Ami az apróhirdetések mögött van
2011.02.24. 15:12 scheerti
Vannak bizonyos szakkifejezések az internetes hirdetésekben, amikkel nem árt, ha tisztában van az ember, ha bármilyen használt motort venne Magyarországon. Természetesen csak irónia. Vagy nem.
-Az okmányiroda szerint forgalomba helyezhető: kurvasok utánajárással talán lehet magyar papírja. De lehet, hogy nem.
-Szerintem forgalomba helyezhető: nem helyezhető forgalomba
-Okmányok nélkül: lopott, vagy minimum húsz falusi suttyó között gazdát cserélt szerencsétlen sorsú szar.
-A szerelőm szerint egy biztosítékot kell cserélni: nincs töltés, generátort kell javítani, ha ez nem megy, akkor venni egyet japánból, a motor árának feléért.
-A kuplungon állítani kell: kuplungot kell cserélni.
-A kuplungbowden szorul: kuplungot kell cserélni.
-A gumik jó állapotúak: Mintázat nincs, de még olvasható a felirat az oldalfalukon.
-A motor elcsúszott, de a teleszkópok nem sérültek, jók: ja, dáliát karózni.
-Van rajta néhány karcolás: mintha drótkefével simogatták volna.
-Friss olasz import: még meg van szorulva a motorja, de holnap már nem lesz.
-Nekem már kicsi, azért adom el: széthajtottam, eladnám.
-Ez igazi japán minőség: kurva drága az alkatrész, ezért van benne Ladáéból reszelt fékbetét.
-A fékre rá kéne nézni: hullámos a tárcsa, mint a tenger, de drága az új.
-A fék picit fog: Már a második fékbetétet sütöm rá a tárcsára, de drága a munkahenger.
-A váz nem sérült: tízkilós kalapáccsal ütöttük vissza helyére. Szemmértékre.
-Csak eldőlt: Ja, nyolcvannál.
-Az csak a tanktáska mágnesének a nyoma: Amire ráesett az egész motor, kétszer.
-Sportdobbal eladó: Az eredeti leszakadt, amikor elcsúsztam, és telibekúrta a szalagkorlátot, ezért vettem egy rá nem illő, de nagyon olcsó darabot a bontóból.
-Szép hangja van: lásd az előzőt.
-Kisebb elektromos problémával: olyanok a vezetékek, mint egy tál spagetti, de mindegy, mert a gyújtás forgórészét úgyis eltörtük.
-Frissen fúrva: megszorult, de Karcsi bá’ a falu végén még fel tudta fúrni az utolsó túlméretre.
-Még bejáratós: lásd az előzőt. Ereje nincs, de legalább nem most fog szétesni.
-Csak túrázásra használtam: próbáltam vele emberkedni a szerpentinen, de nem megy annyira.
-Mindene megvan, csak össze kell rakni: az alkatrészek fele hiányzik vagy rossz, de remélem, hogy nem veszi észre, aki elviszi.
-Keveset futott: RENGETEGET FUTOTT
-Nem zsákbamacska: látszik rajta, hogy szar. Sajnos.
-Akár cserélném is: CSAK VIDD MÁR EL!
-Felújított állapotban: olajat és légszűrőt cseréltünk. Tavaly.
-Streetfighternek átépítve eladó: szarrátört, és a gagyi fejidom még mindig százszor olcsóbb volt, mint a gyári idomok.
-Nekem már nincs időm vele foglalkozni: annyira szar, hogy még gányolni se éri meg, inkább eladnám.
bocs, még egy kérdés...
kormányzárat hogyan szedem ki? (puch maxi-ról van szó)
csináltatnék kulcsot bele, ha ki tudnám szedni.
így megmaradna az eredeti k.zár.
Itt a kép a motyóról.10-est gondoltam érte.Nekem nincs rá szükségem.Blokkja 4 sebis,nincs beállva,henger van hozzá de sérült,esetleg egy motoplat alaplap és egy lendkerék is akad.
Átvétel Bp vagy Kunszentmiklós útvonalon.
ma fullra szétszedtam a blokkot és patyolattisztára pucolva és mondhatnám csak kell bele 3 db szimering azaz csere. azon kívül semmit nem kell cserélni! mert a csapágyak is épek! meg a főtengelyt is megmentettem a főci is túlzottan jó mert egyáltalán nem kotyog sem lóg. csak a főtengelycsapágyakat kell vizsgálni.
szerintem ne is addel! mert hülye leszel a pont a másik bedöglik! mindenképpen jó lesz tartaléknak! És ha mondjuk szerzel egy ktm pl40-t és abba jó lesz és akkor könnyebb dolgod lesz. és akkor tudtok egymást kergetni .
2011.02.24. 15:12 scheerti
Vannak bizonyos szakkifejezések az internetes hirdetésekben, amikkel nem árt, ha tisztában van az ember, ha bármilyen használt motort venne Magyarországon. Természetesen csak irónia. Vagy nem.
-Az okmányiroda szerint forgalomba helyezhető: kurvasok utánajárással talán lehet magyar papírja. De lehet, hogy nem.
-Szerintem forgalomba helyezhető: nem helyezhető forgalomba
-Okmányok nélkül: lopott, vagy minimum húsz falusi suttyó között gazdát cserélt szerencsétlen sorsú szar.
-A szerelőm szerint egy biztosítékot kell cserélni: nincs töltés, generátort kell javítani, ha ez nem megy, akkor venni egyet japánból, a motor árának feléért.
-A kuplungon állítani kell: kuplungot kell cserélni.
-A kuplungbowden szorul: kuplungot kell cserélni.
-A gumik jó állapotúak: Mintázat nincs, de még olvasható a felirat az oldalfalukon.
-A motor elcsúszott, de a teleszkópok nem sérültek, jók: ja, dáliát karózni.
-Van rajta néhány karcolás: mintha drótkefével simogatták volna.
-Friss olasz import: még meg van szorulva a motorja, de holnap már nem lesz.
-Nekem már kicsi, azért adom el: széthajtottam, eladnám.
-Ez igazi japán minőség: kurva drága az alkatrész, ezért van benne Ladáéból reszelt fékbetét.
-A fékre rá kéne nézni: hullámos a tárcsa, mint a tenger, de drága az új.
-A fék picit fog: Már a második fékbetétet sütöm rá a tárcsára, de drága a munkahenger.
-A váz nem sérült: tízkilós kalapáccsal ütöttük vissza helyére. Szemmértékre.
-Csak eldőlt: Ja, nyolcvannál.
-Az csak a tanktáska mágnesének a nyoma: Amire ráesett az egész motor, kétszer.
-Sportdobbal eladó: Az eredeti leszakadt, amikor elcsúsztam, és telibekúrta a szalagkorlátot, ezért vettem egy rá nem illő, de nagyon olcsó darabot a bontóból.
-Szép hangja van: lásd az előzőt.
-Kisebb elektromos problémával: olyanok a vezetékek, mint egy tál spagetti, de mindegy, mert a gyújtás forgórészét úgyis eltörtük.
-Frissen fúrva: megszorult, de Karcsi bá’ a falu végén még fel tudta fúrni az utolsó túlméretre.
-Még bejáratós: lásd az előzőt. Ereje nincs, de legalább nem most fog szétesni.
-Csak túrázásra használtam: próbáltam vele emberkedni a szerpentinen, de nem megy annyira.
-Mindene megvan, csak össze kell rakni: az alkatrészek fele hiányzik vagy rossz, de remélem, hogy nem veszi észre, aki elviszi.
-Keveset futott: RENGETEGET FUTOTT
-Nem zsákbamacska: látszik rajta, hogy szar. Sajnos.
-Akár cserélném is: CSAK VIDD MÁR EL!
-Felújított állapotban: olajat és légszűrőt cseréltünk. Tavaly.
-Streetfighternek átépítve eladó: szarrátört, és a gagyi fejidom még mindig százszor olcsóbb volt, mint a gyári idomok.
-Nekem már nincs időm vele foglalkozni: annyira szar, hogy még gányolni se éri meg, inkább eladnám.
ittvan a megoldás :D
és kikel fúni a szegecset.
csináltatnikulcsot hozzá az nem olyan könnyű.
kormányzárat hogyan szedem ki? (puch maxi-ról van szó)
csináltatnék kulcsot bele, ha ki tudnám szedni.
így megmaradna az eredeti k.zár.
kérdés:
valakinek van elfekvőben sachs 505-ös jelű moped blokkja amitől megválna?
Átvétel Bp vagy Kunszentmiklós útvonalon.
A poszt megjelenése utáni 3 másodperce bellül ittleszel,és átveszed.
-nyíregyháza fele ndulsz el
-hátrafelefutva.
Na ittvan a blokkom gyere el nézd meg.
mert még a váz is piros. meg a sárvédők is...
ezért kapok vmit majd? 5ezer Ft utalványt?
Faszomat kell itten szarozni...
:)
vagy fújd bele telitüdővel hátha kipotyog.
Ki szeretném cserélni a Főtengelycsapágyakat a Sachs-ban csak nem tudom hogyan szedjem ki a csészéket.
Ötlet?