Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Holandba annyiért rocsot árulnak!
Jó napot! Az MZ cserét tényleg komolyan gondolta?Mert lehet, hogy érdekelne.
214 ezer forint..nem kevés pénz.
Voltam ma megnézni a robogót.
10 centit meghajlítottam a vázat...
Kawasaki KR 250-je van a barátomnak...
Hondám is elmegy 5 alatt városban, de kiérve a pályára 120 felett megeszi az egész tankot.
Most mondtam vissza egy 800 eurós ajánlatot a Kreidlerért.
ilyen nincs! a megrendelt tételeket (felnik)nem tudom megkapni mert nincs a raktáron és nem tudni hogy mikor hozzák... vazze akkor minek hirdetik! ilyen nincs! mi a francnak kellet akkor oda regizzerk hogy rendelhessek váááááá
The last machine presented in the display was a 1975 RZ 250 works racer (shown here) ridden by Finnish rider Tapio Virtanen in 1975 and 1976. Its maximum power is an unblievable 64 horsepower at 11,500 rpm. With the help of a six-speed gearbox, it was capable of 150 mph. Today, it is still ridden by Dieter Krause in historic races. In 1977, MZ did not enter the World Championship anymore, but this bike was assigned to the West German Kuma racing team. The machine was carefully crafted and had more than 60 horsepower. The front fork was made by MZ, and the rear shock absorbers were gas-pressurized Bilsteins. The engine cases are sandcast, split horizontally, with attached gearbox by stud bolts. With 54mm x 54mm bore and stroke, it has liquid-cooled, aluminum alloy cylinders, and features center-drive from the crankshaft. Recirculation of the cooling fluid is by the thermosyphon principle. It has 34mm Mikuni carburetors and a Kröber magneto ignition.
az mz sose volt tandem az a kawasaki kr egysoorban vannak a hengerei ha ugy tetszik egymás mögött mint a tandem biciklin. az Mz soros 2 henger forgótárcsával. Az hogy most 60ló nem jelent semmit. A régi gyári is akkörül volt, de senki nem mérte pláne itthon nem is volt mivel.
választ várok mielőbb!Vagy még nem ért oda a pénzem?
nna most jüó lesz! http://href.hu/x/ftw1
Ezen behaltam! vannak még ilyen barmok! önszopástól aidses kapni www.kamaszpanasz.hu%2Fszakerto..." title="http://hir.ize.hu/click.php?id=119947&categ_id=3&url=http%3A%2F%2Fwww.kamaszpanasz.hu%2Fszakerto..." target="_blank">http://hir.ize.hu/click.php?id...
Sorry elbasztam

szóval amentati(kukac)hotmél.kom
amentat[kukac)hotmél.kom
Múltkor az fejtetgettük egy idegen nyelvű oldalon,hogy a nemrég bemért 250-es tandemtwin továbbrais 60-lóerő felett teljesített.
5évig csináltam az re 125-ét a 250-es 1x volt nálam.Akkor a Porkolább ment vele Visegrádon.
Hihi egy janibá, Gondolom népliget
Pétáerbá ment MZ vel? nem is tudtam...
a 250mz re 58-60 le között volt a yamaha meg 51le a 70évek elején.
De sokkal szarab volt a fütómüve, kérdezd az öreg szabot az ment vele opatijába. Tul gyenge konstrukció volt ahhoz a teljesitményhez a 12 csapszegeivel.
Nem jól tudod.

125 ben Degner bármiylen motornak elberetvált gyenesben mert a többi 21 loerő környéke volt az MZ meg 24 felett, ráadásul Degner motorozni is tudott.

H az MZ komolyanveszi, hogy megnyerhető a világbajnokság, legaláb annyira mint a többi csapat, akkor VB cím lett volna, és az első Magyar gyorsaságis világbajnokot Szabó II LÁszlónak hívják.

A körülmények-az MZ hozzáállása- okán távozott Degner a japókhoz, következő évben megvolt a VB cím, gyakorlatilag az MZ től ellopott technikával.
van msned?
A japóknál pályán ha jótudom kb 20 lóval volt több.