Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont ezt mondom, ha a teteje más, akkor a présáv befelé szűkülhet
A Babetta dugó kúpus, az eredeti meg enyhén domború. A szerelőm is mondta az ónos próbát beszerelésnél. Ránézésre a szélén egyformák, csak a teteje más kialakítású.
hmmm lenne egy hülye kérdésem... hogy ha milyen lenne ha nem hagyományos dugót tennék a motorba hanem egy láncfűrész dugót? hogys reagálna? mert vannak 37-40 mmig dugó szettek.. és mind egy gyűrűsek szoktek lenni. és vmivel az anyaguk is kicsivel jobb lehet.. csak csapszeget kell megnézni és vmint átalakitani a alsó persely magasságát. http://www.vatera.hu/dolmar_la...
http://youtu.be/c89ZQi2c9ZE forgatyúsházba bezevezett membrán cuccos...
Megvan a blokk többi része-is.Ha sikerült beszerezni akkor megtárgyaljuk hogy mi hogyan lesz.
Há siklócsapágy tesvír mé jóaz nem?
nincs nálam. De vastelepen van. miért?
El akarod adni a képen látható blokkot? Nekem jól jönne a KTM-be( Comet 50 RS-be)

Miért kellene az alkatrészem? Komplettnek tűnik..
Én láttam olyat is, amikor egy 150es ETZ-t "sport" levegőszűrővel használták, időtartamot nem tudok, csak a műhelyben láttam a főtengelyét, vagyis mindazt ami megmaradt belőle. A gördülőtestek és a kosár valamikori anyaga olyan szinten összehegedt hogy szétválaszthatatlanok lettek. Ott is elszíneződött a hajtókar alsó része egy picit:D.:)
Nem vagyok én meggyőződve róla.
Egyszer élünk, nah.
További okulásul azoknak akik értnek a szóból
A képen ez a motor még csak nem is olaj nélkül, hanem csak keveselve járt.
Mire észrevették, már ellilult a hajtórúd, és kiegyenesedett az összes gördölőtest.

Persze, ez szélsőséges példa,, csak azért tettem be,mert ezt jóval kevesebb mint 5 kilométer alatt csinálta a motor.
nem, ezt nem válogatja motorja.

Monnyuk, nemtom minek strapálom magam teknyikaji magyarázatokkal neked, amikor továbbra is meg vagy róla győződve, hogy az nem akkora gáz.

Végül is, a te pénzed, meg a te motorod...
Nálad a Csonka?
Na, ezt az olajnélküliséget is motorja válogatja...
Ugye a naranccsal sokat mentem így, viszont november, december felé az egyik Zündapp 20 km alatt megadta magát.
A dugó sokkal jobban bírja a kenetlenséget mint a főci.

HA valamiért elkevesel a motor, ragadás előtt is először a főci szólal meg, azt lehet meghallani, a dugó szinte semmiylen hangot nem ad,a főci alsó görgő viszont erősen méltatlankodik ha kenetlen.

A dugóragadás úgy jön létre, hogy a dugó túlevül, kitágul, és egyszerűen kiszorítja a folyadékot saját maga és a henger közül.

Ha olaj nélkül járatod, és nem nyélen, ez nem feltétlenül jön létre, mivel a dugattyú felülete nagy, és a benzin is képes némileg távoltartani a dugót a hengertől.

A főciben viszont kenetlenül szinte azonnal megcsúsznak a gördülőtesetek, és mivel igen kis tömegűek (töredéke a dugattyúnak) igen hamar felhevülnek, kilágyulnak és szépen csúsznak tovább tönkretéve a csapot és a hajtórudat is.

A gördülőtestek tönkremenéséhez nem kell 5 kilométer, sokkal kevesebb is elég.

HA nincs nálad olaj, vészhelyzetben tudom ajánlani a benzinkúton kunyerálást, mindíg akad pár perc alatt normális fazon aki ad neked egy kupak akármiylan oylajat.
(pont vasárnap jártam így, a második megkérdezett fószertől kaptam olajat)

Leges leg végső esetben, a váltóból is ereszthetsz le fél decit, attól a váltónak nem lesz baja, viszont ha 2 liter bengázoz öntöd, minima 50 kilométerre elvisz a bicigli.
Bmw kolléga!

Azt feltétlenül nézzétek meg, hogy a dugattyútető domborulata azonos e mint az eredetiél.

Ha nem, akkor abból baj lesz.

HA szűkül a présrés, és megjön a teljesítméyn, detonálni fog a motor.

Kétely esetén a gyertyaníláson bedugott ónnal illetve méréssel célszerű ellenőrizni, hogy beszerelt állapotban mekkora a présrés.

A dugó szélénél nem ajánlatos 0,8 alá menni, és ez a gyertya felé semmiképpen sem szűkülhet!

Nagyon 1-1,2 fölés em célszerű menni, mert akkor meg nem jün létre a megfelelő örvénylés és azért fog detonálgtni.
4 sebességes
Szeretném megvenni.
Úgyse veszed meg...
Mennyiért adod?Amúgy 10-et megér egy hatos legyezős sachsblokk?
És ez mire jó?
Hanyasvagy?Melyik monzának a 4-esnek vagy a 6-osnak?Amúgy semeikét nem tudom.
Jó napot!
Valaki meg tudná nekem,mondani, hogy a Puch Monzának milyen az eredeti lánckerék áttétele? ( fogak száma)
A válaszokat előre is köszönöm!