Nem értem mit problémázol a gyűrű tüskézéssel. Megnéztük és nincs útban egyik ablak sem. Ha meg elfordul, akkor meg már mindegy. Azt tudom, hogy Babetta gyári dugó, mert a kereskedő a Babetta magyar főképviselője Székesfehérváron.
Az hogy a kipufogónál majd elfér az egy jó elképzelés csak majd szóljál róla a motornak is.Szerintem ha a gyűrű megkopik akkor belefordulkat a kipufogóablakba.De az a gyűrű szisztémához nem értek kérdezd zolibát hogy mivan ha duplavastagy gyűrűt teszel a dugattyúra és abból rögtön mindjárt kettőt Berta vagy ambika dugattyút vettél bele babattáéból?
Amúgy mivan a régi vagy újj dugattyúdal nem adod el?
PLS a puch blokkos cometeket merre találhatnék ami lehetne eredeti motor képei vagy korabeli, és paramétereket.
A következő ami kéne A COMET 504 S , meg comet mustang, és comet sport ezerkől kéne vmi paraméter és képek. és hálás lennék. mert találtam párat de nem elég... a paramétereket megsehol.. :S
Mai termés. a henger a puchinak mutattam :) a szívó és a kipu nyílás mintha egy mm rel nagyobb lenne... a henger állapota tűrhető, egy kisebb becsiszolás után használható lehetne.
azaz sűrűbb keveréket. akartam írni. mondjuk 1:50 helyett 1:40 vagy 1:30-as
bár én mindig 1:30at tankolok mert a kútnál ilyet is adnak. :) És eddig nem volt gondom vele.
pont rádszámítottam :) akkor magyarul inkább membrános motorokban jó és csak pörgős mocikba bár én is sejtettem hogy üzemórás lesz a dugó. De ha mondjuk sűrűbb keveréket kapná? nem 1:50-es hanem mondjuk szokásos 1:30-as akkor kicsivel hosszabítaná a élettartalmát....
Tudom füstölögni fog az rendesen.
Nem találtam a neten hozzá való dugót. Ugyanis 40,6-os túlméretes volt benne most. Aki tud Sachs SW 50-be való (14-es csapszeg) ennél nagyobb túlméretes dugót, az szóljon. Van valakinek konkrét negatív tapasztalata is a Babetta dugóval, vagy csak azért szar mert szar? Babetta dugót kaptam gombokért 40,98-as méretben. Biztosan jobb lesz, mint a mostani, ahol 1 mm-es hézag van a gyűrűnél és az amúgy Mahle dugó is rendesen lötyög benne. Nyilván ezért nem indul berugásra.
kilehet kísérletezni a jó préssávot a henger felfekvésisíkjára(jajjdetudományos lettem ) illeszkedő tömítéssel.Asszem ha nincs alatta akkor az kevés és nagy eséllyes kopácsolni fogja a hegnerfejet a dugattyú teteje.Én két nyomtatópapírból vágott tömítéssel értem el a kívánt méretet de méretbeli különbség lehet hegner hengerfej között szóval a legjobb ha teis mérsz ólomdróttal vagy mim van nekem.
NEM! Sikerült lebeszélniük okosabb köröknek a babetta dugattyú használatáról!
Most egy molibdénbevonatú mahle dugattyúval zengetem a gépet préssév 0,6.
De nem értem most neked babetta dugód van? Mert a mopedpartson lehet kapni 50-euróért u.gy.-at de eredeti mahle oylan 80-euró ebay-en asszem. A babetta dugattyút felejcsd el az fos szar szemét gány okádék.
Alapjárat, és nyél 15 ezren, köztes állapot nincs, a karbijában nincs is részterhelés rendszer általában.
Ebből, és a dugó formájából következően reészterhelésen ez nagyon rossz is lehet esetleg, mert semmiylen gázt nem tart meg mivel nincs felülete.
(ez csak spekuláció, lehet, hogy hüyleség)
További öröm lehet, ami szintén a nagyon kis felületből következik, hogy ez a dugó garantáltan üzemórás,mivel ugyan az az erő a sokkal ksiebb felüetet sokkal gyorsabban fogja koptatni.
Magyarul, race motor ami gyakorlatilag csak nyélen megy abba lehet hogy jó, de utcára nem nagyon hiszem
Amúgy mivan a régi vagy újj dugattyúdal nem adod el?
A következő ami kéne A COMET 504 S , meg comet mustang, és comet sport ezerkől kéne vmi paraméter és képek. és hálás lennék. mert találtam párat de nem elég... a paramétereket megsehol.. :S
bár én mindig 1:30at tankolok mert a kútnál ilyet is adnak. :) És eddig nem volt gondom vele.
Tudom füstölögni fog az rendesen.
Most egy molibdénbevonatú mahle dugattyúval zengetem a gépet préssév 0,6.
De nem értem most neked babetta dugód van? Mert a mopedpartson lehet kapni 50-euróért u.gy.-at de eredeti mahle oylan 80-euró ebay-en asszem. A babetta dugattyút felejcsd el az fos szar szemét gány okádék.
Kérdés, hogy a babettadugó kedvéért érdemes e elcsellózni egy hengerfejet...
Mi az, hogy állítottad? Hozzáreszelted a fejet?
Fej átalakítás nélkül, ezzel bizotsan baj lesz
na vasutas ennyiért a tiedlehet
Alapjárat, és nyél 15 ezren, köztes állapot nincs, a karbijában nincs is részterhelés rendszer általában.
Ebből, és a dugó formájából következően reészterhelésen ez nagyon rossz is lehet esetleg, mert semmiylen gázt nem tart meg mivel nincs felülete.
(ez csak spekuláció, lehet, hogy hüyleség)
További öröm lehet, ami szintén a nagyon kis felületből következik, hogy ez a dugó garantáltan üzemórás,mivel ugyan az az erő a sokkal ksiebb felüetet sokkal gyorsabban fogja koptatni.
Magyarul, race motor ami gyakorlatilag csak nyélen megy abba lehet hogy jó, de utcára nem nagyon hiszem