Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ami az apróhirdetések mögött van
2011.02.24. 15:12 scheerti

Vannak bizonyos szakkifejezések az internetes hirdetésekben, amikkel nem árt, ha tisztában van az ember, ha bármilyen használt motort venne Magyarországon. Természetesen csak irónia. Vagy nem.



-Az okmányiroda szerint forgalomba helyezhető: kurvasok utánajárással talán lehet magyar papírja. De lehet, hogy nem.

-Szerintem forgalomba helyezhető: nem helyezhető forgalomba

-Okmányok nélkül: lopott, vagy minimum húsz falusi suttyó között gazdát cserélt szerencsétlen sorsú szar.

-A szerelőm szerint egy biztosítékot kell cserélni: nincs töltés, generátort kell javítani, ha ez nem megy, akkor venni egyet japánból, a motor árának feléért.

-A kuplungon állítani kell: kuplungot kell cserélni.

-A kuplungbowden szorul: kuplungot kell cserélni.

-A gumik jó állapotúak: Mintázat nincs, de még olvasható a felirat az oldalfalukon.

-A motor elcsúszott, de a teleszkópok nem sérültek, jók: ja, dáliát karózni.

-Van rajta néhány karcolás: mintha drótkefével simogatták volna.

-Friss olasz import: még meg van szorulva a motorja, de holnap már nem lesz.

-Nekem már kicsi, azért adom el: széthajtottam, eladnám.

-Ez igazi japán minőség: kurva drága az alkatrész, ezért van benne Ladáéból reszelt fékbetét.

-A fékre rá kéne nézni: hullámos a tárcsa, mint a tenger, de drága az új.

-A fék picit fog: Már a második fékbetétet sütöm rá a tárcsára, de drága a munkahenger.

-A váz nem sérült: tízkilós kalapáccsal ütöttük vissza helyére. Szemmértékre.

-Csak eldőlt: Ja, nyolcvannál.

-Az csak a tanktáska mágnesének a nyoma: Amire ráesett az egész motor, kétszer.

-Sportdobbal eladó: Az eredeti leszakadt, amikor elcsúsztam, és telibekúrta a szalagkorlátot, ezért vettem egy rá nem illő, de nagyon olcsó darabot a bontóból.

-Szép hangja van: lásd az előzőt.

-Kisebb elektromos problémával: olyanok a vezetékek, mint egy tál spagetti, de mindegy, mert a gyújtás forgórészét úgyis eltörtük.

-Frissen fúrva: megszorult, de Karcsi bá’ a falu végén még fel tudta fúrni az utolsó túlméretre.

-Még bejáratós: lásd az előzőt. Ereje nincs, de legalább nem most fog szétesni.

-Csak túrázásra használtam: próbáltam vele emberkedni a szerpentinen, de nem megy annyira.

-Mindene megvan, csak össze kell rakni: az alkatrészek fele hiányzik vagy rossz, de remélem, hogy nem veszi észre, aki elviszi.

-Keveset futott: RENGETEGET FUTOTT

-Nem zsákbamacska: látszik rajta, hogy szar. Sajnos.

-Akár cserélném is: CSAK VIDD MÁR EL!

-Felújított állapotban: olajat és légszűrőt cseréltünk. Tavaly.

-Streetfighternek átépítve eladó: szarrátört, és a gagyi fejidom még mindig százszor olcsóbb volt, mint a gyári idomok.

-Nekem már nincs időm vele foglalkozni: annyira szar, hogy még gányolni se éri meg, inkább eladnám.
Tehát valakinek értelmesebb ötlete a BO-17 Főtengelycsapágy kiszedésére?
azok többnyire szegecseltek.
és kikel fúni a szegecset.
csináltatnikulcsot hozzá az nem olyan könnyű.
bocs, még egy kérdés...
kormányzárat hogyan szedem ki? (puch maxi-ról van szó)
csináltatnék kulcsot bele, ha ki tudnám szedni.
így megmaradna az eredeti k.zár.
hello,
kérdés:
valakinek van elfekvőben sachs 505-ös jelű moped blokkja amitől megválna?
Itt a kép a motyóról.10-est gondoltam érte.Nekem nincs rá szükségem.Blokkja 4 sebis,nincs beállva,henger van hozzá de sérült,esetleg egy motoplat alaplap és egy lendkerék is akad.
Átvétel Bp vagy Kunszentmiklós útvonalon.
már ne siess
kapsz egy motoplat gyújtást és felteheted a gépedre HA:

A poszt megjelenése utáni 3 másodperce bellül ittleszel,és átveszed.
-nyíregyháza fele ndulsz el
-hátrafelefutva.
Ez is csak feltételes mert a maradhatsz mögött még mindíg ottlehet, hogy dögölj meg:D
Na ittvan a blokkom gyere el nézd meg.
Azt kapod hogy életben maradhatsz...
nekem. :D

mert még a váz is piros. meg a sárvédők is...
ezért kapok vmit majd? 5ezer Ft utalványt?
NA elindítom a fórumot egy kérdéssel.Mégpedig: kinek van a legpirosabb motorja?
és ha vkinek nincs?
a fiad meg sírva kiabálna érted hogy aaapppaaaaaa lassssííííccccssss máááááááárrrr :) na jó nem hergelek.
Brumo, köszi a tippet, de jobban szeretem a BMW-vel kergetni a KTM-et. Úgy biztosan nem maradok le
Lángvágó!

Faszomat kell itten szarozni...

:)
én is a vágóval csináltam óvatosan. máskép nem megy.
vagy fújd bele telitüdővel hátha kipotyog.
Vágóvaaaaaaaa.Már megint a kókány...
Üdv.
Ki szeretném cserélni a Főtengelycsapágyakat a Sachs-ban csak nem tudom hogyan szedjem ki a csészéket.
Ötlet?
Ha a karokat szeretnéd polírozni küld el nyogodtan.
ma fullra szétszedtam a blokkot és patyolattisztára pucolva és mondhatnám csak kell bele 3 db szimering azaz csere. azon kívül semmit nem kell cserélni! mert a csapágyak is épek! meg a főtengelyt is megmentettem a főci is túlzottan jó mert egyáltalán nem kotyog sem lóg. csak a főtengelycsapágyakat kell vizsgálni.
szerintem ne is addel! mert hülye leszel a pont a másik bedöglik! mindenképpen jó lesz tartaléknak! És ha mondjuk szerzel egy ktm pl40-t és abba jó lesz és akkor könnyebb dolgod lesz. és akkor tudtok egymást kergetni .