Ma voltam egy kisebb veterán összeröffenésen a Kreidlerrel. Elkezdtünk kergetőzni egy Pannóniával de nem tudott otthagyni végig a háta mögött nyomultam. Jó kis gép az már egyszer biztos.
Sanya frankón megcsinálta a Sachs vizes blokkot. Most már hibátlan, helyen van a gyújtás is. Azt gondoltuk, hogy jobb lesz, mint a levegős, de szinte pontosan ugyanazt tudja. Mivel 2 blokkra nincs szükség, ezért a vizes eladó. Amit tudni kell róla:
41-re fúrt henger, Babetta dugattyúval, új Mopedparts-os széles görgős kosárral. A váltó 6 sebességes, a kiválasztó kulcs újra cserélve, a váltó precízen beállítva. Úgy a blokk, mint a váltó, kuplung hibátlanul működik. 24-es DellOrto porlasztót adom hozzá. A blokk bejáratós, nagyon szépen és halkan megy. Referenciának ajánlom Sanyát, aki ma miután megcsinálta, tesztelte is. Az ára 40e Ft. Nem mindenáron adom el, legfeljebb lesz egy tartalék blokkunk.
okés, elötte ugyis csörögsz. a bmw-vel gyere ha már említetted megkukkolom
egyébként, ha nagyjából annyi idős is a fiad mint én, még nem kell úgy kezelni. nem unalomból hoztad hozzám a motort javításra. szerintem
41-re fúrt henger, Babetta dugattyúval, új Mopedparts-os széles görgős kosárral. A váltó 6 sebességes, a kiválasztó kulcs újra cserélve, a váltó precízen beállítva. Úgy a blokk, mint a váltó, kuplung hibátlanul működik. 24-es DellOrto porlasztót adom hozzá. A blokk bejáratós, nagyon szépen és halkan megy. Referenciának ajánlom Sanyát, aki ma miután megcsinálta, tesztelte is. Az ára 40e Ft. Nem mindenáron adom el, legfeljebb lesz egy tartalék blokkunk.
NEm komplett de ha van képed a léptetővilláról megnézem...
Nincs véletlenül léptetővillád vagy komplett 5 ös váltód Kreidlerhez? Mert engem idegel a pontatlan váltó aztán szeretném megreparálni.
amúgy nem rossz fogyasztás az.
A köbön.
egyébként, ha nagyjából annyi idős is a fiad mint én, még nem kell úgy kezelni. nem unalomból hoztad hozzám a motort javításra. szerintem