Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen.Sajnos ez így igaz!
én nem mondom hogy ennyivel-annyival megy,sőt... de figyeld inkább a fordulatszámot meg a tájat! akkor még nem volt gps-em ... http://youtu.be/6BWFJAmTxqc
ha arra van időd,hogy órákat irkálj a bizniszeidröl,meg a tuningolásaidról,stb.,akkor miért nem tudsz egy gps-el készült videót benyomni? mesélni én is tudok,és egy kicsit több tapasztalatom van mint neked...
Ma bevásároltam egy jó barátommal. Alábbiakat:
Malaguti RST50 (Régebbi dupla kipufogós széria)
Puch VS50 szoknyavédős változat
Puch MV50S
Puch MV50 Első szériás.
Illetve rengeteg alkatrész blokkok legalább 3 hengerek gyújtások nagyon sok minden!
Nem mondok semmit...:D De annak idején Én sem néztem volna ki magamból...:D
Kinézed belőle?
Nem éri meg. Te tanuld meg szerelni.
http://www.motoestaca.com/repa... különleges mocik restaurációi benne minden jó sach kötöm zündi satöbbi. előtte és utáni állapotok csúúúcs.!
http://www.reisemosaik.at/KTM/... komoly oldal :) itt minden a kötömőről....
Igen, a neten láttam meg. Igaz több is volt mostanában a neten, sőt árulnak egy leharcoltabb darabot most is (http://kepesmotor.hu/sachs-seg...). 1 sebességes Babetta helyett kerestem valami picivel izmosabb 50 ccm-s jószágot, mert a cseszkó csoda másfél lóereje, az én méretem meg a domborzat valahol nem a legoptimálisabb konfigurációt jelentette.

A pedálos téma bejött, és az autóimmal szerzett pozitív tapasztalatok miatt eleinte csak japán cuccban gondolkodtam, pl. Honda Camino (http://trendinvestor.smugmug.c...) vagy Suzuki Eko (http://sm-ft-2.jspcdn.com/1103... - ami ugye csak félig japán, de mégis jó). Na jó, még a Simsonon is elgondolkodtam (pl. Schwalbe), de 30-40 pénzért csak hulladékot láttam a hirdetések között, nagyon felment az ára a szimóknak. A kisméretű robogókon nem férek el rendesen (Yamaha Jog, Honda Dio és társai), az olaszokat meg nem ismerem, de úgy általában nem vagyok oda az olasz gépekért.
A pedál miatt jutottam el a Puch-Sachs-Hercules-KTM vonalra, amikről igazából semmit sem tudtam eddig, csak több helyen is olvastam, hogy sokkal megbízhatóbbak, mint a KGST kortársaik. Eleve a szoci cuccokat kizártam a listáról, Riga, Verhovina, Jawa Mustang, Romet és társai nem jöhettek szóba.
Majdnem elcsábultam egy Tomos Colibrinek (http://img.virovitica.biz/ogla...), de gyanúsan olcsó volt, és nagyon ritka (bezzeg a horvátoknál!), az meg soha nem jó jel alkatrészügyileg. Nézegettem KTM Squadrát (http://i493.photobucket.com/al...), de nem sok infót találtam róla, így erről is letettem.

Aztán véletlenül bukkantam rá a Sachs-ra, egyből 2 példányra is. Megtetszett a forma és a műszaki tartalom, rákerestem, találtam mindenféle német weblapot, fórumot és webshopot, úgyhogy ebbe már bele mertem vágni. A kuplungról úgy gondoltam, hogy majd gyorsan meg lesz oldva, nem gondoltam volna, hogy többnapos szétszed-összerak-bosszankodik-szétszed-összerak csatává fajul. De úgy tűnik, hogy maga a kuplung jó, csak kényes az olajra.
kérd is el a 10 -est! és mondj el neki az okát is !
Kicsit megesett a szellenteni színtvonyal itten Fülig J.,: Bárétom.
Vas mi?
nah, elindult a fos:)

Regel 10 től 7 ig az ugye 9* óra.

HA kérek a csávótól 10 rugót, kiesik a gatyájából...

Órabér meg kijön 1000 forintra se:)
Nem ez volt nem olyan régen a neten? Azt vetted meg?
Végre WALAKI kitermeli a lóvét!
nem baj legalább igényes! :)
Brumo, gombi2, köszönöm. Még van mit szépíteni a gépezeten, mert pl. az első indexburák kb. egy IFA pótkocsiról vannak átoperálva, a tükrök is vérgagyik (és lehetetlen őket úgy beállítani, hogy rendesen hátrafelé lássak velük). Nem működik a kilométeróra, és nincs meg a duda (bár a nyomógomb megvan hozzá). Na meg vissza kell rakni a baloldali műanyag takarólemezt, bár ezt csak a kuplung és váltó véglegesítése után fogom megtenni.

Szerencsére motorikusan jó állapotúnak tűnik, hidegen első rúgásra indul, szépen húz, és őzbarna a gyertya, szóval jó lesz ez. Ígéretemnek megfelelően csatolok pár rendes géppel készült képet is a motorról.
Ma dolgozok, nem tudok felmenni.
Jesszus mi van itt...
Szűz barátnő, jó szakértelem, szagtudás...
Hoztak hozzám ma egy simsont, "nem megy" hibaleírással.

Kaptam pótlendkereket, alőszr nem értettem miért.

Amikor benéztem a dekli alá, akkor már igen.

Lendkerék hegesztve, gondolom elrepedt.
Nem ütött nagyon, csak úgy 1mm-t nagyjából.

Leveszem, persze retesz elnyírva, és jó alaposan belekalapálva a résbe.

Kiszedtem úgy 2 óra alatt...
Lendkerék fel, persze kicsit sem fogja a kuúp, nem véletlenül nyíródott el a retesz.

Kezdeném, összetusírozni pasztával a főcit a lendkerékkel, látom, az is üt mint a barom.
Parasztkém nyilván pajszerrel szerelt.

tehát két lendkerék kuka, rátusírozatme egyet a sajátjaim közül.

Reggel 10 óta csinálom, és még se kép se hang, eddig csak a gányolást próbáltam ehylreálíltani.

Mucsán 4szerszámot ismertnek:
klapács
pajszer
Hegesztő
sikitó

ez a magyr átlag műszaki intelligencia
bazz gyönyörű! ! vigyázz rá! a bejáratást úgy járasd be ahogy a szűzl barátnődet dugnád, szal csak finoman.
Baba a gép!
ezért tisztellek . hogy még van ilyen rajongók.... nem szeretem az olyan öreget aki csak egésznap kiül a napba és nem csinál semmit és csak jajjgat mert mindene fáj meg minden stb... hanem kell egy jó hobbi. :) pl ha öreg lennék akkor restaurálgatnám a mocikat szívvel lélekkel. :)
szerinted? engem ki tanított? az apám 6éves korom óta állandóan kint volt bécsben dolgozni és cask kéthetente jött haza és úgy három napra aludni meg pihenni. és meg megyvissza. ennyi. én így tanultam meg hogy jobbrabalra kérdezgettem. és ott a kibasszott net és onnan tanultam is meg.
másik hogy 12 évesen első romet ponym volt ami pont jó volt tanulni szerelgetni. és most már lassan 30 leszek. és szóval van némi tapasztalatom. annyira nem vok hülye. lásd a videóimban hogy hány motort keltettem életre. volt nekem már suzuki rm 125-ös 83-as évjáratú 16-évesen kaptam. és na azt fullra generáltam meg már. csak anyagi gondom miatt váltam meg és már cask gyújtása hiányzottbele. . akkor puchok, ktm PL , jawa, simó, mit soroljak még? még a vastelepi bontó szökevényt is életre keltettem és gyönyörű hangja van annak és akinek eladtem és most higy használjaés mondja hogy még indig erős és semennyire nem csörög a blokkja. és csak jó érzék kell meg értés a motorokhoz.