Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól:)
Aki érdekel eladó a simson on http://kepesmotor.hu/simson/i?...
nézzétek meg megéri semmi baj nincs!
Bátyámnak egy 125-ös Yamaha RD-je van nem tudom hanyas karbi és 190-es főfuvi van benne .
Értem azért köszi Af1-ről van szó de egy kutya.
Sztem jó cucc! Ha tényleg így van akkor okk! Sztem majd énis kiprószálom a jövendőbeli simómba! Igaz én csak a budaörsi tesco benzinkutat tudom, h ott lehet tankolni! De ha tényleg csak 205 meg 215 FT hát akkor megéri!
Hello
Mi a véleményetek?
http://etanol.blog.hu/2008/04/...
Zoltán Zoltán !
Ma nézegettem egy 78-as kiadásu 2 hengeres Suzi hengerét és osztott szivónyílás van rajta meg iszonyat nagy kipu nyílás! 12.000 fölött pörög és 130-at megy! Csak érdekességnek tettem fel ha az egyáltalán . .
Volt még egy kérdésem 2232! Majd ha ráérsz légyszives! Köszi!
El persze, csak érdemes előbb felújíttatni az alsó csapágyat
Sajna nem vagyok rs specialista, óvatosan lehetne estleg csökkenteni a főfuvi méretet, de csak akkor, ha a gyertyakép fekete, v sötét. Ha nem, akkor sok egyéb okozhat magas fordulaton erőveszést, innen nem tudom megmondani.
gyári simson főtengely fag csapágyakkal elbírja a 70es hengert rendesen?
köszi
hozzátéve:
-a zöld az 3sebis
-a piros az 4sebis s51e
Eladóak a következő simsonok:
-(zöld):s51-es,kitünő motor,újrafestve.3sebességes
-(piros):s51es,szintén kitűnő blokkal,újrafestve/váza is/
msn: v.adam1992@citromail.hu
emailem ugyanez
Üdv Zoli! Azt szeretném kérdezni hogy miért lehet az hogy az apriliámból miért fogy el hirtelen az erő 10000 fordulatnál? Lehet hogy nagy főfúvóka van benne? 34-es karburátor van rajta és 175ös fúvóka.
Hello mindenkinek azért írok mert, ELADÓ egy Simson Shwalble.
Ár:35.000-Ft Ha valakit érdekel írjon email-ra:mada0504@freemail.hu
Az ár csak irányár írj és ha kell megegyezünk.
Madarasi Dávid
Tunyogmatolcs(Szabolcs-Szatmár-B.megye)
a csörömpölés detonálás lesz, kevés benzin,rosz égéstér, korai előgyuszi, stb miatt.
Ez ugyan egy mustang tuning egy részlete, de azért ez is elég perverz:)
Sohasem utaztam mz ben,nemis igen értek hozzá, annyit tudok róla,hogy a henger szögei tök ugyan olyanok mint a simsoné:)
Jaj majdnem elfelejtettem! elsőteló tuning (magasítás) esetén, mi akadályozza meg vissza/ki rugózás esetén azt, h a becsúszószár ne "ugorjon" ki a teleszkópszárból! Nyilván a rugó ellentétes irányba is feszít vmennyit, de ha nagy a tuning és monduk, csak olyan 8-10 cm van csak alaphelyzetben a becsuszószárból a teleszkószárba!?
NA ezt most jól leírtam, de remélem azért érteni fogjátok! előre is köszi!
Kész lett a szenzonra a gép babszi van rajta de nagyobb fordulatnál ugy csörög mint egy állat és mintha amikor csörögne nem is pörög tovább pedig kellene ez miért van?jah a kipu eladóóóóóó!
szia papa
Csöcs! Jó legyél majd dumálunk!
Na én húztam tollasbálba mert holnap meek termelni pénzt a szinyóra! Csőváz mindenkinek!
Azt elfelejteted, h nem baj, ha nincs blokkja! Sőt a lámpák és a sárvédők se olyan lényegesek sztem! De persze a te géped lesz!
nemtudom
de tuti tudom csak nem ugrik be
titkolom magam elől