Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen az.....
A teszkó és más multik is pontosan azt csináljűák,mint amit a mindenkori kormány megenged nekik.
épp ezért akarok egy membrános hengert. mert az ami beszív és felömléskor a felét kiköpi a picsába vissza a szívóba.
Ó nagyon köszönöm. Bár próbálkoztam ott. és nagyon csekély fizetést adnak a hallássérülteknek. És a teszkó egy maffia lánc! mert a anyuék boltja van ott bérelve. és alig bírjuk kilépni, és hacsak úgy kilépünk akkor a teszkó 3 hónapig nem engedi ki vinni a boltból semit, meg ki kell várni a kaukció lejáratát. és nem kajuk vissza ami több mit 600 ezer! bazz tudom hogya teszkó ami csinál ez faszság. És 80 oldalnyi szerződés van nálunk. és most a ügyvéddel hónapok óta tárgyalunk. :S : Amúgy azért köszönöm!
Az jó a herculesem a 21-es bingel nem a takarékosságáról híresült el zabál mint a barom.
Az én egyéb tekintetben szériaközeli, de membrános60-as motorom (gyári kipu, gyári karbi) 6as tempónál országúton 1,8-at evett.
HA nagyon ütlegeltem akkor 2,5 öt, de jellemzően 2,5 alatt eljártam vele a városban úgy, hogy tartottam a forgalom ritmusát.
(monnyuk, az 5gangos volt:)
Na, várjál.

simsonra a fogysztást teljes terhelés mellett nyélen adták meg, tehát úgy, hogy a 120 kilós Hanzi teligázon megy, így jön ki a 2,5-2,7 liter.

Normál méretű ember nem tud megetetni 50 ccm es jó állapotú motorral 2 liternél sokkal többet még nyélen sem.

a GYÁRI 70-es is csak 55 nél érte el a 2 lieres értéket.
Saját tapasztalat/FÉNY/ nélkül a Kreidlerek sem "termelik"a benzit százon simán beszivják a 3.7lityit.
Hali! A Svájcban szereltekben nincs beütve a gyártási év, viszont a váz sorszám alapján azonositható a Kreidler honlapról az évszám!
http://www.kreidlerdatabase.nl...
Hát az mondjuk kevesebb mint az a s51-gyári fogyasztása mert a kreidlered akkor olyan 2-liter körül ehet.
Ülést már régóta szeretném áthúzatni de lassan eljön az ideje.

Amúgy nagyon kíáncsi leszek a kreidleredre mert csak rosszat hallotam a perselyezésről.
6,25 lóerő, 5 sebesség, kb. 90-et megy.
Nem olyan ritka.
Igazad van ezt nem vettem figyelembe. De 60 ig húzom ki max egyenlőre. 1 szer léptem meg vele a 80 at de ameddig bejáratós nem nyúzom. Meg 5 km enként megállok hűteni.
Bejáratósan többet eszik.
Meg ma mentem egy hosszasat a Kreidlerrel és kezdem megszokni az amúgy pocsék váltóját. Nagyon nagyot húz a motor. De eszik is rendesen. 26 km et mentem fél liter benzinből...:(
Pont ma néztem hogy nincs beütve hogy mikor készült! Úgy mint a Puchokon:( ami érdekes lehet neked belőle hogy K54/54 1CH a típusnál.
NNa végre:)
Megjöttek az ujj cuccok a comet hez :) kondi megszakító légszűrő stb :D ma már bele is raktuk de nemtudtuk faterral a gyujtást beállitani mert nagyon fájt a dereka pénteken jön a puchos beállítani :)
ja meg ezek a KTM 50RS-ek hány sebességesek::?
sziasztok lenne pár nagyon fontos kérdésem
egy KTM grand prix 50 rs motorról lenne szó (nagyobbik sachs blokkos) már elöl tárcsafékes
az lenne a kérdésem
milyen áron lehetne hozzájutni (egy jó állapotúhoz) ?
magyar országon vagy külföldön
mennyire ritkának számít ez a motor? mert nem sokat találtam belőle
hogyan megy?mennyi a végsebessége hogyan gyorsul?(persze az utolsó két kérdés nem annyira fontos de a többi az eléggé)
bármilyen más adatatot meg hallgatok róla? mennyi készült belőle stb
csatoltam képeket hogy pontos legyen a a típus
előre is köszönöm a segítséget
dobjál már egy táblás évjáratost a kreidleredről!
kinek kéne újjonan?
A kép a jelen géppark.
A 125-ös MZ-t 26-ért vettem papírokkal a héten ment át műszakin mindent én csináltam de azért szóban sok segítséget kaptam.
Már csak a matrinca kell emg az új forgalmi.