ez azt jelenti jó a föfuvoka, de 3/4 gázig az üresjárati a subertü,
meg a féklevegő csavar beleszol. Ha femsa van rajta akkor a 2mm -es illesztövel meg órával meg tudod nézni hol a gyujtás. azt hiszem ezen 40 a löket 1,6-1,8 előgyujtással már jónak kell lenni. A levegő csavarnál huzzál 1/4 gázt és ki kell élesedni a motornak ha kifele csavarod általában 1 1/2 fordulattal jó de ez motor függő. amigy mindent alaphelyzetbe. A 21 -est is rá kell illeszteni mert más a motor még a löket is. de az alap hogy legyen benne kompresszió.
Nem présmagasság függő! Általában ha gyári az jó, azt tudja amit kell.
Kérdezd meg sanyát, hogy mennyire állított préssávot mert eszméletlent tud számítani illetve ugye természetesen hosszúmenetes gyertya és 9-es NGK-t használok.
Nincs a gyújtásnak semmi baja egyszerűen a kipufogó és karburátor érzékeny a dolog NAGYON!
Énis ugyan ilyen blokkal motorozok (amikor van benne benzin) és hidd el hogy karbi légszűrő kipufogó illetve préssáv bár most olyat mondtam amilyet nemszabad.
azért kérdeztem rá mert ugyan az volta baja a rometen is meg a puch motoron is. addig szoktam állítani a gyújtás amig megfelelően nem adja a lapot a magad és alacsony fodulaton. bár volt hogy is magason jól adja a fordulatotalacsonyforguaton meg kicsit nehezen vette. és így próbáltan elindulni de nem bírt elindulni mert gyenge volt. ha jól beállítod akkor alacson fordulaton el tud simán indulni.
gyújtás lehet a gond mert alacsony forduleton nem ad megfelelő szikrát. sztem azt nézz meg jobban mert ha túl későre van állítva a gyújtó pont akkor jobban kell beindítani vagy betolni kell hogy felpörögjön. és így érdemes 1-2 mmest mozgatni a alaplapon és ismét próbálkozni.
Ugyan ez a helyzet nálam is.Elképesztően érzékeny szerkezet ha a kinti hőmérsékletbe 10celsiusfokos különbség van mondjuk az előző naphoz képest akkor teljesen meghülyül.Elindulni vele csak nagyfordulaton lehet nyomatékra ne számíts 7000-alatt.Pörgetni kell de nagyon tud menni igazi élmény a gép de vigyázni kell mert könynen megy gyorsan és általában ha meghallja az ember akaratlanul is húzza neki.
Segítsetek srácok!
Sanya Veszprémben összerakta a vizes blokkunkat. Faszán megcsinálta a váltót benne. Ugyan a levegős is meg lett csinálva, de kíváncsiak voltunk arra, hogy milyen a vizes. Először a saját 24-es Dellorto-val indítottuk. Eredmény: nemigen akar indulni, a tolást jobban szereti. Ha végre megy, akkor alacsony fordulatról fulladva pörög fel nagy nehezen. 8-10e között viszont baromira megy. Gondoltam nagy a 24-es porlasztó, így kipróbáltuk a 21-es Binget a levegős blokkról. A helyzet ugyanaz. Rúgásra 3-4 pöfögés, aztán leáll. Ha nagynehezen elindul, akkor meg alig akar felpörögni. A levegősön egy rúgásra indult mindig.
Mi lehet a probléma?
meg a féklevegő csavar beleszol. Ha femsa van rajta akkor a 2mm -es illesztövel meg órával meg tudod nézni hol a gyujtás. azt hiszem ezen 40 a löket 1,6-1,8 előgyujtással már jónak kell lenni. A levegő csavarnál huzzál 1/4 gázt és ki kell élesedni a motornak ha kifele csavarod általában 1 1/2 fordulattal jó de ez motor függő. amigy mindent alaphelyzetbe. A 21 -est is rá kell illeszteni mert más a motor még a löket is. de az alap hogy legyen benne kompresszió.
Nem présmagasság függő! Általában ha gyári az jó, azt tudja amit kell.
Énis ugyan ilyen blokkal motorozok (amikor van benne benzin) és hidd el hogy karbi légszűrő kipufogó illetve préssáv bár most olyat mondtam amilyet nemszabad.
Hol sikerült fogni?
Sanya Veszprémben összerakta a vizes blokkunkat. Faszán megcsinálta a váltót benne. Ugyan a levegős is meg lett csinálva, de kíváncsiak voltunk arra, hogy milyen a vizes. Először a saját 24-es Dellorto-val indítottuk. Eredmény: nemigen akar indulni, a tolást jobban szereti. Ha végre megy, akkor alacsony fordulatról fulladva pörög fel nagy nehezen. 8-10e között viszont baromira megy. Gondoltam nagy a 24-es porlasztó, így kipróbáltuk a 21-es Binget a levegős blokkról. A helyzet ugyanaz. Rúgásra 3-4 pöfögés, aztán leáll. Ha nagynehezen elindul, akkor meg alig akar felpörögni. A levegősön egy rúgásra indult mindig.
Mi lehet a probléma?