a franciak csinaltak kival epitest enfieldre, annak mar egyszer betettem ide a kepet, annal faszabbat meg en sem lattam, csont nelkul vallalnam. itt van, ni :D
hat tetkos japan csajok, vagy veszocsizmas-farmeres-atletes mulattok nyugodtan johetnek. de hogy bunko motorosok? brrrr....fuj, mindenki uljon autoba, a bikerek bunozok! :D
hehe....amugy milyen formaban fognak keresni? remelem nem szogesléccel :D
nezzetek milyen penge tukrot talaltam, jo lesz a jawa bobbere kormanyvegre.
az enyemen is van taska, de majd olyan megoldast kell talalni, hogy a hetkoznapokban ne abajgasson, es leszedhessem, hgy csak turara kelljen visszatenni. akkor viszont hasznos.
Táska nem lesz rajta, nem tetszenek, maximum egy GS túra BMWn. Hátsó lámpán még gondolkozom, hogy milyen legyen, talán a tavaszi börzén találok valamit... A markolat gyönyörű, valamit keresek én is...
A papirokra nagyon figyelj, mert ha valami hibázik az életbe nem tudod üzembehelyezni! Az olyannak ne dőlj be,hogy "az üzembe helyezésnek semmi akadálya" mert kidobsz egy rakás pénzt és nem tudsz vele motorozni! Azt se hidd el,hogy O.T.-s vizsgára kell elvinni, mert annak a költsége horrorisztikus! Az a legtisztább, ha a motor és a váz szám passzol! A forgalmiban lévő utolsó tulaj meghalt és a hagyatékiban nincs benne, szintén nehéz üzembe helyezni!
Őrült kapkodás volt csepelen, hogy be ne zárják a gyárat, nem volt idő egy tök új motor kifejlesztésére, a régi kisérleti üzem egy dolgozója mesélte,hogy néha olyan elképesztő barkács módszereket kallett lkalmazni, mivel gyakorlatilag szinte semmi nem állt rendelkezésre, ami egy rendes motor fejlesztéséhez kell . A többi gyár, ha dolgokat lemásol egy másik motorról, mint pl a mikuni karbit a pannonia, akkor legalább a külsejét megváltoztatják, akkor nem látszik, hog gyakorlatilag ugyan az, itt még erre sem volt idő, bizonyítani kellett, hogy a gyár életképes.
Nálunk is korlátozott a keret,ha szerencséje van,akkor a saját 20 évvel ezelőtti motorját venné vissza,meg van rokon akinek 9 Pancsija van és csomó alkatrész
Úgy néz ki sikerül meggyőzni fateromat,hogy vegyen egyet magának. A terv T5-ös nagy dobféke előre,full króm és polír kerekek,csepptank, fekete blokk,polír hűtőbordákkal,piros váz,vajfehér fényezés,meg én az ülést is lépcsősre csinálnám vmi apró faridommal
Ezeket már megemlítettük, egyébként nekem mindkettő tetszik, és mindig is így volt és így is lesz a motorgyártás és még sok más dolog is, nem lehet mindig teljesen újat alkotni...
Remélem érthető hogy mit akarok kinyőgni, remélem befejezem ezt a mondatot mielött lefejeleme a billentyűzetet
A történeti hűség kedvéért, azért megemlíteném, hogy van a két konsrukció között "Némi" külömbség
A ds főtengelykuplungos, a p20 nem, a p20 tokozatt léncú a ds nem, a p20 véltója vagy 25 évvel megelőzte a korát, a ds váltója közönséges ,szokásos, a ds az első keréken méri a sebességet, a p20 nem, ezek csak úgy első bloikkre amik nem stimmelnek. Van niszont jónéhány dolog, ami 1/1 ben ugyan olyan mindkét motoron.
Nem ismeretlen dolog, hogy gyárak akik teljes modellváltást terveznek, bekérik a konkurencia hasonló modelljeit, és ebból okosodnak. Csepelen sem ez az egy ds volt, hanem több más tipus is. Mellesleg volt egy rettenetesen hasonló(formára) 2 hengeres kisérleti darab, ami teljesen magyar fejlesztés volt, de ebben nem bíztak a korabeli vezetők, ezért választották a ds-t mint mintát
Meg lehet nézni, a korabeli motorokat, hót egyforma mindegyik, a mai embernek oda kell menni elolvasni a márkát, ha meg akarja különböztetni őket, akkor is így ment, most is így megy, nem csak csepelen, mindenhol.
imadom a cafe racereket, csak a recarnel vannak gondok esetunkben :D, a scrambler vagy bobber jobban kijon.