Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 3.3 mm gyári adat, a kuplungalkatrészek tételes listájánál adja meg (csatolt ábrán látszik).
hallod sztem kimaradt esetleg vmi stift? vagy golyócska? mert mivel ezy nyomókuplungos és nem húzós. és előfordulhat hogy ha benyomsz akkor oldania kell. hanem akkor két dolog hogy egyik hogy nagyon vastag a lamella, a másik hogya nyomó rúd elkopott vagy elveszett. ilyenkor egy próbaképpen teddbele 4-5 mm -es acélgolyót csapágyból vagy vmiből. és ha jó akkor jó ha nem akkor más baj. de a középponti csavarral próbáltad állítani?
Meg ne csiszold a (fém) lamellákat, mert akkor dobhatod a kukába.

HA melegen javul a helyzet némileg, akkor egyszerűen túl vastag az olaj.

Iylen kis motorba egyébbként is felesleges 90-es olaj.
Meg ne csiszold a (fém) lamellákat, mert akkor dobhatod a kukába.

HA melegen javul a helyzet némileg, akkor egyszerűen túl vastag az olaj.

Iylen kis motorba egyébbként is felesleges 90-es olaj.
Gondolom olan szögben kapta el.
Én még mindig annál vagyok hogy állíts a bowdenen...
A 3,3-miliméter egy nagyon érdekes adat azon indulj el szerintem keress adatot a gyári vastagságára.

Az a dugattyú félmetszetben nagyon jólnéz ki!
de hogy ennyire szart be a futómű? és hogy mentél haza?
Összeraktam a kuplungot, kapott új 80W-90-es váltóolajat, de nem volt jó. Szétszedtem (még vagy 5-ször), kapott megint új olajat, már mindent lemértem a rajz alapján, és minden alkatrész stimmel. Jó a kar, nem szorul a tengelye sem. A kuplung mégsem emel ki. Már nem tudok másra gondolni, csak arra, hogy a lamellák tapadnak, emiatt hiába nyomja a harang a stifteket, azok meg az alsó lapot, arra rátapadva megy vele együtt a lamella, amire tapadva megy a többi is, tehát nem távolodnak el egymástól. Akárhányszor szétszerelem, a lamellák kötege mindig egyben jön ki, és kiszerelve sem tudom leemelni őket egymásról (tengelyirányban), csak szétcsúsztatni lehet őket. Olyan, mintha a fém és a lamella összetapadna.
Ránézésre és lemérve is ezek új vagy nagyon újszerű lamellák lehetnek (3.3 mm a vastagságuk). Előfordulhat, hogy a felületük nem megfelelő kialakítású? Esetleg picit meg kéne csiszolni mindegyiket?
Mondom hogy 30 al mentem! Olvass.
gondolom nem 70el mentél hanem jóval többet
Sikerült ma megcsúsznom a Golffal. Bal első futómű Kuka... Dombról le döntött fehéraszfaltos kanyar nyálkásan. Megyek vigyázva 30 al erre nem kanyarodik a kocsi padka majdnem egy suzuki és másik padka fogott meg.
Rendben.
Ok. De a dugattyú akkor félrerakva neked. Eredeti elko dugó nem szar ambika.
idefigyelj én ezt nem tudom majd holnap megmondom faternak míg suliba leszek ugyis jön a puchos aztán kérdezze meg tőle az tudni fogja.
Igen.
Ottvan a képen. Mekkora csapszeges kell? Mekkora átmérővel?
És ez jó is lenne az enyémbe szted?:D
Húú szuppi képet raknál róla ha van esetleg?


mert az enyémben már eléggé odavan szegényke
Vagy vedd meg ezt a hengert:D
Slick ez 2 csapszeges Elko dugó
Van
SLICK! van 4 sebis puch blokkba dugód ami jó állapotú?,
És igen Monza, MV, MS stb- féle blokkokra való!
Ha erről valaki megmondja milyen szett azt megtapsolom. Mert fogalmam sincs. Brumonak ajánlanám
Vagy szecskamesternek: Na látod ezzel biztos menne 100 at a géped!