Amikor a japűánok ellopták az MZ világbajnokságát, akkor a mezőnyben az MZ loerőkkel erősebb volt mint bármelyik vetélytársa, hondástul, yamahástul akármistül.
Persze annak annyi köze ven a szériához hogy azonos az embléma.
Meg kellene érteni, hogy attól még nem szar egy motor, hogy más célra tervezték.
Nem ettől szar, hanem ha szar, akkor szar, ha meg nem, akkor nem.
Ennyi erővel a világon a legtöbbet utángyártott honda cub egy fos, mert gynege mint a harmat.
Kb.Különbenis mire a sachs(...) vagy a KTM kijutott a versenypájára az MZ-már régen bizonyított.A 250-es pájagépük 64-lóerő volt asszem 70-es években ennyi érted.
Nem én vagyok tudálékos, hanem megint nem oldódik vízben a mondókám.
A sahcs blokkot és az MZ blokkot összehasonlítani kb annyira értelmes, mint a söröslovat a versenylóval.
Ja volt én is hogy a fórumra, vaterára is így írtam. Idézem "Most konkrétan nem nem értem a választ de szerintem licitálok és a magasabb megyfa végzi a deszkát alapon meglátjuk mennyit ér. Jó nyaralaást. " És nem emlékeztem hogy írtam...:D
Te is hallássérült vagy mint Brumo vagy csak egyszerűen nem tudsz helyesen írni? Bocs de egy ideje figyelem és már nagyon szúrja a szemem alig tudom kiolvasni hogy mit akarsz.
nna szóval leadtam a rendelést a krómfelnikre meg apróságra. Bár a felni ami rendelek tök egyforma a mérete lesz, mert belül-kívül 54 mm kivül és belül 38 mm így stimmel.. :)
Ebben teljesen igazad van, én is ezt az utat járom.
Viszont az ,hogy ha már beleteszem a drágább alkatrészt, akkor már széttépem a motort ,azt én nem szoktam..
Persze van hogy rám jön a versenyezhetnék akkor én is húzom neki .. De nem állandóan... Hiába van benne 1000ft-os csapágy helyett 6000 ft-os..
Persze annak annyi köze ven a szériához hogy azonos az embléma.
Meg kellene érteni, hogy attól még nem szar egy motor, hogy más célra tervezték.
Nem ettől szar, hanem ha szar, akkor szar, ha meg nem, akkor nem.
Ennyi erővel a világon a legtöbbet utángyártott honda cub egy fos, mert gynege mint a harmat.