Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Komolyabban :a nőinek más a szabása,mell,derék, csípő. Talán a cipzár is a másik oldalról nyílik.
Bugyi nélkül
Viccelsz? A nőinek az alja szoknya.
Kétrészes ruhánál a női és a férfi miben különbözik egymástól?
Nagyjából erről beszélek én is: miért adnak pont 5 év garanciát, ha azt se tudják hogy lesz használva? Motorosfutár évi 300 nap 8 órában, vagy a feleségem évi 10 nap 1-2 órára. De mégis azt mondják, hogy 5 év múlva vegyél másikat!

A konkrét kérdésre válaszolva: azért tudnák megmondani, mert ők gyártják, pontosan tudják milyen anyagokat tesznek bele, és azok mit bírnak. Illetve tudniuk kell, hogy a sisak mitől megy tönkre. Gondolod, hogy ők nem tudják kb hány óra viseléstől használódik el a sisak? Nagyon jól tudják, csak b.sznak megmondani, mert akkor azok, akik kevesebbet motoroznak, lehet hogy 6-8 évig használnának egyet, így meg valóban 3-5 évente veszünk újat. (nyilván nem mindenki...)
Ha valakinek nincs kedve vpégigolvasni akkor az egyik lényeges következtetés.
"Tehát a sisak elesés, bukás ellen hatásos, de tehetetlen az
ütközésekkel szemben. Régi igazság, hogy motorvásárláskor
amennyivel nő a farkad, annyival rövidül az életed."
Sisakról egy nem mai de szerintem érdekes cikk.
1.rész

2.rész
Számoljanak azzal ami a legjobban igénybe veszi a sisakot!
Ez még mindig kurva kevés, mert baszottul nem mindegy pl. az sem hogy egy mediterrán klímájú országban soha meg nem izzadva robogózgatsz benne vagy az amazonasi esőerdőben endurozol állandóan ahol a 99%-os páratartalomban pöcsödről is ömlik a víz non-stop.
Mondjuk úgy,hogy azt mondja,ha le se veszed a fejedről x-évig 100%,hogy tudja amit a gyártó vállal...
engem ez lehet érdekelne, dobnál 1 emailt az ml85@citromail.hu-.ra?
előre is köszi
Azt' ugyan hogy a faszba mondja meg pontosan a gyártó hogy meddig véd meg ha nem ismeri a használatnak egyetlen paraméterét sem azon kívül hogy vlószínűleg egynél több kerékkel rendelkező motorizált gépjármű?
látod , az ekeállu srác is bevágta a fejét a kőbe vmi jófajta sisakba, azóta ott zombizik a kórházi ágyon
ha van egy jó bukód akkor a leszakadt fejed sértetlenül gurul az aszfalton
kissé túl van ez a dolog lihegve
egyik ismerős jó régen nekiment etz-vel egy kivilágítatlan pótkocsinak kisőrösi bukó egyben maradt, a többi része nemigen
Véleményem szerint nem is az UV állósággal van baj. Manapság már vannak olyan festékek amik jól viselik. Persze nem a kínai csodákra gondolok (bár már nem lehet tudni mi hol készül). Sokkal inkább a sisak belsejében lévő hungarocel nyomódik össze és veszíti el rugalmasságát, amire baleset esetén a legnagyobb szükség lenne. Én valamikor korábban hallottam olyat- ami nem tudom persze hogy igaz-e- hogy pl. Franciaországban a sisakokat meghatározott ideig lehet csak használni. Utána csere, vagy büntetés, állítólag ellenőrzik is a rendőrök (nem tudom hogyan).
És mi van azzal , amit 5évesen újként adnak el? Mert túltárolták , v nem kellet az eredeti árért?
Visszaértünk az elejéhez.

Ez, hogy "esetleg nem véd olyan hatékonyan mint régen," egy védőfelszerelésnél teljesen elfogadhatatlan. Ilyennél alap elvárás lenne, hogy PONTOSAN megmondja a gyártó, hogy meddig véd meg.

Ha az UV sugárzás valóban károsítja a sisakot, akkor az mai technológiával kiválóan mérhető, teljesen egzakt módon meghatározható, hogy adott anyagú sisak, hány óra UV sugárzás után veszít az eredeti tulajdonságából. Az hogy hány év garanciát adnak rá, teljesen más téma.

Erre vonatkozóan én még nem láttam semmi kézzelfogható, hiteles vizsgálati eredményt. Ami tényekkel, mérési eredményekkel lett volna alátámasztva. Miért nem ismerjük ezeket az adatokat? Mert akkor lehet hogy csomóan nem adnának ki 3-4 évente 100 ezret új sisakra?

Amikor a Nolan 5 év garit ad, az magyarul azt jelenti : "Akármilyen állapotban van a bukód, 5 év után vegyél másikat." Ugyanis ők abból élnek, hogy bukókat adnak el...
Ott az igazsàg.
Nem azért cserélünk sisakot 3-5 évente, mert a belseje szétmegy, hanem,mert esetleg nem véd olyan hatékonyan mint régen, ami nagyon fájdalmas, halálos lehet.
Fel van rajta tüntetve. A Nolannál pl az, hogy 5 év a garancia. Majdnem mindegyiken rajta a matrica, hány év. Az után perelhetsz, ha túléled, elhajtanak.
Sziasztok eladó sidi flexforce bokacsuklós cross csizma KTM narancs színben, 44 méret, karcok találhatók rajta ..... képeknek megfelelő állapotban van ár 26 eft érd 06203452964
Értem, de ha annyi a baja hogy foszlik a bélés, attól még a sisak biztonságos marad.

Csak itt korábban azt olvastam, hogy azért kell pár évente lecserélni a sisakot, mert a műanyagnak árt a nap, könnyebben törik, nem lesz olyan ütésálló, stb... szóval mert pár év után már nem biztonságos. Erre írtam, hogy szerintem kizárt hogy egy sisak, átlagos használatnál 3-4 év alatt anyi napot kap amitől tönkremegy.

Ha viszont tényleg van ilyen, hogy egy védőfelszerelés bizonyos idő után elveszti a hatékonyságát, és ez nincs feltüntetve rajta, akkor a fogyasztóvédelem nagyon meg tudná rángatni a forgalmazókat.
Mennyi az az összeg amièrt a minősèget fizeted meg ès nem a màrkàt. Èrtem itt hogy pl a hjc-nek a csúcs sisak 140000ft egy shoeinàl meg ugyanez 200000 felett.
Nem a héj megy tönkre először (hacsak nincs tényleg kint a napon 24/7-ben) hanem a belső ütéselnyelő réteg öregszik el a nedvességtől, hőingadozástól és egyebektől. De pár év rendszeres használattól, mosástól a bélése is lerongyolódik egy középkategóriás sisaknak (a Schubert-nek lehet hogy nem, de amennyiért azokat árulják, annyiból én kb. motort veszek).