A tavaszt már én is nagyon várom! Addig készülget a moci. Kapott már szép ülést, kipufogót. Most készül a koponyahasító, meglepetés felirattal... Majd meglátjátok! Néhány index, féklámpa és ready.
Jani, hova tűntél a CsikiBegéből! Ma kerestelek... :(
Ja, és íme, kész a kabátom a motorhoz! Remélem tetszik! Elég sokat melóztam vele, főleg a festéssel...
Tény, nem vagyok egy dávincsi, de igyekeztem.
Tavaly mentem egy 350-es Royal jobb váltós szépségell pár méter és folyamatosan azon agyaltam, hogy ne felejtsem el, hogy fordítva van minden..............szerinted?........................az első fékezésnél simán visszagangoltam egyet!
Mind ez a MotorShow kiállításon milliónyi ember előtt! Égtem mint a szar!
Nekem volt jobbváltó-balfék motorom (Morini 250T), meg lehetett szokni.
Leharcolt roncs volt, de szép annak is. A P20-asom mondjuk a megbízhatóság mintaképe volt hozzá képest
Remélem ott leszel. Engem a motorról nem lesz nehéz megismerni. Bár ha azt a felfordulást elképzelem!?
Most úgy érzem , sosem lesz már nyár. (vagy legalább tavasz)
Mindenkinek jó hétvégét, és sok sok napsütéses órát.
Idénre meghívtak bemutatót tartani, de még nem tudom, hogy alakul a jövő! Minden esetre ha ott tudok lenni akkor mindenféleképp szeretnék találkozni veled!
Köszi! Nekem nagyon bejön ez a 4 gangos, de a jobb oldali váltót nehezen szokom meg. Úgy tudom minden 4 sebességes így készül. Jár valaki itt Kunmadarasra nyaranta, a gyorsulásikra?
A behozatal kalandos volt. Az szomszédom (két utcával lejjebb) unokatesója Bombay-ban él, évek óta.
Ő küldte ajándékba, de a szomszédomnak túl nagy volt. (egy nagyon rendes nyugdíjas bácsiról van szó) Én alig egy évesen, 300 Km-rel kaptam meg.
Útólag áttanulmányozva, szerencsére nem volt fukar az "unokatesó", mert mielőtt elküldte volna, pakolt rá pár extra cuccot, mint pl. nyereg, eredeti oldtáskák megpakolva pótalkatrészekkel, stb.
Most hogy végre magvan, úgy érzem sosem lesz nyár, hogy végre egy igazán jót motorozhassak.
Mit tudtok, merre vannak még Enfieldek az országban?
Úgy gondolom, kicsi az esély rá, hogy összefussak valakivel az utcán, de ha máshol nem, hát Kunmadarason a nyáron biztosan lesz valaki.
Sziasztok!
Van már rendszám is, de az nem semmi volt, ahogy szívattak miatta.(ill. azt, aki végül is behozta)
TÜV-vizsga (egy vagyonért), az összes lámpa, villogó, gumi, stb. lecserélése, stb. ...mondván, hogy nincs bennük az E - betű, mármint az európai szabvány. (még szerencse, hogy visszaadták, így azonnal visszaraktam őket. Sajnos a gyári (speedmaster) gumik eltűntek.
A képen csak azért nincs rajta a rendszám, mert le akartam fotózni az indiaival is, másrészt a magyar rendszámot úgy KPM-es módra, nem kímélve semmit odacsavarozták az eredetire.
Sziasztok!
Még új vagyok itt a fórumon. Örülök, hogy nem vagyok egyedül az Enfieldemmel. Karácsonyra lepett meg vele az asszony, egy éve még egy Bombayi üzlet kirakatát díszítette. Imádom! (mármint a motort )Üdv. mindenkinek!
Felületi rozsda eltávolítására: akácfahamu! Egy kis vízzel összekeverni, rongy, dörgölés amikor kifehéredett száraz rongy! Tuti! Ahol nem annyira látszik és felületi rozsda szokot kialakulni pl sárvédő belseje, felni hátulja (a gumi felöli rész)a küllők kapcsolódása a felnihez ÉTOLAJ! Ha megvan gyárilag furva a felni peremezése oda is (fecskendővel) szoktam nyomni ! Ritkán kell csinálni, de sok apró bosszúságtol menti meg magát az ember!
hat tudom hogy nem az, csak abban benne van az ar, mondom megnezem pontosan. ha majd elhatarozom magam, asszem siman csinalunk egyet cnc-n, azert vannak a jo baratok :)
Ez festve van? Úgy néz ki, mintha hímezve, vagy varrva lenne. Nagyon baró!