a gyorscsatot kényelmetlen ha frankón meghúzod, a D gyűrű nem fog egy esésnél se tönkremenni és így biztos le tudják majd venni a sisakot a fejről.
de ha neked ez nem lényeges dolog, akkor persze az is jó, különben nem lehetne gyártani, de ha megfigyeled egyetlen egy versenyző sem használ gyorscsatot.
Vajon miért?
ha az xr-1000 befér a mosógép ajtaján,akkor mosható a belseje is
tök jó!
amilyen izzadás megy nyáron a sisak alatt,el sem tudom képzelni,hogy azt soha ne mossam,ááááá
sajnos azért a nevet is meg kell fizetni, de sisakoknál sokat számít a belső kialakítás. Pl nekem nem minden típus jó, mert ilyen a fejformám
de senki nem mondta, hogy az említett sisakok nem jók, de az tuti, hogy amelyik nem dupla D gyűrűs, az az adott márka gyengébb minősége vagy ha nincs is a márkának D gyűrűse, akkor én nem is veszem sisak számba, de mindenkinek ízlés dolga
80ezer körül hozzá lehet jutni!
-nem kivehető az xr 1000 belseje?
-csak üvegszál?
lassan le is mondok róla...
mit tud ez,amit mondjuk egy karbon-kevlár - Scorpion
- Shark
- KBC
- AGV
- stb
A Scorpion exo 1000 pl kivehető béléses, beépített napszemüveges,pumpálható arcpárnás,ami igencsak szimpi.... és 80 körül ez is van
súlya? me szerintem az is nagyin fontos!
és ennyi most az XR 1000 is
ja és a dupla D gyűrű is fontos!, ami gyorscsatos, az gagyi, akárki akármit is mond
- AIM héjszerkezet: organikus üvegszáll + klf. összetett rétegek ettől rendkívűl könnyű és ütéselnyelő! Shoei szabadalom - EPS 2 sürűségű, optimális biztonságot nyújt
- CX1V pinlock plexi: teljesen páramentes és széles látószöget biztosít, torzításmentes - Záró pleximechanikával és egyedülálló plexitömítéssel rendelkezik. A pinlock betét opciós tartozék, külön vásárolható.
- Dupla "D" gyürű, versenyhomolog és használata a legbiztonságosabb - Kényelem: 3 méretű héj létezik
- Az M-es sisak súlya csak 1330 g +- 50g.
- Mosható bőrbarát, antibakteriális bélés - Kivehető és mosható arcpárnák - Állszíjvédő-takaró is kivehető és mosható
- Szellőzés: Összetett ventillációs és elszívó rendszer - Bemeneti szellőzőnyílások a homloknál és állrésznél, kimeneti szellőzőnyílások az Aero Wing résznél és a nyakrésznél a bélésen belül - A szellőzőcsatornák biztosítják a megfelelő levegőmozgást a sisakon belül
- Aerodinamika: Áramvonalas héj, Tail Fin II, hátul a nyakrésznél elterelő szárny - Aero Wing Spoiler nagy sebességnél stabilizálja a sisakot.
ezt találtam róla: "AIM héjszerkezet: Organikus üvegszál + klf. összetett rétegek, ettől rendkívül könnyű és ütéselnyelő. SHOEI szabadalom - EPS 2 sűrűségű,
optimális biztonságot nyújt"
HÉJ: - AIM héjszerkezet, ütéselnyelő héj - Fejlett aerodinamikus héjforma, stabilabb bukósisak, - 4 héjméret, - Integrált spoiler és szellőzőnyilások, a spoiler és a felső szellőzők különváltak, így a szellőzők a legjobb helyre kerültek, így a szellőzés hatásfoka jelentősen javult - forradalmian új héjforma
SZELLLŐZÉS: - nagy teljesítményű szellőző rendszer, maximális kényelem és minimális zaj, - csúcsteljesítményű szellőzőcsatornák, még hatásosabban működnek a bemeneti és kimeneti szellőzőnyílások, - több szellőzőcsatorna
CW1 PLEXI: - világelső csúcs technológia, Q.R.S.A. pleximechanika rendszer, - a plexi szorosabban záródik a héjra, - minimális zaj, - új formájú Pinlock belső, a felső pereme magasabbra került
BELSŐ: - Teljesen új ütéselnyelő EPS Dual és bélés, - teljesen kivehető a 3D bélés, antiallergén, mosható és könnyen visszahelyezhető - a száj körüli rész nagyobb mint elődjénél, kényelmesebb.
de ha neked ez nem lényeges dolog, akkor persze az is jó, különben nem lehetne gyártani, de ha megfigyeled egyetlen egy versenyző sem használ gyorscsatot.
Vajon miért?
nekem a maszk azért segít, persze az se tökéletes megoldás
Talán bizonyítottan veszélyes? gyenge talán?
tök jó!
amilyen izzadás megy nyáron a sisak alatt,el sem tudom képzelni,hogy azt soha ne mossam,ááááá
mert mostanság még az 50 ezres AGV is csak gyorscsatos
a Lazer-ek szinte mindegyike...
de senki nem mondta, hogy az említett sisakok nem jók, de az tuti, hogy amelyik nem dupla D gyűrűs, az az adott márka gyengébb minősége vagy ha nincs is a márkának D gyűrűse, akkor én nem is veszem sisak számba, de mindenkinek ízlés dolga
ha megveszed legalább meg tudom majd nézni élőben, de a súlyát eltitkoltad
World SBK replica
P.I.M. technológia:
különleges üvegszál aramid organikus héjszerkezet, űrhajózási iparban alkalmazott anyagok
Magas kopásállóságú fényezés, top kivitelű Ben Spies design, orrmaszk alapáron
Különleges 7 pontos szellőzőrendszer, állítható levegő-beömlők, ál szélterelő alapfelszereltség
Egyedi belső design, anti-allergén bélés, gyors-cseppeltávolító szövet, magas komfortérzés, alacsony zajszint
Ben Spies ugyanezt a sisakot viseli a WSBK versenyein,
a versenyző aláírása szerepel a hátoldalon
-nem kivehető az xr 1000 belseje?
-csak üvegszál?
lassan le is mondok róla...
mit tud ez,amit mondjuk egy karbon-kevlár - Scorpion
- Shark
- KBC
- AGV
- stb
A Scorpion exo 1000 pl kivehető béléses, beépített napszemüveges,pumpálható arcpárnás,ami igencsak szimpi.... és 80 körül ez is van
és ennyi most az XR 1000 is
ja és a dupla D gyűrű is fontos!, ami gyorscsatos, az gagyi, akárki akármit is mond
Hát már teljesen nem tudom mit tegyek
meg úgy olcsóbb a benzin is a kutakon
- AIM héjszerkezet: organikus üvegszáll + klf. összetett rétegek ettől rendkívűl könnyű és ütéselnyelő! Shoei szabadalom - EPS 2 sürűségű, optimális biztonságot nyújt
- CX1V pinlock plexi: teljesen páramentes és széles látószöget biztosít, torzításmentes - Záró pleximechanikával és egyedülálló plexitömítéssel rendelkezik. A pinlock betét opciós tartozék, külön vásárolható.
- Dupla "D" gyürű, versenyhomolog és használata a legbiztonságosabb - Kényelem: 3 méretű héj létezik
- Az M-es sisak súlya csak 1330 g +- 50g.
- Mosható bőrbarát, antibakteriális bélés - Kivehető és mosható arcpárnák - Állszíjvédő-takaró is kivehető és mosható
- Szellőzés: Összetett ventillációs és elszívó rendszer - Bemeneti szellőzőnyílások a homloknál és állrésznél, kimeneti szellőzőnyílások az Aero Wing résznél és a nyakrésznél a bélésen belül - A szellőzőcsatornák biztosítják a megfelelő levegőmozgást a sisakon belül
- Aerodinamika: Áramvonalas héj, Tail Fin II, hátul a nyakrésznél elterelő szárny - Aero Wing Spoiler nagy sebességnél stabilizálja a sisakot.
bocs, az előző az új XR1100 as leírása volt
optimális biztonságot nyújt"
HÉJ: - AIM héjszerkezet, ütéselnyelő héj - Fejlett aerodinamikus héjforma, stabilabb bukósisak, - 4 héjméret, - Integrált spoiler és szellőzőnyilások, a spoiler és a felső szellőzők különváltak, így a szellőzők a legjobb helyre kerültek, így a szellőzés hatásfoka jelentősen javult - forradalmian új héjforma
SZELLLŐZÉS: - nagy teljesítményű szellőző rendszer, maximális kényelem és minimális zaj, - csúcsteljesítményű szellőzőcsatornák, még hatásosabban működnek a bemeneti és kimeneti szellőzőnyílások, - több szellőzőcsatorna
CW1 PLEXI: - világelső csúcs technológia, Q.R.S.A. pleximechanika rendszer, - a plexi szorosabban záródik a héjra, - minimális zaj, - új formájú Pinlock belső, a felső pereme magasabbra került
BELSŐ: - Teljesen új ütéselnyelő EPS Dual és bélés, - teljesen kivehető a 3D bélés, antiallergén, mosható és könnyen visszahelyezhető - a száj körüli rész nagyobb mint elődjénél, kényelmesebb.
forrás: imet.hu