak visza. persze az alap, hogy meg kell szüntetni az okot, amiért a jeladó túlmelegedett,mert ez okozza a hibát.
gondolom a tekercs nem tud meghibásodni esetleg ahol a nyákba van beforrasztva ott lehet a hiba
külső sérülés nincs rajta de nem ad jelet
melyik oldalt kell "megműteni hogy a nyákhoz jussak?
thx
Lehet, hogy pár hét múlva lesz egy ilyen eladó, de nagyon drágán, mivel ugye egyedi gyártásban készül.
A csőtengely, eddig 20 ezerben van, most jön a galván,meg az edzés...
http://www.sportmotor.hu/motor... :(((((((szegény srác, 15éves volt, és ráadásul nem is ezres gixerrel rohangált
én nemfoglalkozom vele........
az kell rá
mostvolt megfúrva.... meg sokba van nekem ez már igyis 100e ig számoltam.. tovább nem..
65cm3
4 sebeséges
teljesen új gyújtás..
új fékbetétek
ÁR:50e
info
msn:csababoy0@t-online.hu
062
09870958