Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2D gyűrűs csat és mosható bélés a szempont nálam is.
nyáron a 40 fokban,maszk plussz sisak,...mondjuk egy belvárosi tempó mellett,kemény!
a gyorscsatot kényelmetlen ha frankón meghúzod, a D gyűrű nem fog egy esésnél se tönkremenni és így biztos le tudják majd venni a sisakot a fejről.
de ha neked ez nem lényeges dolog, akkor persze az is jó, különben nem lehetne gyártani, de ha megfigyeled egyetlen egy versenyző sem használ gyorscsatot.
Vajon miért?
vagy nagy mosógép kell vagy tényleg kivehető béléses sisakot keress akkor
nekem a maszk azért segít, persze az se tökéletes megoldás
Nálam eddig nem mérvadó,kényelmesebb a gyorscsatt.
Talán bizonyítottan veszélyes? gyenge talán?
ha az xr-1000 befér a mosógép ajtaján,akkor mosható a belseje is
tök jó!
amilyen izzadás megy nyáron a sisak alatt,el sem tudom képzelni,hogy azt soha ne mossam,ááááá
pl?
mert mostanság még az 50 ezres AGV is csak gyorscsatos
a Lazer-ek szinte mindegyike...
d-gyűrü....már a legtöbb 20ezer forintos sisakban is az van,ez szempont?
akkor tényleg venned kell és majd leméred
sajnos azért a nevet is meg kell fizetni, de sisakoknál sokat számít a belső kialakítás. Pl nekem nem minden típus jó, mert ilyen a fejformám
de senki nem mondta, hogy az említett sisakok nem jók, de az tuti, hogy amelyik nem dupla D gyűrűs, az az adott márka gyengébb minősége vagy ha nincs is a márkának D gyűrűse, akkor én nem is veszem sisak számba, de mindenkinek ízlés dolga
nem találom
ez így OK-s
ha megveszed legalább meg tudom majd nézni élőben, de a súlyát eltitkoltad
Jól is néz ki........
Ben Spies MC1
World SBK replica
P.I.M. technológia:
különleges üvegszál aramid organikus héjszerkezet, űrhajózási iparban alkalmazott anyagok

Magas kopásállóságú fényezés, top kivitelű Ben Spies design, orrmaszk alapáron

Különleges 7 pontos szellőzőrendszer, állítható levegő-beömlők, ál szélterelő alapfelszereltség

Egyedi belső design, anti-allergén bélés, gyors-cseppeltávolító szövet, magas komfortérzés, alacsony zajszint

Ben Spies ugyanezt a sisakot viseli a WSBK versenyein,
a versenyző aláírása szerepel a hátoldalon
80ezer körül hozzá lehet jutni!
-nem kivehető az xr 1000 belseje?
-csak üvegszál?
lassan le is mondok róla...
mit tud ez,amit mondjuk egy karbon-kevlár - Scorpion
- Shark
- KBC
- AGV
- stb
A Scorpion exo 1000 pl kivehető béléses, beépített napszemüveges,pumpálható arcpárnás,ami igencsak szimpi.... és 80 körül ez is van
súlya? me szerintem az is nagyin fontos!
és ennyi most az XR 1000 is
ja és a dupla D gyűrű is fontos!, ami gyorscsatos, az gagyi, akárki akármit is mond
Még színben is passzolna... 89.ért
hát csak is fasza sisakot vegyél, szart ne!

Hát már teljesen nem tudom mit tegyek
én ezért használok minden időben maszkot, mert azt tudom mosni naponta
meg úgy olcsóbb a benzin is a kutakon
amúgy most 90 ezer az IMET nél, de a RAID II nek ua a belseje, csak a külső héjban különböznek, no meg az árukban
Ha már XR1000 - tetszenek nekem is, viszont nem kivehető a bélésük igaz ? Vagyis csak az arcpárna....
XR-1000 a sportos sisak

- AIM héjszerkezet: organikus üvegszáll + klf. összetett rétegek ettől rendkívűl könnyű és ütéselnyelő! Shoei szabadalom - EPS 2 sürűségű, optimális biztonságot nyújt

- CX1V pinlock plexi: teljesen páramentes és széles látószöget biztosít, torzításmentes - Záró pleximechanikával és egyedülálló plexitömítéssel rendelkezik. A pinlock betét opciós tartozék, külön vásárolható.

- Dupla "D" gyürű, versenyhomolog és használata a legbiztonságosabb - Kényelem: 3 méretű héj létezik

- Az M-es sisak súlya csak 1330 g +- 50g.

- Mosható bőrbarát, antibakteriális bélés - Kivehető és mosható arcpárnák - Állszíjvédő-takaró is kivehető és mosható

- Szellőzés: Összetett ventillációs és elszívó rendszer - Bemeneti szellőzőnyílások a homloknál és állrésznél, kimeneti szellőzőnyílások az Aero Wing résznél és a nyakrésznél a bélésen belül - A szellőzőcsatornák biztosítják a megfelelő levegőmozgást a sisakon belül

- Aerodinamika: Áramvonalas héj, Tail Fin II, hátul a nyakrésznél elterelő szárny - Aero Wing Spoiler nagy sebességnél stabilizálja a sisakot.

bocs, az előző az új XR1100 as leírása volt
ezt találtam róla: "AIM héjszerkezet: Organikus üvegszál + klf. összetett rétegek, ettől rendkívül könnyű és ütéselnyelő. SHOEI szabadalom - EPS 2 sűrűségű,
optimális biztonságot nyújt"
Premium Sport-tura bukosisak

HÉJ: - AIM héjszerkezet, ütéselnyelő héj - Fejlett aerodinamikus héjforma, stabilabb bukósisak, - 4 héjméret, - Integrált spoiler és szellőzőnyilások, a spoiler és a felső szellőzők különváltak, így a szellőzők a legjobb helyre kerültek, így a szellőzés hatásfoka jelentősen javult - forradalmian új héjforma

SZELLLŐZÉS: - nagy teljesítményű szellőző rendszer, maximális kényelem és minimális zaj, - csúcsteljesítményű szellőzőcsatornák, még hatásosabban működnek a bemeneti és kimeneti szellőzőnyílások, - több szellőzőcsatorna

CW1 PLEXI: - világelső csúcs technológia, Q.R.S.A. pleximechanika rendszer, - a plexi szorosabban záródik a héjra, - minimális zaj, - új formájú Pinlock belső, a felső pereme magasabbra került

BELSŐ: - Teljesen új ütéselnyelő EPS Dual és bélés, - teljesen kivehető a 3D bélés, antiallergén, mosható és könnyen visszahelyezhető - a száj körüli rész nagyobb mint elődjénél, kényelmesebb.

forrás: imet.hu