Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pfaff, megvolt, köszi, bocsi!
(de hát mit tegyen az ember, ha jóhiszemű, és azt mondják, h ezt tegyem bele? hát beleteszem... de mostmár nem!)
A postaköltség 14.90 EUR, a cuccok árát meg megtalálod a mopedparts-on.
HA még valaki ilyen felelőtlen kijelentést tesz hogy 80W90 emzoli tutira nekitámad.
Olvass vissza kb 10 20 oldalt és találsz majd utalásokat a váltóolajjal kapcsolatban.
vifíleuró?
Pakkot kaptam Németből! Tartalma: dugattyú, légszűrő, kipufogó
Nincs valakinek Sachs vizes blokkhoz eladó alsó gumicsöve a hűtő és a blokk közé? Továbbá érdekelne jó állapotú berúgó is.
persze argonnal értettem :D bár ahol dolgoztam ott volt awi, meg argonos huzalelektróvással dolgoztuk. :)
A sima van nekem.
A dugatyú alakját KÉZZEL el lehet torzítani...
lágypofásban nem torzu!A tüskés megoldást átmérő esztergálás esetén használjuk, és Főorsóba belső Morse kupra felhúzott tüskéről lehet szó!
Hopp az kimaradt, hogy a hegnerfejhez nem tudsz vastagabb tömítést tenni mert a vízteret gumikarikák szigetelik el az égéstértől.Nem megoldhatatlan csak macerás meg véglül is egy gyári alkatrész beszerzésével megoldódna a probléma.









Héjj BMW neked melyik fajta öntvény a hengered?Teszek képet figyeld az öntvényt. Látod a különbséget az első kockás a második sima felületű mintába folyott bele.
Az a baj hogy mi itt tizedekkel dobálózunk nem miliméterekkel.Egy ennyire kihegyezett utcai motornál ami amúgy is eszméletlenül rugalmatlan hogy egy kicsit is használhatóbb legyen mindennek tizedre kll álnia és ez nem vicc ez már nem a 3-lóerős korszak itt baszhatod a 2 milire van a dugattyú a hengerfejtől mert nemfog működi a préssáv és nem látja el szerepét csak fos mértékben.
Meg nem is beszélve a jelentős vetemedéstől amit az a szerencsétlen alumínium átél az ívhőfejlesztése során.


http://youtu.be/dpmAY059TTY
ja kúpos... :S De akkor a dugót kicsitr le he csiszolnivagy mi..
Co val nehezen maximum alumínium huzalelekrtódával és argon védőgázzal szerelt készülékkel lehetne de az meg MIG hengesztési eljárás.(Metal Inert Gas)

Amúgy meg most lehet, hogy én leszek az idiótagyerek de tegnap olyant hallotam (jó messziről), hogy pl amit már énis láttam hogy az aerox hengerfejében miért van körben egy gát?És nyilván a gát tetejénél szűkül!:?"+=)'§! ezt csak a préssávos dologra értettem. na ez hogyanvan.
mert befelé fog szűkülni a préssáv te szerencsétlen azért.
Bár nemtom minek erőlködöm amikor ugyan ezt már tegnap is leírtam.
Ja, a röhögéstől nem ugrott be: Oh My God!
Pedig volt is ilyen rendszámom: GOD-542
miért hülyeség?
mert amikor a ktm pl40.est vettem akkor nem pörgött rendesen és néztem mindent és mégsem-. és akkor belenéztem a hengerrbe hogy hogy jár a dugó éd akkor léttam hogy a alsó ponton a felömlőknél és a kipunyílásnál belelógott 2 mmet!(bassza meg a kvaéletbe) szal ezét kellett kicsit megemelni. alulról a tömítést.
bár a henger emelést próbáld meg. és nézz meg hogy hogy teljesít. ha sehogy akkor hengerfejnél egy vastagabb alutömítést. és akkor pedig jónak kell lennie már.
Ne haragudj, de nem fejeznéd be a hülyeség hintését?
csak írtam mert egyeseknél bevett szokás. DE tudom én sem szeretem ezt a eljárást mert kontár dolog.... :S
= uram Isten
de! a legegyszerűbb megoldás hogy a hengernél alul a tömítést lemezt kell tenni rátenni 1 mm-et! és akkor nem kell annyit vesződni.
Persze közben kell megnézni hogy hogy állnak az ablakok. Bár nekem a anno KTM PL40 ben kellett csinálni alul 2.5 mm-es lemezt hogy megemelje a hengert. mert kipufogónyílásnál nem nyitott ki teljesen. és most mát teljesen nyit és jobban teljesít, és akkor a hengerfejet lemartam 2 mm-et :)
Ezt meg én nem értem.
Na ezt azért mégsem...