Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki tudna válaszolni esetleg?
brumo sok mesekönyvet olvasott gyerekkorában...
Hi Brumó! Ezt ha Bővebben kifejtenéd:"Az eredmény lett. beszarás... mondom 3-ik sebességben lazán kivitte 60-65-ra és a 4ik sebességben megvolt a 80-85-ös határ."
Akkor még is van egyéb baja is.

De az oalaj sem oké.
Gyerekek tanácsot kérek tőletek! Figyeljetek ide ugye ittvolt a puchos,na és van nekünk egy simsonunk aztmondta hogy a simson fejében teljesen felujjítjamindent a blokkon belül mindent kicserél eredeti nem utángyártott alkatrészekből szerintetek megéri ez?
Rosszul gondolod, mert a hígabb olajjal kevésbé csúszik...
Megvolt az első tesztkör (kb. 2 km): emelkedőn felfelé ütemesen meg-megcsúszik egy másodpercre a kuplung 1-esben. 2-esben már nem, illetve sík terepen és lejtőn egyik fokozatban sem csúszik meg. Lehet, hogy a 10W-40 túl híg neki? Vagy többet kéne járatni és majd beáll a helyére?
Gyerekek tanácsot kérek tőletek! Figyeljetek ide ugye ittvolt a puchos,na és van nekünk egy simsonunk aztmondta hogy a simson fejében teljesen felujjítjamindent a blokkon belül mindent kicserél eredeti nem utángyártott alkatrészekből szerintetek megéri ez?
Megvolt a feltöltés (10W-40 motorolaj). Jobb lett ugyan, de még nem az igazi. Berúgtam (mármint nem én, hanem a motort), aztán vártam, amíg felmelegedik picit az egész. Még mindig nem emel ki teljesen, mert amikor sebességbe rakom (behúzott kuplungkarral), akkor muszáj gázt adagolnom, hogy ne fulladjon le, de legalább a kerék már nem pörög el behúzott kuplunggal (sztenderen van, de leér a hátsó kerék).

Lehet, hogy kicsit kopniuk (vagy bekopniuk) kellene a lamelláknak és akkor jó lesz? Vagy még ez a 10W-40 is sok neki, és kellene szereznem a gépkönyv szerinti SAE 80 hajtóműolajat?
Nem tekerős, hanem berúgókaros (505/2 DK).
íí kurva nagy baj van :S:S:S:S:S:S
Te rumos elárulom, hogy a henger is tágul.
Mi ez a hihetetlen költészet amit itt művelsz?
A tied az tekerős?
Drakula, akkor már csak oylan oilt kell hpozzá találni, amivel jól műkszik.

simsonba én a legolcsóbb 15-40 vagy iylemi oaljat küldöm, a szervízitervallum pontodan uyganannyi, mint, ha váltóoljat küldenék bele.
(full szinti drágával próbáltam)

Nincs ezekben a váltókban oylan terhelés, amit a lag hitványabb olaj nem tudna teljesíteni.

Kb a kuplunghoz kell olajat választni:)
Fejlemények: ma összeraktam szárazra törölve. Sebességben, a hátsó kereket forgatva szépen működik, behúzott kar mellett kiemel a kuplung, és ahogy csúsztatom, szépen nehezedik a tekerés, majd teljesen megfogja. Szóval úgy működik, mint ahogy általában egy kuplung szokott!
Találtam jó kis Valvoline MaxLife 10W-40-esből 3 decit, ezzel feltöltöm, aztán meglátjuk, hogy kuplungként fog-e akkor is viselkedni.
Ki az a POLINI?
Hát itt van Brumo! Neki nem kell kísérletezni!
A KTM-el nem ez volt a baj. A felső kosár tört el és az egyik görgőt beszívta. Megcsináltam már egy másik levegős hengerrel, új tűgörgővel, a régi, de jó állapotú Mahle dugóval. Most újra minden a régi. Közben elkezdtem felújítani a közben vett vizes blokkot. Amilyen mázlim van, az is 6 sebességes, az eladó 5-ösnek tudta . Váltóhibás ugyan, de is már várom hozzá a Mopedpartstól az alkatrészt. Az egy gyűrűs dugós, a henger/dugó/főtengely jónak tűnik. Ha jó lesz, akkor az lesz az elsőszámú blokk.
Bár tudod ha folyamatos magas fordulaton lévő motonak a dugója a nagy hőtől tágul. és (Lásd a te ktm-eddel ugyaz volt a baja sztem.) és nagy súrlódásnak tesz ki. És így nekem egy gyűrűs kivitel van és sokan mondják hogy az jobban bírja a terhelést mint a két gyűrűsöknél. és én bár 1:30 as keveréket használom hogy jobban kenjen. :) és így melegen vagy alacsony fordulaton nem olyan erős. De amikor bemelegszik akkor van erő... amúgy mi a helyzet a ktmel?
Nevetni fogsz, de van oylan.

Modelmmotoroknál teljesen normális doldog, évtizeedk óta bevett szokás az ellebdugattyús megoldás.

A polini is kiíárletezett iylesmivel, de motorban nem vált be.
de létetzik
Változó kompresszióviszonyú 2T!
Te aztán tudsz tuningolni. Kicsit itt vág, ott reszel, aztán jön a beszarás Azt azért nem értem, hogy mi az összefüggés a "tiltáson" való forgatás és a kompresszió között. Az vagy van, vagy nincs. Vagy tévedek?
Ki látott már ilyet?NEkem kell ilyen az tuti! http://youtu.be/43swWM3067s
Hasonlóan jártam 2 éve egy falusi surmóval.

Képeken egy motor volt (Gagyiva) amiből mindössze a blokk hiányzott, és koszs volt.

emberünk állítása szerint, néhány APRÓSÁG még hiányzik róla, de a futómű gyakolraitlag hiánytalan.
Nekem meg pont az kellett volna.

A hirdetésén kívül kértmmég pár képet, küldött.

Elmentem érte 150 kilométerre.

A motornak gyakolratilag nem volt egyetlen ép része sem, öntött kerekekben centis nyoolcas, viulla görbe (nyilvánvalóan karambolos mtor)
De alegkeméynebb a központi rugóstag volt, aminek el volt törve a rugója, de a paraszt meghegesztette:)
(ileltve taknyolta)

Amikor kérdőrevontam, hogy ezt még is hogy képzeli, hogy idebolondít engem, nyilvánvalóan évekkel korábbi képekkel kzölte, hogy enged az árból.

Jól meg kellett volna verni.