na ja..
bár én is terveztem volna vmi 50 -es széria versenyre menni. csak anyagi miatt nem tudok.. :S Talán majd.... Ha lenne bővan anyagim akkor mindenképp egy puch 50-es 4 sebissel tépném... mert azok is jók persze kicsit megpiszkálva.
De ha belegondolsz! a csapágyakat és szimmeringet itthon megveszed meg a lamellát, és főtengelyt felújítatsz az is itthon csináltatsz és csak kint meg veszel bele dugót szettet. és így mindárt 25 ezerbe kijönne! így is minőségi munka lesz hidd el. És ne hogy az istennek azt mondod hogy a puchwieser oldalon minden gyári (a lófaszt!) azok is utángyártottak! ugyanolyan szinten mint a simson utángyártott szarjai. ha nem hiszed el akkor szopni fogsz. aza gyári cucc amikor mondjuk! ezeréves dobozból kicsomagoljuk a cuccokat! vagy egy alig párszázkm-et ment blokkból kibontva alkatrésznek felhasználva az a legjobb! Mert a utángyártott cuccok jobban kopnak meg minden....
Na és akkor mondja valaki hogy sok érte az a 60 ezer ft amikor 1 indexbúra 46 euró.... egy főtengely 100 euro 1 db puklunglamella 5 euro berugóracsni 40 euro megint 18 euro a tömítéskészlet csapágyak 35 euro szimeringek 25 euro. na akkor mondja valaki hogy drága.
nincs papír meg számlák?
bár én is terveztem volna vmi 50 -es széria versenyre menni. csak anyagi miatt nem tudok.. :S Talán majd.... Ha lenne bővan anyagim akkor mindenképp egy puch 50-es 4 sebissel tépném... mert azok is jók persze kicsit megpiszkálva.
és kompletten gyújtással.
CSak te vagy hülye. vagy nagyon gazdag gyerek vagy.
ktm comet 50 rs 4 l és motoralkatrészek aztán majd meglepődsz.
http://www.puch-wieser.at/shop...
és mit számoltál össze? már megint? ennyi erővel beletehetnég gilardoni cuccost.