A lényeg kimaradt tolom hallom cummm cummm cummm mondom ez ETZ 250 vigyorgok anyon meg intünk egymásnak megfordult odajött kérdi-benzin?
nem mondom a tank tele van benne 10-liter csak elmentem olaj nélkül tankolni.
Felajánlotta az egy deci nála lévő olajat de megköszöntem és közöltem vele hogy nemkell mert innen már hazatolom nincs messze.
Múltkor meg kaptam 1,5-liter stíl keveréket szóval vannak rendes emberek.
Elindultam tankolni olaj mérőbögre előkészít.Motor előtol.
Eddig király.
Motort kitámasztottam elfordulok hallom törik a műanyag mondom de jó nézem felborult indexkonzol letört műanyagbúra elpattant, hátratolom még gyosran meghegesztem közben hűtöm mint a marha vízzel mondom király utána érzem az égett műanyag szagát idegből széttéptem az egészet látom elégett a vezeték.Idegből letéptem a másik indexet is kitéptem a vezetéekeket leszigeteltem és visszatoltam a lámpafejbe.(ahogy vettem) na mondom király kell két normális csavar szerencsére találtam.
Összerak elindul sikerrel odaértem a tankban maradt 2 csepp benzin megtunkoltam keresgélek a táskámban olajd mérőbögre sehol.Mondom áhh dekirály véglül is csak 5kilómétert toltam a 110-kilós motoromat.Folyott rólam a víz nemgyengén.Na de most jóljön gombi alkatrészbázisa amit múltkor linkelt.
Bing 85/12/124.
Sachsi Bácsiék nagyon kitalálták a karbit ehhez a motorhoz, tüállás felülröl a második bevágás, Nyélgáz és vissza egy tizedet és széles utat!
a uccsó 2 kép igy lopnak a cigányok
Pl. 1 eurókért összevásároltam jó sok mindent.
5 km-től még nem fog beállni olajhiány miatt...
Legalábbis a Zündapp biztos nem!
http://www.hercules-jogging.de...
nem mondom a tank tele van benne 10-liter csak elmentem olaj nélkül tankolni.
Felajánlotta az egy deci nála lévő olajat de megköszöntem és közöltem vele hogy nemkell mert innen már hazatolom nincs messze.
Múltkor meg kaptam 1,5-liter stíl keveréket szóval vannak rendes emberek.
Elindultam tankolni olaj mérőbögre előkészít.Motor előtol.
Eddig király.
Motort kitámasztottam elfordulok hallom törik a műanyag mondom de jó nézem felborult indexkonzol letört műanyagbúra elpattant, hátratolom még gyosran meghegesztem közben hűtöm mint a marha vízzel mondom király utána érzem az égett műanyag szagát idegből széttéptem az egészet látom elégett a vezeték.Idegből letéptem a másik indexet is kitéptem a vezetéekeket leszigeteltem és visszatoltam a lámpafejbe.(ahogy vettem) na mondom király kell két normális csavar szerencsére találtam.
Összerak elindul sikerrel odaértem a tankban maradt 2 csepp benzin megtunkoltam keresgélek a táskámban olajd mérőbögre sehol.Mondom áhh dekirály véglül is csak 5kilómétert toltam a 110-kilós motoromat.Folyott rólam a víz nemgyengén.Na de most jóljön gombi alkatrészbázisa amit múltkor linkelt.
http://youtu.be/WPZMxG6DWFM veen-ről!
Sachsi Bácsiék nagyon kitalálták a karbit ehhez a motorhoz, tüállás felülröl a második bevágás, Nyélgáz és vissza egy tizedet és széles utat!