Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Keresek Simson S50 "horpasztott" tankot olcsón lehetőleg ne legyen horpadt.
Sziasztok! Segítsetek! Nem bírom beállítani a Schwalbémon a karburátort, mit cseréljek benne? Már vettem be súbert, de rosszabb, mint a gyári (az szemmel láthatólag kopott), mivel lötyög benne a tű, vagy fél milliméterrel nagyobb a lukja, meg vettem bele 72-es fúvókát, azt még nem próbáltam. Tűnek melyik vályatba illene lennie? a tű vadi új. Köszi
Mondjuk most nem igen tudom kipróbálni, mivel mérgembe szétszedtem, fel lesz az egész újítva. Egyébként lehet érezhető teljesítménykülönbség blokk és blokk között, gondolok itt a gyártási pontatalanságra, mert a régi blokkom jobban ment (amíg ki nem nyírtam ), ebben viszont új a váltó, igaz néha ez is mellévált. nem tudom melyiket újítsam fel
Ha alacsonyabb a súlypont, akkor jobban is tapad a motor, vagy cask én érzem úgy?
"kmoár" és "sváber" alakul... :)
hali elado simsonom(s51) nagyon jo állapot,pöccröff,uj festés,uj hengerfej,uj uszo...adok hozzá kmoárt
ár:60 000ft
msn/email:v.adam1992@citromail.hu
Elado egy simson sváber(turbóhűtéses)
az ára 55000ft
Hát inkább sokkal fülbemászóbb meg recsegősebb és ezáltal valamennyivel hangosabb, de SZERINTEM annyira nem hogy ne lehessen vele motorozni városba. Bár mikor haverral átmentünk Szentesre, 20 km, mondta h visszafele ő megy elöl, mert a feje már majd szétesik a kipuff hangomtól. Mondjuk a motoron ülve hozzá is szokok. Most így összegezve nem is kicsit lett hangosabb ha visszagondolok a suli előtti indításokra.
Úristen mennyi hülyeséget össze tudok én hordani.
H kivetted a hangtompítót, és alighangosabb,akkor az bitangul el van tömödve!
Vééééégre teljesen jó a simsonom. A svalbiról átraktam a karbit és 1 2-re minden jó lett. Ami az S51-emen volt karbi (az is svalbié, csak enyhén kókányolt volt...) ráraktam a svalbimra és olyan tüneteket adott mintha kihagyna a gyújtás és csak szívatóval megy! De legalább az S51-esem szép külső mellé jó teljesítményt is ad. Amúgy lehet pár napon belül megválok tőle, majd írok.
U.i.:Amúgy én a kipufogótisztítást megoldottam azzal h kivettem belőle a hangtompítót. Alig lett hangosabb, de sztem szebb és érezhetően több az ereje pláne amikor egykerekezek vele.
Kérd meg Uri Gellert, segítsen:) Ha nem hatásos akkor:
ha hidegen fullad az nem gáz mert szivatóval olyankor nagyon dús a keverék. Ha melegen is akkor vagy nincs kompresszió vagy sokat kap. Ez a tudományom, ha rosszul mondtam valamit Zoli majd kijavít.
Első gumi megkapta már a jussát
Hello mindenkinek azért írok mert, ELADÓ egy Simson Shwalble.
Ár:35.000-Ft Ha valakit érdekel írjon email-ra:mada0504@freemail.hu
Az ár csak irányár írj és ha kell megegyezünk.
Madarasi Dávid
Tunyogmatolcs(Szabolcs-Szatmár-B.megye)
Zártabb váltó az, amiben közelebb esnek egymáshoz a fokozatok.
Köszi! Okosabb lettem!
Itt van:
Gecsei kolega oldala.
http://nutria.uw.hu/
motorok/autók
Zárt váltónak hívják a fűrész-ábrán kicsi ugrásokat mutató váltót:)

Azt jelenti, hogy 2 ből háromba nem 2400 at esik a fordulat, hanem csak kevesebbet, jelen esetben kb1500 at. Az utolsó fokozatban mindössze 5-600 at fog esni a fordulat.
JA még annyi, h zolinak eggyik link-jét kerestem, amiben egy ilyen légszürő tuning volt! Ha esetleg még tudod fejből a cimet megköszönném!
Hagy tanuljak! Mi az a zárt váltó?
Most néztem még régebbi oldalakon, h rsata csinált ilyen hűtést a mocijára nekem, meg pont volt a gépemben egy ugyanekkora hűtő ami kilett már rég kötve, mert zúgott. Nagy parába érintgettem az aksihoz a vezetékeit, nehogy agyonvágja ventilátor motorját. Odaérintettem meg sem moccant! Na mondom ezt most tuti hazavágtam. Próbálgatom még, megfordítom a kábeleket aztán nagypapásan szép lassan elkezd tekerni! Há mondom mi van veled te ventilátor kevés a zeusz! Én meg itt paráztam, h sok lesz neki! Most már csak azt kéne kitalálnom, h h adjak neki több kaját!
kettesből indított zárt váltó lesz, az utolsó fokozat megfelel a német hosszú 5.-ik nek, ez a Tábori féle közepesen hosszú negyedik.
Milyen lesz a kiosztás? 1-4 széria -- tábori hosszú 4 -- ?
vagy más?
Én mostanában álltam be 1:50-re kb 2000km-re a blokkgenerál után. Alig-alig füstöl, nem csöpög a kipuff vége sem. Múltkor nézem bácsikákat a faluban, tolják a schwalbéknek 30-cal, ködölve, mint állat. Kérdezem: Bátyám, milyen keverékkel jár? Válasz: huszassal
Hát nem is azért atam, mert átérnék rá! Onkább füstöljön, meg kokszoljon, de tudom, h megvan a kenés!
nem ragad meg, de ezt nem javaslom senkinek, csak nagyon jól beállított motor kell hozzá, és full szint olaj.
Én így járatom az uctcai motorom már egy ideje, teljesen jó, semmi baja.
De mondm, ezt senkinek sem javaslom.
1:100-hoz! Hát lehet mindig rajtam lenne a para, h mikor ragad meg!
ma csak megkérdezem, hogy mennyi a csőtendely rezezése(eredetileg is rezezték) 1század vékonyan,mert azt az edzés után-köszörülés előtt kell felvinni.