Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki megmondja nekem hogy mire jó a tankpad? mert nemtom!
Lehet eladóak lesznek a simsonjaim. Egy turbőhűtéses svalbi tavaly nyáron felújított blokkal, csak még le kéne festeni aztán megy eladósorba. Az elektronikomon meg a gyújtásnak kéne vmit csinálni mert hidegen borzalmasan kihagy, addig is vmit megpróbálok neki csinálni ha nem lesz jó úgyse feladom és akkor elmegy kevesebbért... Nah sztem pár napon belül eladóak lesznek!
Hy! Nah sikerült összeraknom szegény leharcolt simsonomat, tegnap mentem is vele egy kört, minden jónak tűnt, majd leraktam úgy 2 órára azt utána elakarom inditani de nemindul, megnéztem és nincs szikra, több gyertyával is kipróbáltam de azokkal se, szóval nem aza hiba... de akkor milehet? Légyszi valaki segitsen! Pedig olyan rohadt jóvolt vele menni, 3 év után először.
A simsonbolt nemvéletlenül drága,minőségi alkatrészeket árul, és hidd el, hosszú távon a jobb de drágább az olcsóbb.
Régen állítottam már megszíkakítót asszem vagy 2 vagy 2,5 milit állítottam be? 1,5-el is elmegy de 2-vel pörgösebb. (Emlékeim szerint, ne kövezzetek emg ha nem így van )
Nagyon köszi mendenkinek a Simsonboltot ismertem de az nagyon drága hely! Sztem!
De ez a MO-FA-KER ez nagyon jó!
köszi szépen!
emZoli a profi, de addig is írom amit tudok:) Szerintem lődd be a megszakítóhézagot, és/vagy cserélj kondit.
A következő a problémám:
Mostanában gyakran előfordul, hogy gyakran kihagy a gyújtásom (megszakítós). Tehát 2-3 másodpercre belassul. A megszakító új. A gyertyának szép színe van. Ráadásul nem úgy megy a moci ahogy kéne, kis fordulaton még jó, aztán viszont nem igazán jó. A gázreakció jó, pörög is jól, de úgy megy ahogy kéne. Előfordul, hogy kihúzatás közben olyan mintha letiltana, nem megy feljebb a fordulatszám.
Szerintetek mi okozhatja ezt?
tomiboy_23

Simsonbolt
Mofaker

Vagy fórumon próbálsz alkatrészt szerezni, nekem az nagyon megérte(zöldi):):):):)
Hali!
www.mofaker.hu Itt minden van árral és futárköltséggel is.
Császtok!

Tudnátok segíteni hogy ezeket a dolgokat hol tudnám beszerezni a Simsonomhoz? És mennyiért?
-visszapillantó
-rezós kipufogó
-fejidom
-markolat
-üléshuzat
-matricák
-felnic
sík
-oldalsztender
-lámparács

Van itt a falum melletti városban egy simson bolt de már annyiszor átb***tak hogy én onnan többé nem veszek semmit!

Lécy segítsetek!

Előre is kösz!
Azt halottam, hogy az utángyártott 1000ft-os fékkulcs nem jó mert hamar kopik, és nyúlós. Ha azt csinálom, hogy a régire ráhegesztek/felcsavarozok egy kemény vasdarabot, annyit pont amennyi elkoptt beőle, az jó megoldás, vagy nagy hülyeség?
kb annyit tudokakkormondani, hogy simsonba a sima "B"-s való, a BP azelőreálló elektródáju. azilyen vagyvizes, vagy mély,háztető alakuégésterü motorba való. Viszont az tutkó frutics,hogy a 6 osat le fogod olvasztani, az még simsonbais kicsi, szerintem ne 2t a motorod,akkor valahol a 9 es nél kellene keresgélned.
én nem azért mondtam, csak láttam hogy valaki othon van a gyertya témában...
ha megnézed az adatlapomat nekem is volt simsonom (nem minősitem mijen de nagyon szerettem) és még most is imádom a simsonokat, ja és a rigám is megvan még amiben simson blokk van
Nem, Laci nem tudjuk, búúzi szimszonosok vagyunk, nem értünk a normális motorokhoz:)
(télleg nem tudom, Bp elsőre jónak tűnik, a hőértéket nem tudom.
Végre öszeált a simson! Megy mint álat, sokal jobb mint volt! Joban pörög a gép Csak egy kis gubanc van, kuplungkosáron az a tányér amiben az álító csvar van, és azt a tányért 4 csavar fogja fel, na a 4 csavarból egy beleszakadt. Belehajtottam tövig és a feje a csavarnak leszakadt, a maradék egy picit sem lóg ki. Hogyan lehetne azt kiszedni?
nemtudjátok 160as polinihengerhez (honda crm125 ) mijen gyertya a menő bp6hs van bene de szerintem lehetne bele jobb is...
Ja kihagytam, hogy 1 hónap után halt meg...

Yeti
én 10-est használok.... Semmi baj vele. Nálam elmegy 1 évet, tegnap cseréltem ki éppen mert durrogni kezdett a motor. Beraktam tartaléknak, mert hazamenni még hazatudok éppen vele...
Lehet pont olyat fogtál ki ami szar. Kb. nekem van 2800Ft-os NGK-m is Simsonba.
Azért nem dicsekedtem, mert egyszerre vettük haverral, s neki semmi baj nincsen vele mai napig használja az enyém meg meghalt :( B10HVX a neve... Platinum-os...

Yeti
Hy! Megtudná mondani vki h lehet beállitani a gyujtást az s51-esen? Meg h ami a gyujtásról jön 3 vezeték azt hova kell kötni a gyujtás kapcsolón? Ugyanis aza helyzet h van egy simsonom, darabokba hevert a garázs sarkában és most nagyjából összeraktam, csak 1 baja van h nem indul be . (szikra van, anyagot kap) Néha durrog egyet, de azonkivül semmi életjel. Én a gyujtásra gyanakszom, bár lehet h a kompresszióhiány az oka, mert iszonyúan szarrá van kopva a henger, dugó.
Mindig van valami baj a mocival Megyek majdnem tőgázon és visszaesik a fordulat és belassul a moci.
Pár másodperc múlva megy tovább normálisan. Amőgy is úgy érzem, hogy meetne egy kicsit jobban is. Mi okozhatja ezt? Megszakító most lett cserélve, lamellák is, holtjáték jól be van állítva, nem csúszik a kuplung. Én a gyújtásra gyanakszom.
Nekem szó szerint összeolvadt nyáron 1,5 km után...
Már sok ngk gyertyát vettem, és nekem jók voltak, DE volt nekem is egy ilyen, valószínű gyári hiba...
Nmértem,mert nekem sem volt bajonvelük, Gabo meg versenyezni zasználta.
Nemrég vettem egy B9HS típusú NGK gyertyát és kb. 5-6km után tönkrement, leállt a moci és nem indult be. Kipróbáltam másik nem gyertyával, azzal 2-3 rúgásra beindult és nem is állt le.
Ennyire szarok az NGK gyertyák? Vagy csak kifogtam egy gyári hibásat? 1000Ft-ért én többet vártam.
Milyen jó minőségű gyertyát ajánlotok egy tuningolt 70-esbe?