Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bár a 1.3 as vastagság valóban nem a legjobb. csk gondoljukbele egy 1-es lemezt könnyedén meghajlítod... és itt a motorben a nagy hőtől meg a nyomástól kilyukasztja.. DE van egy alternatívája is. Belül fel kelltölteni awivel vagy co2 hegesztéssel ( vastagítani) és akkor itt már bátrabban lemarhatod jobban.
Arra gondoltam, hogy szerinted hány mm az elegendő.
Én is így gondolom, mint ahogy leírtad. Nagyjából lemérjük a tető vastagságát, s ha elegendőnek látszik faragáshoz, akkor esztergálás lesz. Utána újra mérés, s ha túl vékony, akkor kuka. Aztán jöhet az új dugó és a hengerfejet fogjuk hozzáfaragni.
Ezt nem értem.

Mindenesetre az 1,3 nagyon kevés mind tetővastagságnak, mind oldalvastagságnak(felül)

azért kell (ene) szétfűrészelni egyet, vagy több méréssel felvenni a profilját, mert ugye belül van egy íve, meg kívül is, és ha te erősen kilapítod a tetejét, attól a belső ív még marad, és esetleg erősen elvékonyodik a tető.

Ebből több baj is zsármazhat, esetleg egyben leszakad a dugattyú kalapja, vagy csak simán állandóan ragadni fog, mert a túlvvékonyított tető nem képes elvezetni az üzem közben fellépő 1800-2000 fokos égési csúcshőmérsékletet.

Én azt mondanám, hogy ha akilapítás után bárhol 3mm alá megy a falvastagság a tetőn, akkor el selm szabad kezdeni.
Szerinted?
1,3-as vastagság?

Azt a nyári szellő elfújja, nemhogy az üzem közben fellépő 50 báros csúcsnyomás.
De megmérheted simán, csak éppen macerás lesz felvenni az alakját.

Pár ponton meg kell mérni, hogy kiderüljön valami.

Az iylen "hárompofás tokmány" és társai dogokat meg felejtsd el, mert eltorzul a dugattyú!

Ha esztegálni akarod, vagy csúccsal kell megtámasztani és tüskével alul, vagy készüléket kell csinálni ami a csapszegfuraton keresztül egy T idomon át fogja meg.

Továbbá Dimmának van igaza (Suzu) keresni kellene valami normálisabb robogódugót, amit nem kell reszelni.
Szevasztok Srácok, Sporttársak, Sorstársak!

(Na, végre rávettem magam, hogy feljöjjek ide, bocsi Slampi, hogy csak most, pedig megígértem... nem vagyok egy fórumozós ember, talán ez érezhető... )

Szóval úgy kb 2-3 hete kaptam Slampixxx barátunktól egy Cobra kipuffot, vagy valami egész hasonlót, mindegy, a lényeg az, hogy felraktam - és láss csodát - frankón jobban megy a gép!
Ezer hála, és nagyon nagy köszönet! A következő amire vadásznom kell az egy Sebring kipufogó Cobrához, képzelem azzal még jobb lehet! (pár hónapja vettem egyet e-bayen, de az egész egy rom volt... jobb nem beszélni róla)
Azóta majd' napi használatban van a vas, megjártam vele szerencsésen Markazt is, cserben nem hagy, mondjuk nem is szokása! Isten tartsa meg ezt a jó szokását!
Viszont szerintem eléggé füstöl a gép, meg szerintem sokat is eszik (ez csak érzés, sosem mértem, de sztem eszik vagy 5-6 litert), lehet szegényítenem kéne a keveréken? Valahol hallottam, hogy ha elzárom a benzincsapot és elkezd felpörögni a motor, akkor dús a keverék. Ez igaz?
Valamint tervezem holnapra (már mára) a váltóolaj cseréjét, nem tudjátok mi a gyári olajminőség? Valami márkára esküsztök? Most 80W90 van benne (ezt ajánlották, merthogy már nem mai darab), de ez sztem nagyon sűrű, és a kuplung sem old rendesen, üreset is nehéz kapcsolni (bár ez lehet a párás pincében való téli tárolástól is, nemde?...).

Megköszönöm, ha szolgáltok néhány jó tanáccsal, ti azért mégiscsak jobban benne vagytok ezekben a dolgokban.
azta kibebaszott kva életbe! http://youtu.be/NDSR4cxskUo
mennyi lehet a paci benne? és egy bibi hogy ezen hol a picsbe van a felfogatás..
Ez egy nagyon speciális vízhűtéses 2 hengeres 100cc Kreidler álló blokk membrán bemenettel:
http://www.kreidler.nl/forum/d...
Lemez co val megvarva.
elöször is azt kellene tudni mekkora a felső görgöskosár mérete
létezik olyan amivel a 12mm csapszeghez is jó csak a széllesség
is kell. aztán már annyi robesz féle jódugó van amennyi kell.
szerinted milyen ez a karbi felfogatás?http://www.kreidler.nl/forum/d...
FASZNAK!
Egy 1500 forintos dugattyút könnyeb olcsóbb és kevésbé kár érte ha elrontos mint egy nehezen hozzájutható hegnerfejhez.
Ezt az oldalt nyugalmi állapotba ha kerülsz átlehetne nézni!
http://www.kreidlerschrauber.d...
lehet! DE csak ilyenre érdemes.http://www.kreidlerschrauber.d...
vagy a hengerfejet is lehet kicsit kiesztergálni:)
Ha eszterrgálod 3pofás tokmányba befog,centiroz oldalazás nagy fordulat, legalább 1,3mm fal maradjon,felcsiszol! sok szerncsét!(nyugger).
B+ Gombi!
Az évek, meg a rutin! És tényleg! Köszi a tippet
Tolomérö (SCHUBLER) Teljes hosszból kivon belső mélységet, a különbség adja a felső vastagságát a dugónak!
Köszi Gombi a tippet, de ez is elbukott a 14 mm-es csapszegen

Végülis nem annyira drága...a tudást meg soha sem adták ingyen.
Viccen kívül nincs olyan mérőeszköz, amivel meg lehet mérni a dugó tető vastagságát?
Háát, el kellene egyet fűrészelni, és megniézni, hogy milíyen.