Hi Brumó! Ezt ha Bővebben kifejtenéd:"Az eredmény lett. beszarás... mondom 3-ik sebességben lazán kivitte 60-65-ra és a 4ik sebességben megvolt a 80-85-ös határ."
Gyerekek tanácsot kérek tőletek! Figyeljetek ide ugye ittvolt a puchos,na és van nekünk egy simsonunk aztmondta hogy a simson fejében teljesen felujjítjamindent a blokkon belül mindent kicserél eredeti nem utángyártott alkatrészekből szerintetek megéri ez?
Megvolt az első tesztkör (kb. 2 km): emelkedőn felfelé ütemesen meg-megcsúszik egy másodpercre a kuplung 1-esben. 2-esben már nem, illetve sík terepen és lejtőn egyik fokozatban sem csúszik meg. Lehet, hogy a 10W-40 túl híg neki? Vagy többet kéne járatni és majd beáll a helyére?
Gyerekek tanácsot kérek tőletek! Figyeljetek ide ugye ittvolt a puchos,na és van nekünk egy simsonunk aztmondta hogy a simson fejében teljesen felujjítjamindent a blokkon belül mindent kicserél eredeti nem utángyártott alkatrészekből szerintetek megéri ez?
Megvolt a feltöltés (10W-40 motorolaj). Jobb lett ugyan, de még nem az igazi. Berúgtam (mármint nem én, hanem a motort), aztán vártam, amíg felmelegedik picit az egész. Még mindig nem emel ki teljesen, mert amikor sebességbe rakom (behúzott kuplungkarral), akkor muszáj gázt adagolnom, hogy ne fulladjon le, de legalább a kerék már nem pörög el behúzott kuplunggal (sztenderen van, de leér a hátsó kerék).
Lehet, hogy kicsit kopniuk (vagy bekopniuk) kellene a lamelláknak és akkor jó lesz? Vagy még ez a 10W-40 is sok neki, és kellene szereznem a gépkönyv szerinti SAE 80 hajtóműolajat?
Drakula, akkor már csak oylan oilt kell hpozzá találni, amivel jól műkszik.
simsonba én a legolcsóbb 15-40 vagy iylemi oaljat küldöm, a szervízitervallum pontodan uyganannyi, mint, ha váltóoljat küldenék bele.
(full szinti drágával próbáltam)
Nincs ezekben a váltókban oylan terhelés, amit a lag hitványabb olaj nem tudna teljesíteni.
Fejlemények: ma összeraktam szárazra törölve. Sebességben, a hátsó kereket forgatva szépen működik, behúzott kar mellett kiemel a kuplung, és ahogy csúsztatom, szépen nehezedik a tekerés, majd teljesen megfogja. Szóval úgy működik, mint ahogy általában egy kuplung szokott!
Találtam jó kis Valvoline MaxLife 10W-40-esből 3 decit, ezzel feltöltöm, aztán meglátjuk, hogy kuplungként fog-e akkor is viselkedni.
A KTM-el nem ez volt a baj. A felső kosár tört el és az egyik görgőt beszívta. Megcsináltam már egy másik levegős hengerrel, új tűgörgővel, a régi, de jó állapotú Mahle dugóval. Most újra minden a régi. Közben elkezdtem felújítani a közben vett vizes blokkot. Amilyen mázlim van, az is 6 sebességes, az eladó 5-ösnek tudta . Váltóhibás ugyan, de is már várom hozzá a Mopedpartstól az alkatrészt. Az egy gyűrűs dugós, a henger/dugó/főtengely jónak tűnik. Ha jó lesz, akkor az lesz az elsőszámú blokk.
Bár tudod ha folyamatos magas fordulaton lévő motonak a dugója a nagy hőtől tágul. és (Lásd a te ktm-eddel ugyaz volt a baja sztem.) és nagy súrlódásnak tesz ki. És így nekem egy gyűrűs kivitel van és sokan mondják hogy az jobban bírja a terhelést mint a két gyűrűsöknél. és én bár 1:30 as keveréket használom hogy jobban kenjen. :) és így melegen vagy alacsony fordulaton nem olyan erős. De amikor bemelegszik akkor van erő... amúgy mi a helyzet a ktmel?
Te aztán tudsz tuningolni. Kicsit itt vág, ott reszel, aztán jön a beszarás Azt azért nem értem, hogy mi az összefüggés a "tiltáson" való forgatás és a kompresszió között. Az vagy van, vagy nincs. Vagy tévedek?
Képeken egy motor volt (Gagyiva) amiből mindössze a blokk hiányzott, és koszs volt.
emberünk állítása szerint, néhány APRÓSÁG még hiányzik róla, de a futómű gyakolraitlag hiánytalan.
Nekem meg pont az kellett volna.
A hirdetésén kívül kértmmég pár képet, küldött.
Elmentem érte 150 kilométerre.
A motornak gyakolratilag nem volt egyetlen ép része sem, öntött kerekekben centis nyoolcas, viulla görbe (nyilvánvalóan karambolos mtor)
De alegkeméynebb a központi rugóstag volt, aminek el volt törve a rugója, de a paraszt meghegesztette:)
(ileltve taknyolta)
Amikor kérdőrevontam, hogy ezt még is hogy képzeli, hogy idebolondít engem, nyilvánvalóan évekkel korábbi képekkel kzölte, hogy enged az árból.
De az oalaj sem oké.
Lehet, hogy kicsit kopniuk (vagy bekopniuk) kellene a lamelláknak és akkor jó lesz? Vagy még ez a 10W-40 is sok neki, és kellene szereznem a gépkönyv szerinti SAE 80 hajtóműolajat?
simsonba én a legolcsóbb 15-40 vagy iylemi oaljat küldöm, a szervízitervallum pontodan uyganannyi, mint, ha váltóoljat küldenék bele.
(full szinti drágával próbáltam)
Nincs ezekben a váltókban oylan terhelés, amit a lag hitványabb olaj nem tudna teljesíteni.
Kb a kuplunghoz kell olajat választni:)
Találtam jó kis Valvoline MaxLife 10W-40-esből 3 decit, ezzel feltöltöm, aztán meglátjuk, hogy kuplungként fog-e akkor is viselkedni.
Hát itt van Brumo! Neki nem kell kísérletezni!
Modelmmotoroknál teljesen normális doldog, évtizeedk óta bevett szokás az ellebdugattyús megoldás.
A polini is kiíárletezett iylesmivel, de motorban nem vált be.
de létetzik
Képeken egy motor volt (Gagyiva) amiből mindössze a blokk hiányzott, és koszs volt.
emberünk állítása szerint, néhány APRÓSÁG még hiányzik róla, de a futómű gyakolraitlag hiánytalan.
Nekem meg pont az kellett volna.
A hirdetésén kívül kértmmég pár képet, küldött.
Elmentem érte 150 kilométerre.
A motornak gyakolratilag nem volt egyetlen ép része sem, öntött kerekekben centis nyoolcas, viulla görbe (nyilvánvalóan karambolos mtor)
De alegkeméynebb a központi rugóstag volt, aminek el volt törve a rugója, de a paraszt meghegesztette:)
(ileltve taknyolta)
Amikor kérdőrevontam, hogy ezt még is hogy képzeli, hogy idebolondít engem, nyilvánvalóan évekkel korábbi képekkel kzölte, hogy enged az árból.
Jól meg kellett volna verni.