Nem oan biztos inkább 1 szer veszek 35 ért dugót mind 5 ezerért és utána komplett blok széja huzatás hajtókart meg mindent szejl basz... és az bene lenne 120 ba ink asztmondom gyüjts pénzt mielött vlminek neki álasz vagy addig ne motorozz volt oan 1 hónapig nem motoroztam de széjel se szedtem mert tudtam hogy 1 dugó menyi és adig nem szedem széjel!
Am szerintem igaza van puchinátornak akkk minek vesz meg 1 olyan ember motort hogy max 5000resen pörgesse anak mi értelme van ja és a jó motor meghálálja a törődést és nem esik széjjel 9000fölött se pl a cagivám 13000 et pörög új prox dugót vettem bele mert tudom hogy nem szoktam nagyon kimélni és ink nem veszem eg a kínait hogy eltörjön vagy vlmi ijen na mind1 ere csak azt tom megmondani ne kínai cuccból újíts hanem gondolkofj nagyban !
Amúgy tutira veri az MZ-t ez nem vitás lehet még a 250-est is elhaggya és sokkla szebbek a kerekei meg sokkal jobb meg minden de mindenki azt használja amit megengedhet magának.
Hülye egy felfogásod van...
Ha van egy ilyen motorod miért kéne széttépni...
Oké hogy kitalálták jóra, de épeszű ember nem 9000-es fordulaton megy állandóan vele...
Gondolkodni is kéne...
A másik ha ilyen motorod van nemondjad már hogx spórolósan mész azé van hogy tépjed neki arra való nemkell azt sajnálni kitalálták a sachséknál elég jól hogy bírja az.
Igen ebben igazad lehet, hogy nem nézik meg annyira az MZ-t de abban biztoslehetsz ha elborul és szétbaszódik a fényezés esetelg még csúnyán megis horpad a lemez vagy lepattan nikkel esetelg ottkell hagynod valahol, egy szakadt MZ-t könnyebben kipofozol előbb találsz rá idomot stb mint a 50 000-ért lefényezett KTM-re persze ezzel senki nem számol vagy ha igen akkor gyorsan elhessegeti a gondoloatot hogy eldől nekicsukódik a kapu stb stb de a problem bármikor bejöhet.Ha meg azkell hogy megnézzék az elég hülye dolog minek nézzék az én motoromat? ezt nem értem.
Egy Mz-t sosem fognak úgy megnézni mint egy KTm-et , Puch-ot vagy Kreidler-t vagy akármit...
Abból van annyi mint a rohadás..
A másik ez sem eszi le a hajad ha nem stifteled...
Tény hogy több de lehet spórolósan is menni vele mint minden motorral...
4 felömlő és a kipuablak mellett van még 2 + kipu nyílás..
Nemtudom mi a bajod a 10-lóerővel nehezebben veszi a dobokat 100 110 a legvégsebessége de cserébe nem zabálja le a hajadat ha a hengerben valami tönkremegy nem egyből 50 000 a nicasil meg nemtudom hánytízeuró a dugattyú érted azért vannak az MZ-nek előnyei bőven egy szűkpénztárcájú mégis megbízható motorra vágyó embernek tökéletes választás a MZ vagy ETZ 2,5 3,5-öt fogyaszt attól függ milyen használatban mégy vele.
Alkatrészellátottsága kielégítő bár ritkán kell alkatrész.Ha újra felépíted és a 30 40 -éves hibákat kijavítod van az olyan jó motor mint akármeik puccos KTM comet.Hiddel ha nem a benzinbeszerzés lenne a legnagyobb bajom énsem MZ-el (!) :D járnék hanem valmi újabb szebb jobb motorral de én örülök annak hogy végre legalább egy szaros MZ-t sikerült vennem és örülök hogy tudom használni.
Nem értem a kérdést. A BMW természetesen megvan, használom. A fiamnak kell az A korl. jogsijához egy Honda CX-500, lehetőleg 30 évesnél öregebb. Ezt a gépet választotta, mert az van 20 KW-ban és elég különleges (hengerenként 4 szelep, kardán hajtás, stb.)
Ha van egy ilyen motorod miért kéne széttépni...
Oké hogy kitalálták jóra, de épeszű ember nem 9000-es fordulaton megy állandóan vele...
Gondolkodni is kéne...
Az osztráknál meg a ktm-et nem nézik meg, mert ott meg abból van sok.
Bár engem tök hidegen hagy hogy megnéznek e vagy sem...
Abból van annyi mint a rohadás..
A másik ez sem eszi le a hajad ha nem stifteled...
Tény hogy több de lehet spórolósan is menni vele mint minden motorral...
4 felömlő és a kipuablak mellett van még 2 + kipu nyílás..
Nemtudom mi a bajod a 10-lóerővel nehezebben veszi a dobokat 100 110 a legvégsebessége de cserébe nem zabálja le a hajadat ha a hengerben valami tönkremegy nem egyből 50 000 a nicasil meg nemtudom hánytízeuró a dugattyú érted azért vannak az MZ-nek előnyei bőven egy szűkpénztárcájú mégis megbízható motorra vágyó embernek tökéletes választás a MZ vagy ETZ 2,5 3,5-öt fogyaszt attól függ milyen használatban mégy vele.
Alkatrészellátottsága kielégítő bár ritkán kell alkatrész.Ha újra felépíted és a 30 40 -éves hibákat kijavítod van az olyan jó motor mint akármeik puccos KTM comet.Hiddel ha nem a benzinbeszerzés lenne a legnagyobb bajom énsem MZ-el (!) :D járnék hanem valmi újabb szebb jobb motorral de én örülök annak hogy végre legalább egy szaros MZ-t sikerült vennem és örülök hogy tudom használni.
125-ös MZ 10Le.... Pff...
pucci vegyed jólesz neked elszöszmötölkélni rajta. és tudunk egymásnak segíteni :)