Markolat csere kérdésben egy tanácskérés. A nagyvasnál van vagy 8 féle markolat. Én munkába járni és túrázásra használnám a vasat. Van tapasztnyalatotok a boltban látható ProGrip, Oxford markolatok terén?
Haverom egy 6-8 éves műanyag Shiro bukóban szántotta fel az aszfaltot kb: 140-nél lapra fektette a motort ,majd elrúgta magától. A bukó többször leért , hogy milyen erővel azt nem tudjuk, csúnya horzsolások vannak rajta az biztos. Egy negyedóra kiesett az emlékezetéből, de ennyivel megúszta. Nem voksolok a műanyagra, csak okulásként írtam, hogy ilyen megtörtént. Én inkább sokat költök a sisakra, márcsak azért is mert minnél drágább anná igényesebb minden téren. Némely olasz márkára ez nem vonatkozik! A 100000ft nekem nagyon sok,de cserébe 8-10évig hordom(napi 27 forint), feltéve ,ha nem kell bukás miatt cserélni.
erről tudnék neked több száz oldalon keresztül regélni :)
A lényeg hogy haverom a shox cuccban dobta el annó a ducatiját "kiló fölött, és nem lett semmi baja a gyereknek :) Éppen ezért bízom a cumóban.
Nem mondom hogy atom nagy minőség, de ennyi pénzért 1általán nem rossz.
olcsóbb bukó.
HJCket egész jó áron lehet már Kelomotor honlapon nézni, de én mégis a sajátomat hirdetem.. MDS ProVent 40ruppó, és állítólag rossi is ilyenben versenyzett agv néven
no mind1, sztem 40ért ez a legjobb, imádom :)
hát, én betartottam azt a mondást, hogy amennyit a fejed ér annyit költs bukóra. Egy AGV karbon-kevlárral kezdtem, 70-el végigszántottam fejjel a bitument lekoppant az állam, és semmi bajom nem volt.
AZtán HJC FG14 lett, de mozogott a fejemen, ezért eladtam. Most Shoei van, eddig ez a legjobb sisakom.
No para IJS! Én is nyitott bukóban nyomtam pár hónapig napszeműveggel, hogy a szemem ne follyon ki :) Aztán áttértem a zártra, és majd meghülyültem olyan szar érzés volt!
Csináltam egy 200km-es túrát, és utána már fel sem tűnt, hogy rajtam van. Komolyan mondom! Hozzá kell szokni és kész. Nagyon szar váltani, kiesik alulról egy csomó terület, amit eltakar az állvédő. De megéri, ha bukta van, ez az utolsó esély.
Ha már bukó téma...Kezdetben egy ócsó Motowell zárt bukót vettem. Elvileg EU szabványos meg minden... De azért féltem a szaros életemet :) lehet, hogy váltani kéne? Problémám nincs vele (a párásodáson kívül). Lehet, hogy a 30-50 ezres bukók sem strapabíróbbak?
Félbukó + szemüveg? Kicsit cafe raceres lesz a fizimiskád meg nyeled a muslincákat dehát ez a motoros életérzéshez hozzátartozik, nem? Két kilónál viszont lobogni fog a szád.
Nézd meg ezt:
Huzatosnak huzatos, de van plexije, nagy tér az arcod előtt, egészséges kompromisszum lehet:
Airoh Tyger
Lehet....megpróbálom megtalálni magamban a chi-t mondjuk én cseszhettem el, egész nyáron rohambiliben motoroztam, ami abból adódott hogy rengeteget motoroztam a belvárosban csúcsforalomban, ott meg kisebb sebességnél célszerűbb, nem kap az ember hőgutát, és jobban tudtam figyelni az autókra.
Bocs, de milyen infót? Igen én is attól tartok, hogy ha cross sisakot veszek, azokat nem nagy sebességre tervezték. Bár mondjuk krosszmotorozás alatt akár sziklás, erdős részt meg magas ugrásokat is érthetünk, ahhoz is kell a védelem.
Ha arra gondolsz, hogy a sildjénél letépné a szél a fejemről, arra puszta logikából egy 5 éves is rájön... örülök hogy ennyire tetszik Mondjuk ha jól tudom azt le lehet szedni róla. Sajnos integrál sisakban klausztrofóbiás vagyok teljesen legszívesebben 10perc múlva letépném a fejemről, ezért próbálok valami köztes megoldást találni, ami nem túl drága.
Hello!
Ezen a héten vettem egy HJC-mammoth CL-X5 tipusú bukósisakot de még nem próbáltam ki mert nem használható a motorom Aki ismeri a siakot azoktól várom az észrevételeiket, tapasztalataikat a sisakkal kapcsolatban. Minden információ érdekel a bukóról.
Kösz mindenkinek
endurózásra használtam nekem nagyon bevállt mondjuk robogó markolat de kényelmes